המשך יבוא...

המסע- פרק 11: ההצעה של המפקד

13/07/2015 819 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...

המסע- פרק 11: ההצעה של המפקד
"הכל בסדר?" שאל אלרונד לאחר שטום נפל. הם ברחו, הם ידעו שהחיילים של השליט או יותר גרוע השליט עצמו בעקבותיהם. הם יודעים שהוא היה או יהיה אצל רייף והם קיוו שרייף לא אמר דבר על מקום הימצאם. אמנם רייף בצד שלהם והוא מסוגל לסבול עינויים קשים אך קילי ואלרונד כבר שמעו על עיניו הקשים של השליט.
"כן פשוט נפלתי. אני בסדר על דאגה." אמר טום וחייך כד להראות שהנפילה לא הייתה קשה. לקח לו קצת זמן אבל הוא הצליח לקום.
"לא נוכל לרוץ לנצח. אנחנו צריכים למצוא מקום להתחבא ולנוח." אמר קילי. טום ואלרונד הסכימו איתו, טום היה עייף ומותש ואלרונד לא ממש. לאלפים יש כוח סיבולת גדול יותר אך הוא ידע שטום בטח מותש והוא יהיה בקרוב.
"אז נחפש מקום אשר בו נוכל להעביר את הלילה ומחר נחשוב על משהו." אמר קילי והם המשיכו לרוץ אך הפעם יותר לאט כדי למצוא מקום מחבוא. למזלם הרב לא לקח להם הרבה זמן למצוא מקום מחבוא. כשהם התיישבו במקום המחבוא שלהם כל אחד אכל תפוח, תפוז ושתה מים. הם היו צריכים לשמור על האוכל שלהם.
"אני פוחד," אמר קילי. "פוחד יותר משפחדתי אי פעם." טום הסתכל עליו מופתע. הוא מעולם לא חשב על קילי כאחד שפוחד. קילי תמיד נתן לו הרגשה שהוא לא מפחד מכלום, למרות שטום יודע שזה לא הגיוני. טום התקרב אליו וחיבק אותו.
"אני תמיד אומר לעצמי שהכל יהיה בסדר," קילי המשיך. "אבל עכשיו אני לא מסוגל. פילי, בביפור, אמה ובומבור מתים. איך הכל יהיה בסדר. החברים הכי טובים שלי ואחי מתים. וגם הבחורה הזו מתה אז אני מרגיש עוד יותר לא בטוח. אני יודע שאין טעם להרגיש כאילו אין שום סכנה כי זה לא נכון אבל אני רוצה לפחד פחות." קילי התחיל לבכות ואז גם טום. טום אפילו לא ידע למה הוא בוכה, אולי בגלל המוות של אמה ושל שלושת הגמדים האחרים אשר אותם התחיל לחבב. ואז קילי אמר את המשפט שגרם גם לאלף לבכות: "ועכשיו בטח רייף מת או ימות בקרוב." שלושתם ישבו מחובקים ובכו. טום התעשת ראשון. הם צריכים להישאר חזקים. להישאר חזקים בשביל אמה, בומבור, ביפור, פילי ורייף וכל מי שימות. הם צריכים להישאר חזקים בשביל להביס את השליט הזה. וטום גם מקווה שהוא יצליח למצוא את אחיו.
*
חרי שהשליט הרג את רייף הוא אמר, "צריך לחפש את אלו שרייף עזר להם לברוח!"
"הוד מלכותך אתה צריך לחזור לארמונך. אתה עיוור לצאת אחריהם זה מסוכן עבורך." אמר מפקד הצבא של השליט.
"גם לך זה מסוכן ואתה לא עיוור." אמר השליט.
"אבל חובתי היא לשרת אותך לא משנה מה. תחזור לארמון עם כמה חיילים. אנחנו נתפוס אותם ונביא אותם אלייך. חיים או מתים, מה שתחליט." אמר המפקד.
"חיים," אמר השליט, "תביא אותם אליי בעודם חיים לא מתים. אני אחזור לארמון עם ארבעה חיילים."
"בסדר הוד מלוכתך. אני אמלא את משאלתך ואביא אותם בעודם חיים." אמר המפקד.
"מי שחוזר איתי לארמון זה קייט, סטיוארט, אייזק וג'נה." אמר השליט. לעומת השליט הקודם, השליט העכשווי קורא לחייליו בשמותיהם הפרטיים, הוא מעולם לא הצליח לזכור את שמות משפחותיהם.
"בסדר גמור," אמר המפקד. "ארבעת החיילים שהשליט בחר יחזרו איתו אל הארמון!"
*
המפקד היה ביער עם חייליו. הם החליטו להתפצל, חצי מהחיילים ילכו לבדוק בצד הימני של היער והחצי השני ילך לבדק בצד השמאלי. חוץ מהמפקד, הוא הלך לבדוק במקום אחר. הוא מצא אותם. הם היו ערים ודנו על תוכניתם. הם שמו לב אליו מהר מאוד. קילי נעמד לפניהם מגונן עליהם כשבידו גרזן. הוא כיוון אותו אל מפקד המשמר. "תסתלק מפה!"
"אני לא מתכוון לפגוע בכם." אמר המפקד.
"ולמה שנאמין לך?" שאל קילי.
"האם אינך יודע? האם אינך יודע מיהו השליט העכשווי?" שאל המפקד. "אבא שלי כבר מזמן אינו השליט. הוא נרצח בידי השליט העכשווי. באופן דיי מפתיע הם יחסית דומים אז אף אחד לא שם לב שזה מישהו אחר. אף אחד חוץ מרייף כמובן. השליט הרג את אבי, למה שאני אשרת אותו?"
"כי אתה תעשה הכל כדי להישאר חיי. תהרוג בשביל זה, תבגוד בשביל זה, תעשה הכל." אמר רייף.
"אתה טועה. אני אוהב את אבי יותר מהכל ואני רוצה לנקום. אני רוצה לנקום את מותו ואני יודע שאתם מתכננים להרוג אותו. אני מציע לכם את עזרתי ואתם תיקחו אותה." אמר המפקד וחייך.
"למה אתה חושב שניקח אותה?" התערב טום בשיחה.
"בגלל שאתם צריכים אותה." הוא אמר והם ידעו שיש אמת בדבריו. הם צריכים את עזרתו אם ברצונם לא להיתפס ולהצליח במשימתם.
"הוא צודק," אמר אלרונד. "קשה לי לסמוך עליו אבל אנחנו צריכים את עזרתו."
"מה אתה רוצה בתמורה?" שאל קילי. הוא ידע שהמפקד לא יעשה שום דבר בלי להרוויח מזה משהו.
"כל מה שאני רוצה זה שהשליט יסבול וימות." הוא אמר.
"מה אתם אומרים?" שאל קילי את חבריו.
"אני אומר שנסכים." אמר אלרונד.
"גם אני," אמר טום.
"בסדר," אמר קילי. "אנחנו מסכימים."
"יופי, עכשיו תסלקו מהיער הזה. החיילים שלי מחפשים אתכם. אני אשכנע אותם שאולי את עדיין בממלכת האלפים." אמר המפקד והלך משם. הם לא ידעו אם זה היה רעיון טוב או לא להסכים להצעתו של המפקד אך הם ידעו שהם חייבים עזרה. "אז נלך לממלכת הגמדים?" שאל טום וחבריו למסע הנהנו.
המשך יבוא…


תגובות (1)

המשכתי

20/07/2015 19:55
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך