Persephone
חזרנו אחרי שנה וחצי להעניק לכם חומר חדש מהניילונים. תהנו מתוקים

המכשפה מארץ הבורסה

Persephone 08/08/2018 524 צפיות אין תגובות
חזרנו אחרי שנה וחצי להעניק לכם חומר חדש מהניילונים. תהנו מתוקים

היו הייתה לה מכשפה, גרה אי שם במגדל משה אביב בארץ הבורסה.
המכשפה אהבה נצנצים – כל המנצנץ בא ליד. בלילה בלילה, בחושך בלהות, המכשפה יוצאת לצוד פיות.

הפיות המסכנות, מנסות לברוח אך אינן מצליחות – ידיה וציפורנייה הג'ל של המכשפה תופסות, חונקות, ושוחטות את הפיות המנצנצות שרק רצו לפזר קצת שמחה ואושר בארץ הבורסה האפלה מלאה בשנאה ואנשי העסקים.

המכשפה אוהבת לצאת לאחר הציד המוצלח שלה, לבית של השדון המזוקן. לשדון המזוקן יש את הגבות הכי עבות, מלאות, שכל אחת הייתה רוצה לעצמה. השדון בעצמו רוצח לא קטן, רוצח תמימות של כל נערה ונערה בשכבה!

המכשפה פורצת לחדרו, מטפסת על מיטתו, וגוזמת סנטימטר כל לילה מגבותיו העוצמתיות ומוסיפה את הגזם לשיקוי הקסום שלה.

מה היא מכינה אתם בטח שואלים?

היא מכינה את מוצר השוק החדש, הייליטר הפיות. מחנק הפיות, גזם הגבות ועוד מרכיב סודי בהחלט שעליו צוות החוקרים שלנו עוד לא עלה – יוצאת אבקה קסם מנצנצת, מעוורת, מסנוורת ומטמטמת מתוך סיר השיקויים המבעבע של המכשפה מארץ הבורסה. שכה ידעה, כה הייתה סתומה כתוצאה מהשיקויים האפלים שלה.

וכך, כל בוקר וערב, מתרחצת, מסתבנת ומצחצחת את השיניים החדות, הצהובות,
המצחינות!!! בדם פיות ודמעות ילדים.

שלא נדע מהמכשפה מארץ הבורסה.

היזהרו והישמרו, כי הדבר היחיד שמפחיד את המכשפה מארץ הבורסה, אלה צרעות בית הספר.

ברחו, נוסו על נפשכם כאשר עוד הייתה, כי המכשפה רק מחכה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך