המשך יבוא... בסוף החלטתי לכתוב פרק אחד ואז להעלות כי אם לוקח לי זמן רב לכתוב פרק אחד אז ייקח לי נצח לכתוב יותר מאחד.

המסע- פרק עשירי: השליט העיוור

02/07/2015 814 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא... בסוף החלטתי לכתוב פרק אחד ואז להעלות כי אם לוקח לי זמן רב לכתוב פרק אחד אז ייקח לי נצח לכתוב יותר מאחד.

המסע- פרק עשירי: השליט העיוור

"אם הוא רצח אותם אז אני בא איתך!" החליט טום. אם האיש ששולט בכל שבעת הממלכות הרג את החברים שלהם אז טום צריך לבוא איתו. הוא לא מוכן שקילי יסכן את עצמו, הוא לא יודע למה אבל הוא פשוט לא מסוכן.
"טום אני לא רוצה שתסכן את עצמך. אחיך היה החבר הכי טוב שלי ואני לא מוכן לסכן את האיש שהכי חשוב לו בעולם. הוא לא היה מוכן לסכן אותך. כשבאנו לבית שלך כדי לקחת אותו ובמקום זה לקחנו אותך ידעתי שהוא לא יהיה שם. הוא אמר לי. אלה ששולטים עלינו הורגים את האנשים שחשובים לנו. אחרי שרבתם הוא בא אליי ואמר לי שהוא הולך. הוא ידע שהם יהרגו אותך אם הם יידעו שאתה חשוב לו. הוא ברח בגלל זה. הוא הלך להרוג את האיש ששולט בכל שבעת הממלכות. אני מניח שהוא מת בדרך לשם אבל אולי הוא עדיין חיי." אמר קילי. הוא לא מוכן שטום יבוא איתו. שניהם עקשנים מאוד.
"קילי תקשיב לי. אני לא מוכן שאתה תסכן את עצמך. שמעת? לא מוכן! ואם כבר אתה הולך לשם אז אני בא איתך!" טום צעק עליו.
"בסדר," נאנח קילי. "בוא נחזור אל רייף."
"בסדר," אמר טום והם חזרו אל ביתו של רייף. כשהם נכנסו לבית של רייף הוא אמר להם: "תיקחו את בני איתכם!"
"מה?!" שאלו קילי וטום ביחד.
"תיקחו את אלרונד איתכם. מסוכן לו להישאר פה. הם יבואו לפה שוב כדי להרוג אותי ואם הוא יהיה פה הם יהרגו אותו או ייקחו אותו איתם או במקרה הכי גרוע הוא יישאר פה ללא אב ואת אמו הוא כבר איבד. אני מתחנן בפניכם תיקחו אותו. מקסימום בדרך תימצאו איזה אדם נחמד שיסכים לאמץ אותו." אמר רייף.
"ואם לא נמצא? זה מסוכן! אני לא מוכן לסכן את הבן שלך!" אמר קילי.
"הוא כבר יודע להגן על עצמו ולהשתמש בשרביט. כלי הנשק שלו הם חרב, חץ וקשת וגרזן." אמר רייף.
"גרזן זה לא של גמדים?" שאל טום.
"אנחנו לא אלפים. הוא חצי אלף ואני בכלל לא. לימדתי אותו להילחם בכמה שיותר כלי נשק." אמר רייף ואז פנה אל הגמד העקשן: "הוא גם יודע להשתמש באגרופים שלו דיי טוב."
"למה שאתה לא תברח איתו?" שאל קילי. הוא פחד לסכן את אלרונד.
"כי הם יימצאו אותנו אבל אם הוא ילך איתכם הם לא יטרחו לחפש אותו. אותי הם רוצים להרוג, לא אותו. בבקשה תעשו את זה." אמר רייף.
"מה אתה אומר?" שאל טום את קילי.
"בסדר," קילי נאנח. "אבל אנחנו צריכים לצאת כמה שיותר מהר. אז תיפרדו עכשיו."
"כבר עשינו את זה. ידעתי שתסכים." אמר רייף וטום גיחך. קילי תקע בו מבט שאומר "תסתום." וטום חזר להיות רציני. אלרונד בא ושאל: "הולכים?" קילי הנהן והוא חיבק את אביו.
"חכו רגע!" אמר רייף והלך. כעבור רגע בוא חזר עם חמישה תיקים גדולים.
"יש פה אוכל ומים שיספיקו לכם לחודש לפחות. אם זה לא יתקלקל. ובשני תיקים יש כלי נשק." הוא אמר וקילי חייך בעודו מודה לרייף.
"תודה," הוא אמר והם הלכו. קילי וטום סחבו שניים ואלרונד אחד. תיק אחד וחצי היו מים ועוד אחד וחצי אוכל. השניים הנותרים היו כלי נשק.
"תראו," אמר קילי. "אפשר ללכת לממלכת הגמדים ומשם לממלכת הזאבים ואז לממלכת הערפדים ואז לממלכת הקנטאורים והמכשפים. הבעיה היא שאני פושע מאוד מבוקש בממלכת הגמדים, אבל ביפור, בומבור ופילי לא איתנו אז רוב הסיכויים שלא יתפסו אותנו." אמר קילי.
"יש לנו עוד אופציות?" שאל אלרונד.
"כן אבל הן יותר מסוכנות." אמר קילי.
"אז נלך בזו." אמר טום והם החלו ללכת. באמצע ההליכה הם נעצרו והלכו לחפש מקום שבו יוכלו לנוח. הם מצאו חורשה קטנה והקימו שם מחנה.
"בן כמה אתה?" שאל טום את אלרונד.
"מאה ושמונה." השיב לו אלרונד וטום הסתכל עליו במבט מופתע.
"קצב ההתפתחות שלהם שונה." הסביר קילי.
"אה," אמר טום.
*
כפי שרייף חזה שומרי השליט הגיעו אליו. "ידעתי שתבואו," הוא אמר ואז הוא ראה משהו שהפתיע אותו. הוא ראה את השליט עצמו. אבל הוא כבר פגש את השליט זה היה אחד אחר. ואז הוא הבין, השליט העכשווי הרג את הקודם והפך לשליט. השליט חייך חיוך מרושע והוציא את חרבו.
"חבל שלא הרגתי אותך בלילה." הוא אמר.
"באמת חבל. השלטון שלך עומד להסתיים." אמר רייף. הוא ידע שזה יקרה. הוא ראה את זה בחזיון שלו. הוא רק לא ידע מתי. הוא קיווה שזה יהיה בקרוב. הוא קיווה שזה יהיה בקרוב ויהיה שליט חדש טוב יותר.
"האם אתה לא מתכוון להילחם?" שאל השליט.
"אני כן," אמר רייף והשרביט שלו נהפך לחרב. הוא ידע שהוא ימות אבל הוא קיווה לעקב אותם כאן כמה שיכל. אם הם ידעו מה קילי וטום מתכננים לעשות ומה רייף אמר לבנו כשהם נפרדו הוא היה הורג אותם בלי למצמץ. הקרב לא ארך זמן רב, השליט היה מוכשר מאוד בחרב ורייף לא נלחם כבר שנים רבות. לפני שהשליט הספיק לנעוץ את חרבו בלב של רייף הספיק המכשף לקלל את השליט בלבו. הקללה אמורה לעוור אותו ורייף לא חיי מספיק זמן כדי לשמוע את השליט צועק, "אני לא יכול לראות!"
המשך יבוא…


תגובות (1)

המשכתי

13/07/2015 20:43
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך