המדריך לנבל המתחיל- שיעור מספר 8

דוקטור הו 05/04/2016 808 צפיות תגובה אחת

שלום אנשים! ברוכים הבאים וברוכות הבאות!
מי שמע פעם על סוויני טוד?
מי שלא שמע הנה הסבר קצר: הסיפור מספר על איש אחד מאוד נחמד שהיו לו חיים מושלמים, בית, אישה, ילדה קטנה, וקרירה טובה בתור ספר.
יום אחד הכל נהרס כששופט העיירה ראה את אישתו היפה של הספר (בנג'מין בארקר) וחשק בה במיוחד, הוא החליט להיפטר מהספר ולשלוח אותו מעבר הים לתוך בית סוהר מבודד, ואז לקחת את האישה והילדה, התוכנית לא הלכה כי האישה החליטה לקחת רעל ולמות, אז השופט לקח את הילדה (ג'והאנה) תחת חסותו.
יום אחד בנג'מין בארקר הצליח לברוח מכלאו הנורא, הוא פוגש מלח אחד בשם אנתוני והוא עוזר לו להגיע בחזרה ללונדון.
כשבנג'מין בארקר שמע על כל הסיפור מפי האופה הלא מוצלחת שגרה עכשיו בביתו (מיס לאבט) שהייתה מאוהבת בו בסתר, הוא מחליט לשנות את שמו לסווני טוד ולתכנן נקמה: להמשיך לעבוד כספר ואז יום אחד כשהשופט יגיע הוא יהרוג אותו בעת גילוח.
התוכנית לא כל כך עובדת, השופט לא מגיע ואנשים מתחילים לזהות אותו כבנג'מין בארקר הספר, הוא מחליט לרצוח את האנשים שבאים עליו לגילוח וכדי לטשטש את העקבות הוא ומיס לאבט מחליטים לעשות מאותם אנשים פשטידות.

את הסוף אני לא אגלה, תראו אותו בעצמכם, אבל המסר כאן ברור ומובן לכול נבל:

*כדאי לנבל שהגיע לשלטון לטעון שהוא הגיע לשם בזכות כישרון וחוכמה יוצאי דופן… ולטשטש כל פעולה לא חוקית שנעשתה בשביל להגיע לשלטון.

*אם הנבל השתלט באמצעות רציחת כמה אנשים חצופים ולא חשובים שהפריעו בדרך לדוגמה, איך הוא גורם לזה להיראות לא קשור אליו.

וולדרמוט לא טישטש שום עקבות, אבל זה לא היה משנה הוא הנבל היחיד שיש בהארי פוטר הוא החשוד הראשון והיחיד.
לעומת זאת בסרט 'צעקה' מראים יפה מאוד איך לטשטש את העקבות.

אפשר גם לא לטשטש עקבות, אבל זה ממש תלוי במטרת השילטון, אם כמו סיווני טוד זה קשור לנקמה, הטישטוש הכרחי במיוחד.
אבל אם זה וולדרמוט אז הטישטוש לא קשור, וולדרמוט רצה שיפחדו מימנו, הוא רצה שידעו שהוא זה שעומד מאחורי כל הרציחות.

אם אתם רוצים דוגמאות איך לטשטש עקבות אל תלכו לסרטים מצוירים, שם זה מסתכם בדבר אחד:להסתובב במקום, לשרוק להסתכל למעלה בזמן שהילה של מלאך תלויה מעל הראש.
אם אתם רוצים דוגמאות אמיתיות, תלכו לסרטי אימה, אבל סירטי אימה טובים, לא הנורמלים הרגילים.
אני יכול לתת כמה דוגמאות קטנות עכשיו:
רצחתם מישהו ואתם רוצים להיפטר מימנו בצורה יצירתית?
ובכן, אתם יכולים להכין מימנו שיק ולהביא אותו למשפחתו האבלה של אותו אחד כמתנת ניחום אבלים.
אתם יכולים לשרוף אותו מעט ולתלות את עצמותיו במוזיאון בתור אדם קדמון.
אפשר פשוט לתלות אותו באמצע אותו מקום מגורים שבו אתם חיים וככה אף אחד לא ידע שזה דווקא אתה. אפשר להביא אותו כמאכל לכלב רמזי של וולדרמוט מהשיעורים הקודמי, אפשר לתת אותו שלחניבעל משתיקת הכבשים בתור מתנת חג המולד.
בקיצור הבנתם אותי, יש הרבה דברים מגניבים שאפשר לעשות עם גופה, רק תחשבו יצירתי והחיים שלכם היו מושלמים.


תגובות (1)

למעשה בהרבה מסרטי דסני המצויירים יש נבלים שעושים עבודת טישטוש לא רעה.

05/04/2016 11:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך