המשך יבוא... סורי שלקח לי מלא זמן להמשיך. היה לי מחסום כתיבה של הסיפור הזה. מעכשיו אני אכתוב כמה פרקים ואז אעלה פרק כדי שלא תצטרכו לחכות מלא זמן.

המסע- פרק תשיעי: הם מתים

29/06/2015 779 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא... סורי שלקח לי מלא זמן להמשיך. היה לי מחסום כתיבה של הסיפור הזה. מעכשיו אני אכתוב כמה פרקים ואז אעלה פרק כדי שלא תצטרכו לחכות מלא זמן.

המסע
פרק תשיעי: הם מתים
כל החבורה ישנה במיטות שרייף הכין במיוחד בשבילם. רייף תמיד היה נדיב ותמיד אהב לארח אורחים. זה אפילו כמעט עלה לו בחייו כמה פעמים. אחת הפעמים הייתה הפעם שהוא וקילי נפגשו בפעם הראשונה. הזיכרון הזה תמיד גורם לקילי לצחוק והוא אפילו לא יודע למה. הוא תמיד זוכר את עצמו מאיים על רייף, שתן לו את כל הכסף שלו וזה לא קורה ואז רייף חוטף לו את הסכין ודוקר אותו. בסופו של דבר הוא הציל אותו. ואז הם נהפכו לחברים.
חוץ מקילי כל החבורה ישנו חזק, מאוד חזק, לכן רק הוא שמע משהו נופל. הוא הסתובב אל עבר המשהו הזה וראה את טום. טום ישן כל כך חזק שהנפילה אפילו לא העירה אותו. קילי גיחך וניגש אליו. "טום," הוא לחש וניער אותו. "טום," הוא חזר על דביו וטום פתח את עיניו.
"מה קרה? האם כבר הגיע בוקר? האם אני מת? האם הגובלינים מצאו אותנו?" שאל טום במהרה גורם לקילי לצחקק.
"לא טום, פשוט נפלת מהמיטה וישנת כל כך חזק אז לא התעוררת מהנפילה." אמר קילי.
הדבר היחידי שטום אמר היה: "אה." קילי חייך וקם מהרצפה וכך גם טום.
"תודה שהערת אותי." אמר טום וקילי חייך.
"אין בעד מה." הוא השיב.
"לילה טוב," אמר טום.
"גם לך," אמר קילי והם חזרו לישון. קילי לא הצליח להבין איך השאר לא התעוררו אבל זה לא הטריד אותו במיוחד. אחרי כמה דקות הוא נרדם עד הבוקר כאשר אלרונד קפץ עליו וצעק: "בוקר טוב! בוקר טוב! קום כבר יא עצלן!" קילי התעורר. כמה שניות אחרי זה טום התעורר בבהלה ונפל מהמיטה. אלרונד ניגש אל שאר החבורה. תחילה הוא ניגש אל אמה, שהייתה זו שהוא הכי חיבב אחרי קילי וטום אבל הם כבר היו ערים, הוא קפץ עליה והתחיל לצעוק שוב: "בוקר טוב! בוקר טוב! קומי כבר יא עצלנית!" רייף תמיד מבקש מאלרונד להעיר את האורחים בגלל שאלרונד עושה את זה מעולה. הם תמיד מתעוררים מהר. אבל אמה לא התעוררה. אלרונד ירד ממנה וניגש אל קילי. "קלילי," הוא אמר. הוא לא אהב לקרוא לו קילי, הוא חשב שזה שם מטופש אז הוא קורא לו קלילי.
"מה קרה?" שאל קילי.
"היא לא מתעוררת." אמר אלרונד בדאגה. קילי וטום ניגשו אליה וניערו אותה לוחשים לה: "אמה קומי." היא הייתה קרה. אחרי כמה דקות שהיא לא התעוררה טום התחיל לנער אותה בפראות ולצעוק: "אמה קומי! קומי כבר!" אבל היא לא התעוררה. הוא הסתכל על קילי בעצב ואמר: "קילי היא לא מתעוררת." קילי פנה אל אלרונד ושאל את הילד הקטן: "האם אתה יכול בבקשה לקרוא לאביך?" אלרונד הנהן במהירות ורץ לקרוא לאביו.
"אתה חושב שהיא?" שאל טום. הוא לא היה מסוגל להגיד מתה. הוא לא היה מסוגל לחשוב על כך שהיא עלולה להיות מתה. קילי הבין מיד למה הוא מתכוון מבלי שהוא יצטרך לומר את המילה "מתה".
"אני לא יודע. אני מקווה שלא. בוא נחכה לרייף אני בטוח שהוא ידע." השיב לו קילי ובדיוק אחרי שהוא אמר את זה רייף נכנס בסערה וניגש אליהם.
"מה קרה?" הוא שאל.
"אנחנו חושבים שהיא מתה." אמר קילי והצביעה על אמה. רייף ניגש אל אמה והוציא את שרביטו. הוא הניף את השרביט, מלמל כמה דברים ונגע בה עם השרביט. היא לא התעוררה וכשקילי התבונן בפניו של רייף הוא ראה עצב עליהם. "האם היא מתה?" שאל קילי את חברו ורייף הנהן.
"מה עם השאר? האם גם הם מתים?" שאל טום.
"אני לא יודע. אני אבדוק." אמר קילי ואז חזר על הפעולות שעשה כדי לבדוק אם אמה מתה כמה פעמים. קילי פחד לדעת את התשובה. למרות כל מה שקרה ביפור ופילי היו חברים שלו ובומבור הוא אחיו. כשרייף הגיע כדי לבדוק את פילי כבר היו דמעות בעיניו וקילי הבין. הוא הבין שאחיו וביפור מתים. אחרי שרייף בדק האם פילי מת הוא הסתובב אליהם ואמר: "הם מתים. אמה, ביפור, פילי ובומבור מתים." קילי התחיל לבכות. כל כך הרבה דמעות התחילו לזלוג מעיניו. אחיו וחבריו מתים. שלושת האנשים הכי חשובים לו בעולם. ארבעת האנשים הכי חשובים לו בעולם זה הם ומאט (אח של טום). קילי רץ משם. הוא לא ידע לאן, הוא לא הסתכל על הדרך, עיניו היו מטושטשות מדמעות והוא פשוט רץ. הוא בכה וצרח ורץ. זהו היום הכי נוראי בחייו. יותר נוראי מכל יום אחר. טום רץ אחריו, למרות כל מה שקרה עם הגובלינים הוא דאג לקילי. "קילי? איפה אתה?" הוא צעק. הוא בקושי שם לב לגמד רץ והוא רץ אחריו עד שהוא הצליח להשיג אותו ותפס בידו. "קילי תעצור!" הוא פקד וקילי נעצר עדיין בוכה אך כבר לא צורך. הוא ירד על ברכיו וחיבק את הגמד.
"הם… הם… הם מתים!" יבב הגמד וטום לא אמר דבר ופשוט חיבק אותו. הם עמדו כך במשך כמה דקות עד שקילי התנתק מהחיבוק. הוא התיישב בישיבה מזרחית וכך גם טום. "מה נעשה?" שאל טום.
"אני אחזיר אותך לביתך. המסע הזה מסוכן מאוד. מאוד מסוכן." אמר קילי.
"ומה אתה תעשה?" שאל טום.
"אני אעשה את מה שתכננו לעשות מהתחלה. אני אמצא את האדם ששולט בשבע הממלכות ואני אהרוג אותו." אמר קילי.
"אני בא איתך." אמר קילי.
"לא טום זה מסוכן. הוא רוצח. נאי לא מוכן שהוא יהרוג אותך אחרי שהוא הרג אותם." אמר קילי.
"את מי?" שאל טום לא מבין.
"טום," אמר קילי והסתכל אל תוך עיניו של טום. "האיש הזה הרג את אמה, ביפור, פילי ובומבור."
המשך יבוא…


תגובות (1)

המשכתי

02/07/2015 19:36
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך