time machine123
פרק ראשון בספר השני של סדרת ספרי פנטזיה לנוער מלאכי גן עדן. העוסק במלאך רפאל.

המלאך רפאל ( בעל ההשפעות הטובות)

time machine123 31/01/2016 1219 צפיות אין תגובות
פרק ראשון בספר השני של סדרת ספרי פנטזיה לנוער מלאכי גן עדן. העוסק במלאך רפאל.

פרק 1 – המלאך רפאל
בשעת לילה מאוחרת , שרר קור עז בחדרה של פרח. היא קמה לסגור את החלון ומישהו השאיר אותו פתוח. היא גילתה שמלאך יושב על הכיסא ולא בן אדם. " אימא'לה , איך הצלחת להיכנס לכאן?" קראה פרח בבהלה. המלאך רפאל לא אמר כלום. הוא רק סימן לה שהוא פה בשביל קצת זמן. לקח לפרח זמן וסבלנות כדי להבין שהיא משוחחת עם המלאך רפאל.
" מה את בהלם? למה את קפואה כמו קרח?" תקף אותה המלאך רפאל בשאלות לא ברורות. פרח לא הבינה , אולי לא העלתה בדעתה שמלאך לבן עמד לפנייה. איך זה יכול להיות אמיתי? הייתכן שהיא חולמת? בסופו של דבר היא תצטרך לעבור טיפול בהלם כי פיה נותר פתוח למראה ההפתעה הבלתי צפויה.
היא הלכה לעבר הארון ומבטה נתקל במראה השחורה והגדולה שהייתה שייכת לאימה.
" אני בסדר , אם כן יכול להיות שהדמיון של אביטל עבר אליי. השיער שלי מסודר והבגדים שלי מונחים במקומם. אז למה אני רואה כפול?" שאלה את עצמה פרח בבלבול.
המלאך רפאל הציץ בה מהחלון. הוא לא נראה שקוף , הוא נראה אמיתי מכדי שהיא תחשוב שהיא נמצאת בחלום. " לדעתי זו סתם הרגשה שלך, את לא רואה כפול. בואי נעשה היכרות קצרה אני המלאך רפאל ואני אחראי על הרפואה." אמר בשקט.
פרח סגרה את הדלת אחריה כדי שבני משפחתה לא יחשבו שהיא מדברת עם עצמה. או שיש לה תחושה שהיא רואה כפול או שהיא סתם מדמיינת.
" למה אתה מסתובב בחדר שלי ללא רשות? אני אוסרת עלייך לגעת לי בדברים. למה אתה מסתכל עליי במבט מהורהר?" שאלה פרח בעצבנות כי היא הרגישה קצת חוסר נעימות ממבטו של המלאך רפאל.
הוא לא ענה לה והמשיך להסתובב סביבה כאיש חסר מנוחה. את תיקו הצחור הוא הניח בצד , הוא הוציא את פנקסו והחל רושם : " האם לאביך המנוח קוראים שלום?" שאל המלאך רפאל ורשם את שמו בפנקס.
" וואי, איך ניחשת? אל תגיד לי שאתה.. אתה לא המלאך רפאל?" שאלה פרח בפליאה. היא לא הבינה מה הוא עשה אצלה בחדר.
" אכן כך, אני המלאך רפאל. זמני קצר ביותר . זקוקים לי למעלה , בגן עדן העליון." אמר המלאך רפאל בקול שקט. הוא הניח את הפנקס בתיקו הצחור. פרח לא הבינה איך הוא ידע את שמו של אביה המנוח. היא לא הייתה כמו אחותה אביטל חולמנית וסקרנית. היא רדפה אחריו בניסיון לשאול אותו עוד שאלות , להתעניין מה קרה מאז כשאביה נפטר.
" אני לא עונה שאלות. ניפגש בקרוב. ביי." אמר המלאך רפאל והוא נעלם. אותה המהירות שבה הוא הופיע , כך הוא נעלם מהר מעינייה.
" מתי? אני זקוקה לתשובות , בבקשה.. המלאך רפאל." אמרה פרח ורדפה אחריו עד החלון . נקודות האור שנחו שם , התעופפו אף הן כקסם בלתי רגיל.
כך גם פרח עמדה בציפייה ובהשתוקקות לפגוש את המלאך רפאל שוב , כמו אחותה אביטל שחיכתה וציפתה עבור המלאך גבריאל. היא לא ידעה מתי ואיך היא תראה אותו פעם נוספת. היא פיזרה את שערה והעבירה סירוק קל על שערה השחור כפחם.
אחותה אביטל נכנסה לחדר , לקחה משם את תיקה הורוד. פרח נאנחה בזמן ששקעה בהרהורי ליבה. היא תהתה האם היא תזכה לראות את המלאך רפאל שוב. " קרה משהו?" שאלה אביטל את אחותה פרח בנימה עניינית.
" שום דבר לא קרה, אני סתם חושבת. אני לא שוקעת בחלומות כמוך." אמרה פרח ויצאה בעצבנות מהחדר. אביטל תהתה מה עבר על אחותה עכשיו? מה יכול להעסיק אותה? הוילון התעופף לו ברוח הקלילה והנעימה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך