the man who tell stories
אז,,,,,,,,,,,,,, פרק 7! ^^ פרק נחמד יחסית, אפשר להגיד שהוא מחבר בין ה"הקדמה" של הסיפור (שזה היה כל מה שקראתם עד עכשיו ^^") לעלילה המרכזית, (שתתחיל מפרק 8 או 9, אחרי הקטע שמוזכר בפרולוג) אז, תהנו, דרגו , הגיבו , האירו, העירו, ושתהייה קריאה מהנה! :) תודה שקראתם ! ^^

המכשפה האחרונה, פרק 7- מחבוא

the man who tell stories 04/07/2015 725 צפיות אין תגובות
אז,,,,,,,,,,,,,, פרק 7! ^^ פרק נחמד יחסית, אפשר להגיד שהוא מחבר בין ה"הקדמה" של הסיפור (שזה היה כל מה שקראתם עד עכשיו ^^") לעלילה המרכזית, (שתתחיל מפרק 8 או 9, אחרי הקטע שמוזכר בפרולוג) אז, תהנו, דרגו , הגיבו , האירו, העירו, ושתהייה קריאה מהנה! :) תודה שקראתם ! ^^

קולות מכיוון חדר המדרגות החזירו את אמילי למציאות, 'זאת בטח אמא' חשבה לעצמה בבהלה, וקמה במהירות. היא חייבת להסתיר את הספר לפני שהיא תיכנס. היא רצה אל חדרה ונכנסה אליו במהירות, זה היה חדר קטן, בצד אחד של החדר היתה המיטה שלה ומולה ארון בגדים גדול, שצמוד אליו היו מגירות. אמילי פתחה את הארון והסיטה הצידה כמה מהבגדים שהיו תלויים שם, אחת מדפנות הארון האחוריות הייתה שבורה, וחור ארוך נמשך לאורך הדופן, חושף את המרווח שבין הארון לקיר. אמילי ניסתה לתחוב את הספר לתוך החור במהירות, אך לא הצליחה. היא שמעה את אימה פותחת את הדלת, לא היה לה הרבה זמן. בהחלטה מהירה היא דחפה את הספר בכוח לתוך החור, תוך כדי שהיא מרחיבה מעט את החור, ודפים מהספר נחתכים במעט בקצוות. כשהספר היה לדעתה כבר מספיק עמוק במחבוא, משכה בחזרה את הבגדים שכיסו את החור, ונשכבה במהירות על המיטה שלה, עושה את עצמה כאילו מתבוננת בחוברת שהייתה מונחת עליה.

"שלום, אמילי, הכל בסדר?" אמא שלה נכנסה לחדר. אמילי הרימה את ראשה מהחוברת וחייכה לכיוון אימה, "כן אמא, הכל בסדר גמור".

……………………………………………….. ♑ ♒ ♓ ………………………………………..

מאז אותו היום אמילי התאמנה יום יום על הקסמים שהופיעו בספר, היא הייתה מוציאה את הספר ממקום מחבואו בכל בוקר לאחר שאימה הייתה הולכת לעבודה, ובמשך שעות הייתה מנסה לבצע את קסמים שהופיעו בספר, לעת עתה כל הקסמים שהצליחה היו שייכים לרמת ה-Beginner בלבד, והיא הניחה שיידרש לה עוד זמן עד שתוכל להשתמש גם בקסמים של הדרגות הגבוהות יותר.

היא גם החלה לנסות לפרש את הסימנים הקטנים שהופיעו לעיתים ליד סמלי הקסם, סימנים שהורו על דרך, זמן, או מקום מסויימים שרק בהם הקסם יוכל לעבוד. לאט לאט נפתחו בפניה עוד ועוד קסמים, לאחר כמה שבועות, גם קסמים שהתקשתה בהם בהתחלה או כלל לא הצליחה להפעילם נעשו לה קלים. למרות שעדיין לא הצליחה להשתמש בקסמים של הדרגות הגבוהות יותר. היא הניחה שעליה קודם לסיים את דרגת ה-Beginner, כלומר שתוכל לבצע את כל הקסמים המופיעים בספר השייכים אליה בלי בעיה, ורק אז יעבדו לה הקסמים בדרגת ה-Elementer הגבוהה יותר.

אפילו אחיה, כריס, שבהתחלה לא הביע התלהבות מכל עניין הקסם החל לעזור לה מידי פעם בביצוע קסמים מורכבים, ובפיענוח סמלים מסויימים. למרות שהוא היה קטן יותר כשאבא שלהם נהרג, הידע שלו על קסמים היה רב משלה, מפני שהחברות במועצה הייתה עוברת מאב לבנו, ולכן לאבא שלהם היה חשוב להסביר לו על הקסם, כדי שיוכל להחליפו בעתיד. אך בגלל המלחמה הוא לא הספיק להעביר לו ידע רב, ולכן רמת הידע של כריס היתה בסיסית ביותר, אם כי גדולה במעט על שלה. מבחינה מסויימת זה הציל אותו, אנשי הממשלה הוציאו להורג את כל מי שחשבו שמחזיק בידע העלול להיות מסוכן.

אמילי כבר הצליחה לשלוט בקסמים שונים כמו פתיחה, סגירה, קפיצה, כוח, ועוד. והרשימה רק הלכה וגדלה מיום ליום. בסוף כל יום, כמה שעות לפני שאמה הייתה חוזרת, אמילי הייתה מחזירה את הספר למחבוא, מחשש שאמא שלה תקדים ותגלה על הספר.

מספר שבועות נוספים עברו, ושנת הלימודים החדשה החלה. ואמילי ידעה שהיא הולכת להיות גרועה בהרבה מחצי השנה הקודמת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך