אשמח שתכתבו תגובות לגבי הסיפור והכתיבה :)

המסע (פרק 2)

18/05/2013 640 צפיות 2 תגובות
אשמח שתכתבו תגובות לגבי הסיפור והכתיבה :)

מהפרק הקודם :
"לין! תראי מה עשית! בואי לפה מיד ! לאן אמא הלכה?" צעקתי לאחותי. היא הגיעה לחדרי , התיישבה ושתקה. "לין תעני לי . לאן אמא הלכה? " הסתכלתי עליה מלאת כעס וראיתי מתוך כף ידה הקטנה פתק המציץ לו.
פרק 2:
"לין ? מה זה? " שאלתי בתהייה ומסתכלת על ידיה הקטנות . היא הושיטה לי את הפתק ויצאה מהחדר. השארתי את הפתק על השידה בטח עוד פעם אותו פתק כמו כל השאר. אחרי הפתק השלישי לא טרחתי לקרוא את השאר. יש לי כבר ערמת פתקים על השידה שכל הזמן זה אותו פתק. הלכתי לשירותים הצמודים לחדרי וסוף כל סוף נגמרה הדרמה והחלפתי לטרנינג בצבע סגלגל. לקחתי את אחי בן השנתיים על הידיים וירדתי למטה. הדלת הייתה פתוחה. הסתכלתי החוצה ולא ראיתי אף אחד. סגרתי והתיישבתי עם אחי לאכול ארוחת בוקר. "לין ! ארוחת בוקר בואי" קראתי לה . פתאום שמעתי נקישות על חלון המטבח. וראיתי 2 ידיים וילדה שדומה לאחותי .פתחתי את החלון ואמרתי "מצחיק מאוד לין בואי תיכנסי" . הילדה לא ענתה והסתכלה עלי במבט רצחני. "לין אני רצינית בואי לאכול ארוחת בוקר ואחר כך שתינו נשחק" אמרתי בשלווה . "אוף זה לא פייר ! אי אפשר לעבוד עליך!" אמרה החמיצה את פניה , פתחה את דלת הכניסה ונכנסה הביתה. " זה לא כל כך נכון לין כי הבוקר הצלחת לעבוד עלי ואני מבקשת ממך להפסיק לעשות כל מיני תעלולים כי יש אנשים שלא יקבלו את זה בצחוק כמו שאת רוצה שהם יקבלו את זה" . התיישבנו לאכול ארוחת בוקר . אין כמו פנקייק ושוקו על הבוקר :).
" היי לין " אמרתי נזכרת "איפה אמא?" שאלתי . "היא אמרה שהיא הולכת לקנות חלב, לחם וביצים. ותכף חוזרת " אמרה ולגמה מהשוקו. הלכתי לטלפון הנייח וניסיתי להתקשר לאמא עוד הפעם. 'הלו?' 'אמא איפה את ? עברה כמעט שעה ולין אמרה שאת הולכת לקנות חלב , לחם וביצים. מתי את חוזרת?' שאלתי בדאגה. ' השארתי פתק על השולחן שהלכתי ואני אחזור בעוד כשעתיים כי סבתא חולה ורציתי לקפוץ לבקר אותה ולבדוק מה שלומה' אמרה. 'בסדר תחזרי מהר ביי ' והשיחה התנתקה. "מה אתם רוצים לעשות? " שאלתי את לין וירדן. ירדן הצביע על הקוביות שהיו מונחות על הספה שבסלון . "ומה גברת הקטנה תרצה? " שאלתי במבטא בריטי וכולנו צחקנו . " ברצוני לקחת צבע ולצבוע את מיקי מאוס . התסכימי ?" שאלה וקדה קידה. "אכן כן יקירה" אמרתי. ושתינו צחקנו ."איזה שפה גבוהה יש לך ! כל הכבוד ! "הלכתי לכיוון הספה ששם ישבה וחיבקתי אותה. " גם שרה הגננת אומרת שיש לי שפה גבוהה ". אמרה והלכה לחדרה לקחת צבעים וטושים.


תגובות (2)

מדהים (-:
מצפה להמשך!
~עידן משתתף בסיפור?~

18/05/2013 13:10

תמשיכיי

18/05/2013 14:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך