הממלכה הדרומית פרק 7

01/02/2014 528 צפיות אין תגובות

היא התעוררה למשמע דפיקות רמות על דלת העץ של חדרה. כוסות התה בהם שתו אתמול עדין היו מונחות על השידה אתמול, בדיוק כפי שהשאירה אותן, ובפיה היה טעם מר של בוקר. בקושי רב היא הצליחה לפקוח את עיניה ולהתרגל לכמות האור שהכניסו קרני השמש הדקות מבעד לחלון חדרה.
"האנטר!!! קומי כבר. יש לנו יום עמוס." היא שמעה את קולו של זוס, וכרעם לאחר ברק גם את הלם אגרופו על הדלת. "בוקר טוב, קרן אור שלי. תתלבשי, תתארגני ובואי לאכול ארוחת בוקר, הזמן קצר והמלאכה מרובה. טיק טק. " הוא אמר וחייך אליה את חיוכו חושף הגומות והקורן.
"בוקר טוב." היא החזירה לו וסגרה את הדלת.

כאשר סלון הגיעה לחדר האוכל האנטר וזוס כבר ישבו זה מול זה וניהלו את אחת משיחותיהן הרגילות המלווה בעקיצות, מחמאות חד צדדיות ודיבורים על יצורים קסומים.
"בתולות ים נמצאות רק באגם "כנף הברבור" של סאני, בממלכה הדרומית, בניגוד לסירנות הן לא מזיקות. סירנות נמצאות בממלכה הצפונית, באגם "קלרלו", של אודליה. יצא לי כמה פעמים לראות אותן, יצור יפיפייה." זוס סיפר והאנטר הקשיבה לו בשקיקה, ולגמה מהחלב החם שלה.
"תרשה לי לחלוק עלייך, אבל קיימות גם סירנות ב "מפל הנצח" במחוז השני בממלכה הדרומית."
הוא התיישב לצידה של האנטר, ונש ללחיה כמנהג האלפים לברכת שלום.
"אתה מתבלבל עם המחוז השלישי, "מפל הנצח" נמצא במחוז השלישי ומתפרס דרך הרביעי עד לחמישי, ובסופו של גבר נשפך לאגם "כנף הברבור", אבל מעולם לא ידעתי שחיות בו בתולות ים."

"טוב אנחנו יכולים להמשיך עם השיחה המרתקת הזו גם עד שהאנטר תהיה בת 17, אבל זו לא המטרה. נשאר לנו בסך הכל שבוע אחד ביחד, ואנחנו צריכים להפיק ממנו את המיטב. היום הוא היום החשוב ביותר שלכם כאן במחנה האימונים; היום אתם הולכים להמציא לעצמכם סיפור כיסויי."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך