אז תהנו.
אם קראתם, תגיבו. אפילו רק כדי שאני אדע שקראתם.

המטה – פרולוג

01/10/2011 1149 צפיות 2 תגובות
אז תהנו.
אם קראתם, תגיבו. אפילו רק כדי שאני אדע שקראתם.

בדרך המובילה אל אושיון הופיע פתאום איש זקן. הוא היה לבוש בגלימות ארוכות וכחולות, בעלות פרווה, ולמרות שעובר אורח רגיל לא היה יכול לראות זאת בשל הגלימות הארוכות שלבש, הוא היה יחף, והחזיק מטה מעוטר מילים ואותיות בשפה קדומה, על אף שרכב באותו רגע על סוס לבן. או מה שבמבט ראשון נראה כמו סוס. עם מבט מעט יותר מדוקדק, היה אפשר להבחין שזה לא בדיוק סוס – כלומר, היו לו את כל המאפיינים של סוס, אבל, למשל, הוא לא כוון על ידי מושכות ונראה היה שהוא יודע לאן ללכת.
הזקן התקרב לשערים הגדולים של אושיון. "עצור!" נשמעה הקריאה הצפויה. איש לבוש מדים ירוקים ירד ממגדל שמירה בצד השער. "עצור, והצג את עצמך!" אבל הזקן, בביטחון רב, המשיך להתקדם אל עבר השער. הוא הכה חלושות עם המטה באדמה ואמר משהו לא מובן, וכעבור רגע השערים הגדולים של אושיון נפתחו לאיטם. השומר החל ללכת אליו, אך לאחר מלמול נוסף נעצר השומר במקומו. השערים נסגרו, והזקן עמד כעת מול שלט עץ רעוע עם המילים הכתובות באדום: ברוכים הבאים לאושיון – מי יתן ופאלקו יברך את ראשכם! הזקן השתהה לרגע מול השלט ואמר, למרות שלא היה נראה שמישהו מקשיב לו: "הנה אני בא – אושיון!"


תגובות (2)

קראתי, ומצפה להמשך!

02/10/2011 09:10

מגניב P:

02/10/2011 10:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך