time machine123
תודה על כל התגובות. גרמתן לי לחייך ועשיתן לי חשק להמשיך לכתוב סיפור.

המלאך גבריאל חלום או מציאות

time machine123 01/02/2016 745 צפיות אין תגובות
תודה על כל התגובות. גרמתן לי לחייך ועשיתן לי חשק להמשיך לכתוב סיפור.

פרק 4 – אש יוקדת
אביטל נותרה מבולבלת ומלאת בתחושת החמצה שלא יכלה לשאול את המלאך גבריאל את מה שהיא רצתה לשאול. בחוץ ירד גשם זלעפות ורק לאביטל היה עצוב בלב.
אביטל עדיין לא האמינה שהיא זכתה לראות את המלאך גבריאל לראשונה בחייה והיא הרגישה שהערב היא תראה אותו שוב.
היא צחקה כשנזכרה באותו הערב שהיא ראתה אותו מול חלונה. הכול נראה כמו איזה קטע בסרט.
אם היא אי פעם תחליט שהיא רוצה לשתף את חבריה בכך שראתה מלאך בפעם הראשונה בחייה. בטוח הם יצחקו עליה, אף אחד לא יאמין לה. היא תעשה את זה אם היא תרצה , הרי יש אנשים שהיא לא יכולה לספר להם.
היא לא הספיקה לעכל את אירועי הלילה הקודמים כשהמלאך גבריאל נגלה לפניה, וכבר היא ראתה שכל החדר שלה הפך להיות אש יוקדת ומסוכנת. היא הבינה שלא רק המלאך גבריאל הופיע, כמה מלאכים הופיעו במכה אחת השתלטו על החדר שלה.
" איזה חדר יש לך , חמישה כוכבים הייתי קורא לזה , הופה איזו מיטה אפשר לקפוץ עליה בלי שאימא שלך תתעצבן." אמר המלאך גבריאל בהתלהבות
" הממ , איך קוראים לגברת שאין – לי שם? אדמונד? הדס? גויבה? תהילה? " שאל המלאך אוריאל ורשם את מה שאביטל עשתה בפנקס הלבן שהיה כתוב בו " חטאי בני האדם".
" רגע.. אפשר לראות מה אתה רושם? מה עשיתי?" שאלה אותו אביטל בפליאה. כי היא לא הבינה למה הוא רושם את הפרטים שלה.
" הממ, תראי גברת שאין לה שם! אנחנו המשטרה של גן העדן, רושמים בדיוק כל מה שבן אדם עושה. ואם אנחנו מפספסים כמה פרטים. תגידי לי לאבא שלך קוראים שלום?" שאל המלאך אוריאל והמשיך לכתוב.
" איך אתה יודע? אתה תוכל לענות לי על השאלות , נכון? נו , תעזור לי! איך מדברים על הכאב? ואיך אני אמשיך הלאה? " שאלה אביטל בעניין.
אביטל התחילה לפרוץ בבכי תמרורים. היא נזכרה באבא שלה לרגע. המלאך גבריאל ושאר המלאכים נעלמו מבלי שתרגיש בזה בכלל. היא חשה באור חזק העוטף אותה. פרפר לבן נכנס דרך החלון הפתוח.
הפרפר הלבן ריחף בכל הבית , אביטל לא הבחינה בו כי הוא היה שקוף. היא חייכה למראה האור שהציף את חדרה פתאום.
היא לא ידעה שהפרפר הלבן זהו נשמתו הטהורה של אביה. הפרפר התעופף בכל חדרי הבית , הסתובב לעבר המטבח ומתחם הסלון. אביטל לא נרגעה מהבכי שלה.
משהו בה עדיין נאחז בכך שלא יכול להיות שאביה נפטר. ואז הפרפר הלבן עץ לבחוץ ונעלם עם הזריחה. אביטל התעוררה לצלילי השיר " גבריאל" של עופרה חזה שהתנגן בתחנת הרדיו האזורית באותה השעה.
" מה השעה.. המלאך גבריאל? אח! מרגנית , הייתי בטוחה שאני בתוך החלום." קראה אביטל בחולמניות.
" השעה שלך לקום מהמיטה , החלום שלך הסתיים בזה שכבר עלה הבוקר. אחותי , את לא בעניינים או שזה רק התחושה שלי?" שאלה מרגנית את אביטל אחותה וצחקה. אביטל בתגובה זרקה עליה את הכרית.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך