naruto
קון- משמש לאנשים קרובים ממין זכר לדוגמה חבר קרוב או לקרובי משפחה סנסי- מורה תודה שקראתם :-)

המלאכית שהפכה לשטן פרק 2

naruto 06/01/2017 823 צפיות אין תגובות
קון- משמש לאנשים קרובים ממין זכר לדוגמה חבר קרוב או לקרובי משפחה סנסי- מורה תודה שקראתם :-)

~נקודת המבט של סאקורה ~

" היי ילדה את בסדר?! " מישהו שאל בפאניקה פקחתי את עיניי וראיתי אותו את זה שאני מאוהבת בו עיניי התרחבו " סאסקה נראה שהבהלת אותה " אמר מישהו ורק אז הבנתי שאני רועדת " נראה לי שאתה צודק " שניהם צחקו " אממ… א-איפה אני "
" את בבית שלי מצאנו אותך שוכבת על הרצפה בכל מקרה קוראים לי אוצ'יהא סאסקה מי שעומד שם זה אחי הגדול אוצ'יהא איטאצ'י נעים להכיר " הפסקתי לרעוד הוא הושיט לי את ידו ללחיצת יד לחצנו ידיים " אממ.. קוראים לי סאקורה "
" אם אפשר לשאול מה קרה לך ? " איטאצ'י שאל לעזאזל הוא דחק אותי לפינה מה אני אגיד לו למען השם ?! " שלום אני מלאכית אני נשלחתי לחופשה בעולם התחתון " הם יצחקו לי בפרצוף אם אני אגיד את זה מה לעשות ? יש לי רעיון ! " אם לומר את האמת אני לא זוכרת מה קרה "
" איפה את גרה ? " לא!!!!! זאת שאלה עוד יותר גרועה שמתי את ידי במכנסי הג'ינס שלי ומצאתי פתק קטן בחנתי היטב את הפתק היה רשום שם כתובת " לכי לאכסניית טוקיו יהיו שם כמה אנשים שילוו אותך על החתום דאנזו "
" הזקן הזה מתי הוא הספיק להשים את זה שם!!! " לא שמתי לב שצעקתי " ס-סליחה " אמרתי במבוכה סאסקה-קון* התחיל לצחוק צחקתי ביחד איתו אחרי שסיימנו לצחוק עניתי " אם לומר את האמת אני לא מפה אני מארץ אחרת לכמה קרובי משפחה שלי יש אכסניה פה באיזור "
" הבנתי " אמר איטאצ׳י " אם אפשר לשאול למה התעצבנת מקודם ? " שאל סאסקה " אממ.. הייתי עצבנית בגלל שסבא שלי לא בטח בי שאני אזכור את השם של המקום "
" אה "
" את צריכה טרמפ " שאל איטאצ׳י " כ-כן "
" איך קוראים לאכסניה ? "
" אכסנית טוקיו " עניתי
" אוקיי אז בואי " נכנסתי לאוטו בהקלה שלימדו אותנו מה זה טרמפ ליתר ביטחון בבית הספר למלאכים "הו תודה לך אירוקה סנסי* וסליחה שקראתי לך מפלצת כי הכרחת אותי לשבת ליד רוק-לי שנשאר כיתה " אמרתי בליבי הבטתי דרך החלון ראיתי עצים וילדים זה היה שונה מלצפות בזה מלמעלה אבל למה אני המלאכית היחידה שלא זוכרת כלום מהעבר שלה ! " הגענו " הקול של איטאצ׳י הקפיץ אותי אותי ממקומי וקיבלתי מכה בראש הוא צחק עליי חייכתי חיוך נבוך " הבהלתי אותך ? "
" זאת הייתה אשמתי חלמתי בהקיץ "
" טוב תהני "
" תודה רבה לכם " אמרתי ויצאתי מהאוטו הוא נסע ואני מתקדמת אל הדלת " אני יכולתי לפגוש אותו תודה לאל אני מאושרת יותר מכל בן אדם אחר בעולם הזה והאחר "

~ בינתיים במועצת המלאכים (נקודת מבט כללית ) ~

הוא צחק צחוק מרושע " הכל הולך לפי התוכנית שלי " הוא אמר בחיוך

~ המשך יבוא ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך