המדריך לנבל המתחיל- שיעור מספר 6

דוקטור הו 05/04/2016 741 צפיות תגובה אחת

אז, טכנית זה כמה חוקים, הכותרת המרכזית של השיעור זה: 'מה לא תעשה לפני צחוק מרושע.'
1. לא לאכול לפני שצוחקים!. זה מאוד לא מנומס, גורם לפשלות ולהפסד משפיל.
קחו לדוגמא את חברי הטוב הג'וקר, כשבאטמן היה קשור הוא אכל פרוסת עוגה ונחנק ממנה כשהוא צחק ובאטמן כמו כל בחור טוב השתחרר והציל אותו מחנק. אגב הוא עדיין טוען שזו דרך יצירתית לגמור את המשחק כמו שכתבתי בחוק הקודם.

2. לא לצחוק כשיש לכם אסתמה! לא רק שלא תמותו על הצחוק שלכם אתם יכולים למות ממנו, אלא אם כן מצאתם דרך לצחוק עם אסתמה כמו ולדמורט, לא שהיה לו אסתמה אבל גם לו היה קשה לפעמים לנשום בלי אף.

3. לא מגהקים או מפהקים באמצע הצחוק המרושע! לא מנומס, מעליב והורס הכל.

4. לחובבי מוזיקה: אם אתם משתמשים במוזיקת רקע תכבו אותה לפני שאתם צוחקים! ג'אפר בהתעללות הראשונה שלו באלאדין לא כיבה את המוזיקת רקע שלו כשהוא שעבד את ג'יני, הסולטן ויסמין ומישהו יודע איך הוא צוחק? לא. יודעים שהוא שר וחשף את אלאדין ככלב אשפתות ומאז ועד הסוף לא היה לו זמן לצחוק שוב.

5. תתאמנו על הצחוק שלכם לפני שאתם מבצעים את התוכנית שלכם. לא יהיה לכם זמן לעבוד עליו כשהתוכנית בפעולה ואתם לא רוצים להישמע כמו סימבה כשהוא שאג את השאגות הראשונות שלו.

6. אם אין לכם צחוק מרושע טוב או שאתם לא יודעים איך למצוא את הצחוק המרושע הפנימי שלך אז תוכלו לשיר אופרה במקום,
רק אנא מכם, בבקשה לא לשיר אופרת סבון.

7. אל תצחקו יותר מדי זמן כי אז יגמר לכם האויר ותתחילו להשתעל, לא סיום טוב לצחוק מרושע.
צחוק קצר וקולע יעשה את כל העבודה.

8. אם אין לכם צחוק מרושע ואין לכם קול מתאים בשביל לשיר. אז תמיד תוכלו למצוא משפט מחץ קולע. כמו why so serious?
או !my precious

תעקבו אחר חוקים אלו ואני מבטיח לכם קרירה מבטיחה בתור נבלים.


תגובות (1)

צחוק מרושע אמרת מה? ???? רק על תשכח את המבט הנלווה עליו.

05/04/2016 11:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך