Amora
לשמחתי, לא היה יותר מדי לשכתב XD רק להוסיף ולתקן קצת, אה, ושאלתם מי זה וויל אריקסון אז ^ רציתי לפרסם משהו אבל לא רציתי לפרסם עוד פרק, כי יכול להיות שאעשה את זה מחר, והיה לי חשק להתרענן קצת בעלילה, אז חזרתי לסיפור הזה (שאני אוהבת, אבל המקסימום שהגעתי אליו זה חמש עמודים, נכון לעכשיו) ושכתבתי אותו קצת, טוב, את החלק הזה. שכתוב זה דבר מעצבן XP בכל מקרה, אשמח לתגובות! :)

המכשפות מאמבר אלי- חלק 1 (משוכתב)

Amora 31/10/2015 705 צפיות 15 תגובות
לשמחתי, לא היה יותר מדי לשכתב XD רק להוסיף ולתקן קצת, אה, ושאלתם מי זה וויל אריקסון אז ^ רציתי לפרסם משהו אבל לא רציתי לפרסם עוד פרק, כי יכול להיות שאעשה את זה מחר, והיה לי חשק להתרענן קצת בעלילה, אז חזרתי לסיפור הזה (שאני אוהבת, אבל המקסימום שהגעתי אליו זה חמש עמודים, נכון לעכשיו) ושכתבתי אותו קצת, טוב, את החלק הזה. שכתוב זה דבר מעצבן XP בכל מקרה, אשמח לתגובות! :)

"בוא נעבור על זה עוד פעם אחת, בסדר?" טום ישב על כסא בחדרו של אחד העדים להיעלמויות ביער אמבר אלי וניסה לחקור אותו עד כמה שהצליח. הוא היה די זקן, ולא שמע כל כך טוב, לכן טום היה חייב לחזור על שאלותיו שוב ושוב. זה היה מתיש. בכל פעם שינה הזקן את גרסתו, וגרסה לא אמינה מצד העד היחיד יכולה לדפוק את כל החקירה. פעם הוא שם לב לקולות משונים, פעם היה שקט, פעם הוא היה בטוח שראה מישהו שהכיר, ולאחר מכן סיפר שזה בוודאי היה הדמיון שלו שהתבלבל בחשכה של היער.
היער, אמבר אלי, בדרך כלל הוא לא היה כזה מיוחד. סתם חורשה רחבה שמכסה אזור די גדול קרוב לעיירה, משהו שרק תיירים יחשיבו למרתק, בעוד המתגוררים יראו כחלק מהנוף הפסטורלי של המקום. לפתע הוא היה הנושא המרכזי בכל ערוצי החדשות.
מעולם לא קרו דברים מוזרים באזור שלהם, כך שהיה מוזר מאוד לשמוע שלפני כחודש החלו להיעלם אנשים מהעיירה, ושלכולם היה מכנה משותף אחד- כל אחד מהם נעלם ביער אמבר אלי.
טום לא היה מומחה גדול בכל ענייני הבלשים האלה. את רוב הדברים שהוא יודע הוא למד מסדרות המשטרה בהן היה נוהג לצפות ומהספרים של שרלוק הולמס שאף פעם לא יצא לו לסיים, ובכל זאת, די קשה להאמין שהשיטה שלו בכל זאת הניבה פירות די נחמדים.
"ישבת בבקתה שלך," טום החל לשחזר את דבריו של העד. " שמעת את הצרחות שלהם, רצת לכיוון שממנו הן הגיעו, וכשהגעת אף אחד לא היה במחנה."
"בדיוק." ענה העד.
"לא ראית שום דבר חשוד?" שאל.
"כן! אני אגיד לך מה זה היה." הוא אמר והפתיע את טום מאוד. סוף כל סוף משהו שאפשר להשתמש בו, ככה הוא חשב. הוא התקרב אליו ורכן לעברו בהתעניינות, מצפה לתשובה מוצלחת. "אלה היו רוחות." אמר העד.
"רוחות?" טום כיווץ את עיניו בפקפוק. כן, זו בהחלט סיבה סבירה שיוכל להיעזר בה.
"רוחות רפאים. אני ראיתי אותם, אבל לא אמרתי למשטרה. השוטרים לא יאמינו לי. הם יחשבו שאני זקן שהשתגע מבדידות. אבל אתה לא מהמשטרה, אתה צעיר, יש לך ראש פתוח."
"אני מעריך את האמונה שלך, מר וויסמן," טום הודה. "אבל רוחות רפאים? אין דבר כזה." הוא ניסה לסדר את מחשבותיו של הזקן היושב מולו. "יכול להיות שראית משהו שהיה נראה לך כמו רוח?"
"אתה לא תגיד לי מה ראיתי ומה לא." וויסמן ענה בתקיפות. "אני בטוח שזה מה שראיתי, ואני בטוח שהסיבה להיעלמויות האלה הן לא טבעיות."
"לא טבעיות?" שאל טום בבלבול.
"הרוחות." חזר וויסמן על דבריו בביטחון.
"בסדר." טום השיב ונמנע מעימות לא נחוץ. "אני אזכור את זה." הוא קם מכסאו וכך גם וויסמן. הם לחצו ידיים לסיכום השיחה, וטום הודה לו שפינה מזמנו כדי לדבר איתו.
"רק תמצא אותם, בסדר?" וויסמן השיב לו לפני שטום יצא מביתו.
טום הסתובב אליו והנהן כמבטיח שכך יעשה, יצא, וסגר את הדלת אחריו. הוא באמת רצה להצליח במשימה שלקח על עצמו, אבל הוא כבר התחיל להיות מיואש. לא הייתה לו שום תיאוריה בראש, את השוטרים אסור לערב כי הוא בדיוק איש מקצוע מהימן, והעד היחיד מדבר שטויות.
היה לו רק עוד רעיון בראש, אבל דווקא מהרעיון הזה הוא חשש.
את הרעיון הזה, הוא החליט, אני אשאיר לסוף.

שבוע לאחר מכן בדיוק, במקום לא מעט רחוק מביתו של מר וויסמן, בבית קפה פשוט שהיה ממוקם בין חנות שכפולים קטנה לבין חנות מוזיקה מוכרת, ישב וויל באחד השולחנות, כשהוא מחזיק בפרח פלסטיק לבן, ומחכה לבחורה שאיתה קבע פגישה.
הוא לא ידע למה הוא התרגש מזה. זה לא כאילו זו הפעם הראשונה, ובכל זאת, כל כמה שניות, כאשר שמע את צלצול פעמון הכניסה זז יחד עם הדלת שנפתחה, הוא הסיט אליו את מבטו, כדי לבדוק שזו אכן היא.
זה השתלם לו בסופו של דבר, כי הנה, אחרי זמן קצר, היא הגיעה. באיחור לא קריטי של כמה דקות מהשעה שקבעו, נכנסה בחורה צעירה אדומת שיער חלק שהגיע עד לכתפיה, לבושה בשמלה לבנה פשוטה, ז'קט ג'ינס קצר ומגפיים גבוהות וחומות, ופנתה להסתכל לכל הכיוונים.
וויל הרים את ידו וסימן לה לגשת אליו, וכך היא עשתה בזריזות, כשחיוך קט מרוח על פניה.
הוא החזיר את פרח הפלסטיק הלבן אל האגרטל שנח על השולחן ושילב אצבעות בנוחות.
"וויל." היא אמרה.
"אמה." השיב לה. "אמרת שזה דחוף. שיחה בארבע עיניים, לא בטלפון. מה קורה?"
"ביקשתי להיפגש פנים מול פנים כדי שלא תוכל לנתק לי בפרצוף." היא ענתה וגרמה לו להתעניין אך גם לחשוש שהסכים להיפגש איתה. הוא הסתכל עליה בסקרנות והיא התכוננה לומר את מה שבפיה.
"זה בקשר לטום."
מבטו של וויל הושפל כאשר הוזכר השם שלו.
"אל תעשה לי את הפרצוף הזה!" היא גערה בו.
"במה הוא הסתבך הפעם?" הוא שאל בייאוש מוכר.
"הפעם הוא לא הסתבך בכלום." אמרה. "בערך."
וויל הרים את ראשו בסקרנות נוספת, קיווה שהיא דוברת אמת. "טוב, זו הקלה." הוא אמר, לא בטוח שהוא ממש מתכוון לזה. הרי המונחים 'טום' ו'לא הסתבך' באותו משפט אף פעם לא נראים לו הגיוניים, והוא כבר לא היה יכול לחכות לשמוע מה יש לה להביא לו.
"אני יודעת שלא יצא לכם להתראות כמה זמן, אבל אתה יודע איך הוא." היא הזכירה לו.
"שש שנים, אמה, לא נמצאים תחת ההגדרה של 'כמה זמן'." הוא אמר.
"הציעו לו עבודה. שכר מכובד." היא התחילה לספר, מנסה להתעלם מהעקשנות והקרות של וויל. "אבל אני דואגת לו, ואני לא חושבת ששום סכום שבעולם יעזור לו אחרי העבודה הזאת."
"למה את מתכוונת?" הוא התחיל לדאוג מההקדמה שלה.
"בתקופה האחרונה טום מרושש לגמרי." היא המשיכה. "יום אחד בא אליו מכר מהמשטרה, שמע שהוא סוג של בלש פרטי כזה, והציע לו הרבה מאוד כסף כדי שיעזור להם לפענח את ההיעלמויות ביער אמבר אלי."
"ה- היעלמויות באמבר אלי?" וויל כיווץ את עיניו כלא מאמין. "בבקשה, תגידי לי שהוא סירב."
"מה אתה חושב?" היא שאלה. "אם הוא היה מסרב הייתי נמצאת כאן עכשיו?"
"מה את רוצה שאני אעשה?" הוא שאל אותה.
"אני רוצה שתיסע ותחזיר אותו משם." היא ביקשה.
"השתגעת, נכון?" הוא גיחך מהבקשה המוגזמת שלה. "מסוכן מדי להגיע לשם, אפילו במכונית."
"בסדר." אמה קמה מכיסאה באגרסיביות ומבט זועם ומאוכזב מילא את פניה. "הוא רק אח שלך. לא נורא אם יקרה לו משהו, נכון?" היא פנתה לצאת מבית הקפה והחלה להתקדם לכיוון הדלת. וויל קם מכיסאו בעצמו ונאנח.
"אמה, חכי." הוא נאחז בידה והיא מיד שחררה אותה. היא הסתובבה אליו באותן פנים כועסות.
"אני אלך." הוא הסכים. "את צודקת, אפילו אם הוא לא ממש החבר הכי טוב שלי, הוא אחי הקטן, ומתפקידי לשמור עליו שלא יסתבך בצרות."
חיוך מאושר ומלא התגאות החליף את הזעף שעל פניה. היא נישקה אותו על לחיו לאות תודה והזכרה שאסור לו לסגת עכשיו, ויצאה אל הרחוב כשהיא מנופפת לו לשלום.
וויל נאנח ולא האמין שזה באמת מה שהוא הולך לעשות. זו משימה כבדה, מה שהיא הטילה עליו, אבל באמת לא הייתה לו ברירה אחרת. אמה צדקה, אם הוא לא ילך לעזור לו, אף אחד לא, ומה שיקרה לו אחר כך יהיה על מצפונו בלבד.
לא עזרת לאחיך היחיד כשידעת שהוא בסכנה? האשמה היא עלייך, בחור.
בליבו הוא ידע שהוא הבחירה הנכונה, אבל הראש שלו המשיך לצעוק בקול שהוא אידיוט שבחר להסכים לה.


תגובות (15)

*נמצאות
טוב, אני אוהבת כל מה שאת כותבת, והרעיון נשמע ממש מעניין.
אין לי הרבה מה להגיד, אמורה. פשוט תמשיכי! (או תשכתבי, מה שאת לא צריכה לעשות.)
ודרך אגב, אני אשמח שתירשמי לסיפור שלי. ~לאפרסוםסמויבכללאלתגידואתזה~
קטניס אוורדין, סוף.

31/10/2015 20:39

    חחח בדיוק סיימתי להירשם U^U
    אממ תוכלי להגיד לי איפה בדיוק המילה הזאת שאני צריכה לתקן? זה עכשיו שני עמודים לעבור עליהם ואין לי מושג גם מה הטעות XP

    31/10/2015 20:45

"שש שנים, אמה, לא *נמצאות*…"
קטניס אוורדין, סוף.

31/10/2015 20:54

    אוקיי, תודה P:

    31/10/2015 20:56

נשמע נחמד מאוד!
תמשיכי (או תשכתבי)!
אז יש מכשפות באמבר אלי (היער)? והם בטח הרוחות שמר וויסמן דיבר עליהם! (רק מהכותרת אני יודע)
אז תשכתבי / תמשיכי עכשיו! וגם את מבוך האשליות ומצוד האגדות!

31/10/2015 21:06

    טנירה לנצח!! 3>

    31/10/2015 21:06

    טנירה לנצח!!! 3> וגם קיינווד לנצח! (כי השמות הפרטיים שלהם פשוט לא מתחברים.. אבל תאמין לי שגם הם שיפ נהדר U^U)
    חחח טוב כן, יש, אז זה לא ממש חוכמה בגלל הכותרת, אבל זה לא ייקח יותר מדי זמן עד שהם יגלו, כי יותר מדי אירוניה דרמטית זה מעצבן.
    שמע, אני אשתדל ~~ לא מבטיחה כלום.

    31/10/2015 21:19

אני אוהבת מכשפות, ואת כותבת טוב (ממש טוב! וואו). זה ממש זרם לי, כמו ספר אמיתי~
אני אבין מה הולך פה אם לא קראתי את הדברים האחרים שכתבת, נכון? (רק מוודאת. רציתי הרבה זמן לקרוא משהו שלך, אבל להתחיל לקרוא כשיש כבר איזה 40 פרקים זה בקשה מוגזמת מצדי. אני לא עקבית בעליל)
אז, אמ, תמשיכי (או תשכתבי, או מה שזה לא יהיה), אני אשתדל לעקוב~

31/10/2015 21:40

    לא, את לא צריכה חחח
    והאמת שבמצוד האגדות למשל, יש 19 פרקים מפורסמים כרגע, ולכל סיפור יש יש פרקים באורך של עמוד וחצי בממוצע של וורד (ככה שהם לא ארוכים יותר מדי, אם את רוצה עדיין לקרוא. גם אני שמעתי על כמה שפשוט מחכים שיסיימו לכתוב את הסיפור ורק אז קוראים אותו.)
    אני אשמח אם בכל זאת תחליטי לקרוא אותם ^^ או שתחכי שאתחיל את הסיפור האחר שאני מתכננת אחרי מבוך האשליות.

    31/10/2015 21:43

    הו, מזל XD
    ולא יודעת, קשה לי לקרוא הרבה פרקים ארוכים ברצף (בעייתי\:), אז אני אחכה לסיפור האחר~

    31/10/2015 21:44

    חחח יחסית לפרקים אחרים שראיתי כאן באתר הם באורך ממש בסדר. מקסימום ארבע סצנות בפרק. יש כאלה שכותבים עמודים על עמודים, למי יש כוח לפרקים באורכים כאלה?!
    גם אני עצלנית בקטע של קריאה, אבל מניסיון, אם מתחילים ואוהבים, העצלנות נעלמת XP

    31/10/2015 21:47

    אני אנסה מחרXD
    אמממ יש מצב שאת יכולה לקרוא את מה שפרסמתי? *מרגישה לא נחמד שביקשתי, אבל ניחא* אם תוכלי לבקר מה שכתבתי זה יהיה נורא נחמד~

    31/10/2015 21:50

    אממ אני יכולה לנסות XP אני מרגישה רע כאילו אני לוחצת עלייך לקרוא ואני בעצמי בקושי קוראת דברים של אחרים אלא רק אם נרשמתי אליהם… ספציפית עכשיו אני הולכת מהמחשב ואז לא יהיה לי אינטרנט אבל יש לי מלא זמן פנוי בזמן הקרוב אז אשתדל P:

    31/10/2015 21:51

אני זוכרת עוד כשכתבת את זה… אבל אז הגעת לפרק 3 (?) ולא המשכת…
נו טוב, אני עדיין מחכה להמשך מאז, אז לא אכפת לי להשתדל לעקוב גם עכשיו XD

01/11/2015 19:50

    תודה רבה ^^ האמת שאז כשפרסמתי כל חלק היה בעצם סצינה, והמשכתי אותו קצת מתישהו אבל לא פרסמתי. וואו מרשים שאת עדיין מחכה XD ~מרגישהלאנעיםכילאהמשכתי~

    01/11/2015 20:11
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך