אאוריקה
תודה שקראתם! זה שחזור+תיקון של סיפור ישן שלי... מעלה עוד פרק או היום בלילה או מחר... :) דרך אגב - אם למישהו יש רעיונות לדמויות תכתבו...? שם: גיל: אופי: מראה: רקע (עבר): כוח מיוחד (אפשר אחד או שניים): אם רוצים להוסיף משהו: ו... זהו!

המלכה האדומה – פרק 1 – אז ככה הכל התחיל…

אאוריקה 06/10/2014 1228 צפיות 11 תגובות
תודה שקראתם! זה שחזור+תיקון של סיפור ישן שלי... מעלה עוד פרק או היום בלילה או מחר... :) דרך אגב - אם למישהו יש רעיונות לדמויות תכתבו...? שם: גיל: אופי: מראה: רקע (עבר): כוח מיוחד (אפשר אחד או שניים): אם רוצים להוסיף משהו: ו... זהו!

קודם כל, אל תשפטו אותי.
זו לא אני שבחרה להיות ביער, מוקפת בשלושים חיילים של המלכה האדומה.

כל זה מתחיל כשאני מתעוררת בחדר לבן מוקפת במכשירים מצפצפים ומהבהבים. תוך כדי שבתדירות קבועה – שלפי דעתי היא דקה או שתי דקות – הצינור המחובר לזרועי מזרים חומר נוזלי מסוג מסוים לגופי.
כשאני סוף – סוף מצליחה לנתק מעצמי את הצינור שמסמם אותי כל שתי דקות אני מנסה להיזכר בפרטי חיי, אבל – לפי מה שלמדתי בתיכון זיט ליצורים מתקדמים – יש בגוף שלי יותר מדי סם הרדמה בשביל שהחלק שאחראי על הזיכרון במוח שלי יתעורר.
לחדר נכנסים שני רופאים שמנמנים, אחד גבוה עם שער שטני ואחד בגובה ממוצע עם שער שחור – אפור קצוץ.
אני שומעת מילים כמו 'ילדה' או 'יצור' או 'סופגניות' ואין לי שמץ של מושג מה הן אומרות…
אני מנסה להוציא משפט הגיוני מהפה שלי בעזרת המילים שאני עוד זוכרת, אבל כל מה שאני אומרת הוא "איפה… לבן, מה?" כשמה שניסיתי לתאר היה:
'איפה אני? מה זה החדר (הלבן) הזה? מה אתם רוצים ממני?' אבל לשווא.
כל מה שאני שומעת הם קולות מעוותים שמלווים בפרצופים מבעיתים של שני רופאים..
(אם תשאלו אותי, משוגעים. איזה מין יצור מעוות ככה את עצמו כשהוא משועשע?!)
אני תוקעת בהם מבט מקפיא והם עוצרים מיד.
הרופא הראשון מסתכל עליי במבט בוחן ובמאמץ רב מעביר את מבטו אל הרופא הגבוה. הוא שקוע עמוק בהפנוט בעוד אני מרימה את ידי הימנית תוך שימוש בטלקינזיס כדי להרים מעמד מבחנות שנח על שיש הכיור בקצה החדר. כמה מבחנות מחליקות ומתנפצות על הרצפה אבל לא נדמה שהרופא הגבוה מבחין ברעש. הרופא בעל השיער השחור מתעשת לבסוף ונאחז בלחייו של הרופא הגבוה – שדרך אגב עדיין בהה בעיניי המרוכזות מהפנוט – וצועק עליו כמה משפטים רצופים שאמורים להעיר אותו מהטראנס.
לבסוף מעמד המבחנות נוחת על ראשו של הרופא בעל השיער השחור והוא מתעלף. אני נותנת ליד ימין שלי מנוחה לצד הגוף בעוד אני לוקחת לרופא הגבוה את החלוק. אני פותחת בחשדנות את דלת החדר ומציצה החוצה.
אין שום נפש חיה במסדרון אז אני יוצאת מהחדר.
כשאני מגיעה לבסוף אל דלת היציאה אני ממשיכה ללכת עם ארשת פנים רגועה – ההפך ממה שאני מרגישה. כשאני סוף – סוף מגיעה ליער אני פושטת את החלוק ונכנסת עמוק יותר למעבה היער.
לפתע אני שומעת קול מתוך היער.
"עצרי. את מוקפת! את עצורה על ידי חיילי המלכה האדומה."

קודם כל, אל תשפטו אותי.
זו לא אני שבחרה להיות ביער, מוקפת בשלושים חיילים של המלכה האדומה.


תגובות (11)

uta uta

שם: מארק ג'רטיסבורג
גיל: 18
מראה: שיער שמגיע עד הכתפיים בצבע שחור מתולתל שאסוף לקוקו רוב הזמן. הוא לא הכי שרירי שיש, צבע עורו חיוור ועיניו ירוקות כאזמרגד. יש לו שתי שורות של שיניים צחורות, חיוך שבן רגע מתאהבים בו.
כוח מיוחד: הוא משתנה כול לילה ב12 למפלצת מכונפת דמוי זאב עם כנפיי מלאך בצבע פחם, הוא צמא לדם ומתמכר למוות כאשר הוא בצורה הזו, הוא מתעורר בבוקר ולא זוכר פרט אפילו הכי קטן מאמש, אלא רק עוד קו נוסף שמסומן על גופו.
משהו להוסיף: כול קו מסמן איש שהוא רצח. אם אפשר שהוא יגלה זאת בהמשך?.. תודה רבה :)
אגב אני יעקוב אחרי הסדרה :)))

06/10/2014 19:18

    מגניב! אני אוסיף אותו בפרק הבא.
    תודה!

    06/10/2014 19:21

רעיון ממש נחמד אבל קצת טיפ טיפונת מזכיר לי ספר אחר( בני לוריאן).

06/10/2014 19:27

    דווקא קראתי את בני לוריאן לפני חודש אבל זה שחזור מתוקן של סיפור שכתבתי לפני איזה שנה… תודה :)

    06/10/2014 20:51

אהבתי

06/10/2014 20:36

    תודה רבה! יש לך רעיון לדמות?

    06/10/2014 20:52

שם רוי
מנהיג צבא המורדים
גיל 21 ירש את המקום בגלל שאביו הוצא להורג
מנהיג חזק אמיץ עוצמתי קשוח פייטר אליל בנות כל מי שרואה אותו נשבה בחיוך שלו ובעיניים הם כאילו מהפנטות הוא יעזור להציל אותה

06/10/2014 21:18

    אופי?
    מראה?
    רקע (יותר מפורט)?
    כוח מיוחד (אפשר אחד או שניים)?

    06/10/2014 21:23

אה ועיניים כחולות שמשתנות לאדום שהוא עצבני שיער שחור ושרירים יודע להלחם

06/10/2014 21:21

זה נשמע טוב!
שם: וואיט נורקס
גיל: 18 או כמו כולם
מראה: רזה, עור בהיר ממש, שיער בלונדיני בהיר, קרה (עד העורף בערך), חלק ויש לה פס אחד בשיער עבה בצבע אפור-לבן, עיינים תכלת-אפורות, אף קטן, עיינים גדולות, ריסים ארוכים וצפופים, שפתיים צרות ועבות, שיניים ממש ממש ישרות וצחורות. קעקוע של ציפורים בגב העליון.
אופי: לוחמנית, שקדנית, מורדת, סומכת רק על עצמה, לא מקבלת אחרים, דואגת קודם לעצמה ואז לאחרים, יש בה טוב אבל היא פשוט לא מראה את זה. חכמה, לא תיתן שישלטו עלייה, לא מתחברת לכל אחד ובדרך כלל מוצאת את עצמה לבד. היא אוהבת את עצמה, ויש לה ביטחון עצמי גבוה, צינית, היא תמיד פעילה ונראה שלעולם לא עייפה. היא גמישה, ויש לה מחשבה מהירה. כמה שהרושם הראשוני שלה זה סנובית מי שבאמת מצליח להכיר אותה ולדבר איתה מגלה שהיא רגישה, שנונה, בחורה טובה שבסך הכל אולי קצת מפחדת ואולי קצת ביישנית.
כוח: ריפוי אבל היא בדרך כלל לא אוהבת להשתמש בו רק אם ממש מכריחים אותה.

ועוד דמות:
שם: מנדה אנריק
גיל: 19
מראה: כהה עור (אפרו אמריקאי כזה) שרירי וגבוה, שפתיים עבות, עיינים חומות ושיער חום מגולח. שיינים צחורות וגומות בלחיים.
אופי:רודף צדק ושווין, יעזור לכולם, חביב, כריזמטי, ספורטיבי, חכם, מוצא פיתרון כמעט לכל דבר, מתחבר בקלות, תניד יעודד את כולם להיות איתו. יש בו משהו סוחך ואנשים כמעט ולא יכולים להגיד לו לא. הוא יודע לצפקד במצבי לחץ, הוא יודע להרגיע ולעולם לא ישאיר חבר מאחור. הוא לא מתרגז בקלות אבל אם והוא מתרגז זה כנראה ממש נורא.
כוח: הוא יכול להפוך לכל חייה שיירצה וגם יש לו כוח מעוחד לדעת מה כל אחד חושב.

מקווה שהם בסדר^^

06/10/2014 21:41

    וואו! (מצטערת על הדיליי – לא הייתי בבית בשבוע האחרון אז לא כתבתי… )
    אני אוסיף אותם! אני מעלה פרק חדש היום או היום בלילה, מבטיחה שאני לא אשכח…

    13/10/2014 17:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך