המדריך לנבל המתחיל- שיעור מספר 4

דוקטור הו 05/04/2016 635 צפיות אין תגובות

חוק מספר 4 הנה הגענו.
החוק הזה קל להבנה קשה לביצוע, ביצוע טוב אני מתכוון. כל דבר אפשר לבצע בביצוע טוב
ובביצוע פחות טוב או ממש לא טוב.
קחו למשל את ג'וני אינגליש.

ג'וני אינגליש עושה הכל בביצוע לא טוב, למה הוא עדיין חי? אף אחד לא יודע אפילו הוא לא.

החוק הזה הוא חוק חשוב מאוד יש מצב שיתעוררו לכם כמה שאלות בנוגע אליו ואני אשתדל להסביר.
תמיד תזכרו לפני כל פעולה לתכנן שלושה צעדים מראש (לפחות שלושה)+ תוכנית ב' בשביל גיבוי.
אני חוזר ואומר הכי טוב לבלבל את האויב, זאת אומרת, את הגיבור. לגרום לו לחשוב שהוא יודע טוב מאוד מה אתה הולך לעשות בפעולה הבאה ואז כשהוא בטוח בזה תשנה פעולה.
אבל זאת פעולה של מתחילים אולי טיפה למתקדמים.
הפעולה בשביל ה-נבלים זה לעשות בדיוק מה שהגיבור מנבא שנעשה.
נניח הגיבור חושב שהקורבן הבא היה האיש הזה ואני אהיה באותו זמן במקום הזה. אז אני מרוב חוכמתי האדירה והנהדרת יודע בדיוק מה הגיבור מתכנן ואז אני יעשה הכל כמו שהוא חשב שאני יעשה אבל רק למראית עין. אפשר נניח לפני זה להעביר את הקורבן צד בעזרת המטה שלכם, הו, סליחה, זה אופציה רק בשבילי…

אפשר לפני זה לפתות את הקורבן לעשות בדיוק מה שאתה רוצה שיהיה, או לאיים עליו.

אפשר להציב אקסטרה מלכודות בשביל הגיבור סתם בשביל הכיף או כל מיני דברים כאלה.

הגיע הזמן לסיטואציה. סיפור קטן קטנטון על מלכודת, בגלל שאני אוהב מלכודות.

מצד של הטובים- הנקניקיה שהארי פוטר לא אכל בארוחת צהריים (אני רעב אם לא הבנתם….) והחבר הנאמן שלה הינשוף של רון.
מצד הרעים- כלב המחמד של וולדרמוט.
אם זה יראה לכם מוזר זה לא אומר שאני משוגע זה אומר שלכם אין דמיון.
שנתחיל?

פעם אחד נקניקייה חביבה שלא נאכלה בארוחת צהריים פגשה בציפור נפלאה. הציפור הייתה ינשוף קטן ומרושל שתמיד היה אומלל. מיד נקשרה בינהם חברות אמיצה ממש כמו בעליהם כי הרי הנקניק הנותר היה של הארי פוטר המפורסם והינשוף האומלל היה שייך לרון וויזלי המהולל.
"מה שמך?" שאל הינשוף את הנקנקייה.
"טריק הקטן, ושמך חבר יקר?"
"שמי מביך אף אותי, אך תוכל לקרוא לי ביל."
שני היצורים היו מאוד שונים, אך בכל זאת היה בינהם ברית אחים. טריק הנקניק ידע איפה למצוא אוכל רב ותמיד דאג שלביל היה אוכל וטוב וביל הינשוף שמר על טריק מפני כל משמר ותמיד היה עליו נזהר.

יום אחד כלבו של וולדרמוט ששמו רמזי הלך לטייל ביער וולדרמוט שלח אותו לברר מה הם הנקודות חולשה של הארי וחבריו. לפתע הוא פגש בביל ובטריק שטיילו ביער להנאתם משוחחים ומדברים. רמזי מייד הבחין כי הם הנקניק שנותר מהארוחה של הארי פוטר והינשוף שייך לרון וויזלי, רמזי ליקק שפתיו לא רק שהוא מצא נקודת תרופה הוא גם יזכה לארוחה טעימה, הוא התבונן בהם בשקט בין השיחים וכשהם עברו לידו הוא תקף.
השניים נבהלו נורא וטריק כמעט התעלף, ביל שתמיד דאג לטריק ישר חטף אותו בין ציפורניו והמריא. אך אבוי איזה אסון. טריק הוא נקניק חלקלק, ביל האומלל שעף כבר אל על שם לב פתאום שטריק כבר לא איתו. הוא הסתכל ימין ושמאל אך לא היה זה משנה. לנקניק אין כנפיים לכן טריק נפל אל הכלב ונתקע לו בין שיניו.
טריק המעוצבן קרא מייד לאדונו רון וחבריו ישר כולם הלכו להטיף מוסר בכלב רמזי ולקחתו בתור בן ערובה.
"למה לקחת את חברי טריק? כלב בן בליעל רשע כמו השטן." הטיח בו ביל האומלל.
רמזי ישר ניסה על עורו להגן "בבקשה האמינו לי זו אינה אשמתי, לנקניק לא הייתה תעודת זהות ולמי שאין תעודה אין לו ערך לחייו"
הארי רון וחבריו שקלו את דבריו ולכן הם לא שמו לב לוולדרמוט שהתחבא מאחורי עץ. וולדרמוט ישר יצא ועל כולם הטיל קללה איומה. הוא אסף את כל אוכלי המוות שלו וביחד ניצחו את כל מסדר עוף החול. וולדרמוט שלט והאופל שרר בעולם.
אך אחרי כמה זמן לוולדי מולדי היה משעמם, לא היו לא קרבות לנצח בהם ולהרוג מוגי לב. הכל היה כל כך אפל ומושלם. 'יותר מידי מושלם' חשב לעצמו וולדרמוט.
מרוב שיעמום וולדרמוט יצא למסע שבו הוא השמיד את כל ההורקרוקסים והתאבד.
'עולם ללא אקשן הוא עולם טפל'
וזה סופו של כל נבל.

סיפור חביב לא? אחד הטובים שלי אני חושב.
האם הבנתם את המסרים?
לא?
טוב אני אסביר.
* תתכנן הכל מראש. כמו וולדרמוט שאפילו שלח את כלבו היקר בתור פיתיון וגם, אם שמתם לב, בלבל את הארי.
* אל תנצחו. הנצחון בסוף יביא למותכם.
להיות נבל זה בשביל הכיף לא בשביל הניצחון.
אני אסביר על המסר השני בהרחבה בפעם הבאה.
אבל עד אז סיונרה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך