נטלי16
תגיבוווווווו

המסתורין בסוף העולם…4

נטלי16 26/06/2011 733 צפיות 2 תגובות
תגיבוווווווו

איתן אנה ואשלי חיפשו בכל מקום אפשרי את אמה אך לא מצאו אותה . אשלי הנואשת כבר חששה לחייה של אמה ויצרה קשר אם הקבוצה , אחרי מספר דקות הקבוצה הגיעה בהרכב מלא במיוחד .
"אשלי " , קרא מישהו אשלי היסתובבה וראתה את ג'וני מיתקרב אליה כועס במיוחד , "קודם אני מוצא אותה ברחוב כמעט ומיתעלפת , ועכשיו היא בורחת לך " אמר בכעס , אשלי הנואשת לא רצתה להיכנס לויכוח אם ראש הקבוצה , "אני מצטערת " אמרה והורידה את הראש . "זאת אזהרה אחרונה ,אל תגרמי לי לחשוב שטעיתי בבחירה בך " הזהיר אותה.
אחרי יום מלא חיפושים הקבוצה חזרה , רק ג'וני אשלי וההורים של אמה המשיכו לחפש , "תחזירי אותם הביתה אני כבר חוזר " אמר ג'וני לאשלי ונעלם.
"איפה את לעזעזל אמה!" כעס ג'וני , הוא ידע שהיא תגיב בבריחה במקום להתמודד והיה בטוח שאשלי לא תצליח למנוע זאת ממנה כי היא מתוחכמת מאוד , ג'וני עמד על הר גבוה מעל העיר וניסה להיתכרז .
"איפה את אמה , דברי אלי..! " אמר לעצמו.
אמה עמדה על הצוק ובההתה בים כאשר הרגישה את המחשבות מתחילות לזרום לה במוח , ההרגשה שלה הישתנתה , היא היסתובבה אחורה לרגע ונבהלה ממי שעמד מולה מעדה ונפלה לתוך המים ,
היא ידעה לשחות אך לא הצליחה להזיז את עצמה . מרוב הקור היא התחילה לשקוע עמוק יותר ויותר .
הוא הוציא אותה מהמים והתחיל להחיות אותה , כאשר היא לא התעורר הוא חיפש נקודה על הצוואר שלה ולחץ עליה בחוזקה , אמה היתרוממה מהריצפה וירקה מים , היא רעדה מקור והוא הניח עליה מעיל עור שחור .
"יש לך מושג מה עשית בכלל? " שאל בקול כועס , אמה אזרה כוחות והיתרוממה על הרגליים , "תקשיב אני לא יודעת מי אתה , אני מודה לך על העזרה אבל לא הייתי צריכה אותה " , אמרה מנסה לייצב את קולה .
ג'וני הכועס כבר לא ידע איך להישתלט על הכעס שלו ופשוט ציווה עליה , "בואי חוזרים !".
צבע הפנים של אמה חזר לעצמו והיא התחילה להיתמרד , "אני לא יודעת מי אתה ואני לא חוזרת איתך ".
"אוקי את ביקשת את זה" אמר והרים אותה בשתי ידיו על כתף אחת שלו והתחיל ללכת , אמה הכועסת לא ידעה איך להגיב "תוריד אותי מייד!!! " ציוותה עליו הוא לא הקשיב לה ובדיוק כשבא להיעלם , "אני עומדת להקיא בבקשה!" אמרה והוא הוריד אותה .
בשביל שיצליח לעבור בחזרה לעיר הוא היה צריך לגעת בה כדי שתעבור איתו , לכן כשהיתקרב אליה היא היתרחקה והודיעה " אל תעזור לי אני מיסתדרת לבד " .
הוא תפס לה במפתיע את הזרוע והם חזרו לפתח הבית שלה, אמה הכועסת פתחה את הדלת ועלתה במעלי המדרגות בלי לדבר אם אף אחד .
אשלי איתן ואנה ישבו על הספה וחיכו לג'וני שיחזור , "כדאי שתעזרי לה , מקלחת חמה ובגדים יבשים יעשו את העבודה " אמר ג'וני לאנה והיא עלתה אחריה . "אני אכין קפה " אמר איתן ויצא לכיוון המטבח .
אשלי החליפה מבטים אם ג'וי והם יצאו לדבר בחוץ…


תגובות (2)

מ-ד-ה-י-ם-!
כתבתי לך תובה בפרק הקודם, אשמח אם תגיבי =]

03/07/2011 12:24

מ-ד-ה-י-ם-!
כתבתי לך תגובה בפרק הקודם, אשמח אם תגיבי =]

03/07/2011 12:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך