המסתורין בסוף העולם…5

נטלי16 27/06/2011 710 צפיות תגובה אחת

"איפה היא היתה? " שאלה אשלי עומדת גם אל הבית , ג'וני עמד מולה מציץ אל החלון של אמה , "זה החלון היחיד בחדר שלה? " שאל , אשלי לא היסתובבה אפילו לראות "יש עוד אחד בצד השני אבל זה לא קשור עכשיו " אמרה.
"היא עמדה על הצוק , ומשום מה היא נפלה למים " אמר , אשלי המבולבלת ניסתה להבין מה קרה ואחרי שהוא הסביר לה לאט יותר היא הבינה .
אמה יצאה מהמקלחת וקיוותה שהיא לא תמצא אותם בסלון, וכן הם היו שם כולם ישבו וחיכו לה .
היא היתיישבה ליד אמא שלה על הספה של השניים ושילבה את ידיה , כשסרקה את הסלון העניים שלה ניקשרו בעניים של אותו אדם מוזר צבע השיער שלו היה שחור כפחם שהבליט לו מאוד את העניים , שחורות שמסתירות סודות , היא ניזכרה שהוא היה יחסית גבוה ובנוי טוב אם הוא הצליח להרים אותה , אמה הישתחררה ממבטו . "אל תיקחו את הזמן " ציוותה שיתחילו לדבר .
"כמו שאמרתי אני אשלי " התחילה אשלי אבל לא סיימה כאשר ג'וני היתערב לה בדברים , "אני ג'וני , ואת אמורה לבוא איתנו אז בלי הרבה בעיות " .
אמה החלה לכעוס על ג'וני , איך הוא מעז לבוא ולהוציא אותה מתוך החיים שלה .
אשלי שראתה את הכעס בעיניה של אמה התחילה להסביר .
"אמה אנחנו צריכים אותך למשימה מיוחדת . נכון שבזמן האחרון יש לך חלומות מוזרים ?" שאלה
אמה הנהנה לסימן חיובי ואשלי המשיכה , "כולם קשורים למפתח שאנחנו אמורים למצוא בעזרתך , ובעזרת החלומות שלך " .
אמה קמה מהספה והתחילה להיסתובב בחדר , "ואם אני לא רוצה לבוא אתכם אני רוצה להישאר כאן להמשיך את החיים כאילו לא הייתם כאן וכאילו לא גיליתי שאני מאומצת או שההורים שלי נטשו אותי " אמרה אמה בקול גבוה . ג'וני לא יכל ליסבול את זה שהיא מנסה שוב לברוח מיזה , " חבל לנו על הזמן את תבואי איתנו אם תרצי ואם לא " הכריז בקול .
העניים של אמה ושלו ניפגשו לקרב רציני , "תקשיב לי טוב …" התחילה להגיד אמה בעצבים כשאנה היתפרצה ואמרה " תפסיקו מיד את זה!" ומשכה את אמה לחדר שלה .
"אמא אני לא רוצה ללכת " אמרה אמה כשדמעה זולגת לה מהעין . אנה סגרה את הדלת וחיבקה את אמה "ילדה שלי , הכל יהיה בסדר אני מבטיחה לך " . אנה ארזה תיקים לאמה , כשאיתן נכנס לחדר והתחיל להוריד את המזוודות , "אבא" עצרה אותו אמה , איתן לא היסתכל על אמה והיא היתנפלה עליו בבכי וחיבקה אותו , הוא הרים אותה וחיבק אותה "מלאך שלי , אני אוהב אותך " אמר.
היו לה 3 מזוודות ותיק צד אחד היא שמה לב הם עמדו ליד הדלת של הבית, וכשג'וני נגע בהם הם פשוט נעלמו .
"תורנו " אמרה אשלי , "את מבטיחה שתשמרי עליה?" שאלה אנה את אשלי , אשלי חייכה וענתה "היא תישן לידי תאכל לידי ואני ישמור עליה כמו על אחות קטנה " . אמה חיבקה את איתן חיבוק חזק חזק ועברה לאנה , "אני אוהבת אתכם " אמרה והיתרחקה מהם , איתן לחץ לג'וני את היד ואנה היתקרבה לג'וני ואמרה בשקט , " הקשר שלך אליה מרגיע אותי " .
אמה סירבה לעמוד ליד ג'וני והעדיפה להחזיק את היד של אשלי ובשניה אחת הם נעלמו……


תגובות (1)

מדהים!
אשמח אם תסתכלי בתגובות הקודמות שכתבתי לך.

03/07/2011 12:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך