מה אתם חושבים ?
אן ;)

המסע (פרק 1)

17/05/2013 574 צפיות תגובה אחת
מה אתם חושבים ?
אן ;)

השעה 1 לפנות בוקר. סביבי שוררת דממה. רוח קלילה מלטפת את פניי. המוזיקה עדיין מתנגנת באייפון . איך הגעתי לפה? קמתי ויצאתי מהאוהל. המקום בכלל לא נראה כמו ישראל. פתאום ראיתי דמות יושבת על אחד מהשולחנות שהיו שם. התקרבתי אך הדמות נעלמה. הרגשתי יד נוגעת לי בכתף. הסתובבתי ולא ראיתי אף אחד. המשכתי להתקדם לאן שרגליי הובילו אותי עמוק לתוך היער. "עצרי ואל תיכנסי!" שמעתי דמות מאחוריי. הסתובבתי וראיתי אישה. "מי את?" דרשתי לדעת. "זה לא משנה כרגע ,לא משנה מה יקרה אל תיכנסי ליער . תיכנסי בחזרה לאוהל " .עשיתי כפקודתה משום מה , כרגע לא רציתי שום הרפתקה . הספיקו לי ההרפתקאות מזה שאני לא יודעת איפה אני נמצאת . חזרתי לאוהלי וראיתי ילדה עם עיניים עצומות , צמה קלועה עם קוקייה בצבע כסוף ושמיכה מכוסה מעלייה. מימיני היו בגדים מפוזרים . אני חייבת לברר מי זאת הילדה. פתאום שמעתי צעדים מבחוץ. נכנסתי לשק שינה בשביל שלא אשמע את הצעדים המתקרבים. אך הצעדים התגברו והתגברו והתחזקו והתחזקו עד שהתחלתי להזיע ופתאום.. התעוררתי.

מול עיניי ראיתי את אמי מחזיקה בכוס מים ומטפחת. "חמודתי , את שוב חלמת חלום רע. קחי מים ותירגעי. אני מיד אבוא" אמרה אימי. הסתכלתי סביב . זאת הפעם השלישית השבוע שאני חולמת את אותו חלום. בחלום מופיעה ילדה ששונה במקצת בפניי . החלום קרה , ביער , האישה הייתה דומה לאמא שלי , אותם תווי פנים אך מבנה גוף שונה. האישה בסיפור הייתה שמנמנה ונראת כמו מכשפה נמוכה . ציחקקתי וקמתי ישר מהמיטה והלכתי להתקלח. אין כמו מקלחת חמה אחרי סיוט מצמרר . התעטפתי במגבת ויצאתי לחדרי. ראיתי את אחי הקטן יושב בצעצועים ומשחק. "ליה , ליה" מיד עלה חיוך על פניי וצעקתי לאימי :" אמא ! ירדן אמר את השם שלי ! " . שמעתי צעדים מתקרבים ויצאתי מהדלת כאשר המגבת עדיין על גופי. " אמא ? זאת את? " צעקתי לה. פתאום נטרקה הדלת . ניסיתי בכל יכולתי לפתוח אך ללא הצלחה. שמעתי צעקה אשר באה מחדרי . התחלתי להילחץ והדבר הראשון שעשיתי הוא לרוץ לטלפון הנייח ולחייג לאמא . ' שלום הגעתם למענה הקולי של.. ' . זה לא קורה לי . שמעתי עוד פעם את אותה טריקת דלת אך היא הייתה במעלה הגג. התחלתי לצעוק ולצרוח לא מבינה איפה אני. אולי אני שוב בתוך החלום? צבטתי את עצמי. אך אותה תמונה הייתה כאשר פקחתי את עיניי. התיישבתי על הרצפה והתחלתי לבכות. מילמלתי לעצמי כמה מילים ופתאום אחותי יצאה עם צמה קלועה בסרט תכלת ונעלי העקב של אמא ,התקרבה לעברי ואמרה: " חא חא חא חא אגם מפחדת ! תינוקת! תינוקת ! " והוציאה לשון לעברי. "לין את תשלמי על זה! אני מיד מתקשרת לטום ואומרת לו שאת אוהבת אותו!" "לא בבקשה לא" ונצמדה לרגלי " זאת הייתה רק מתיחה כי היום זה יום מיוחד למתיחות את בעצמך אמרת " ירדתי על ברכיי, הסתכלתי אל עינייה הכחולות המלאות בדמעות שעומדות לצאת ואמרתי : " לין עוד פעם זה קורה ואני באמת אתקשר לטום. את מבטיחה לא לעשות את זה שוב? " ומבלי לשמוע את תשובתה שאלתי בחשש " לין איפה ירדן?" . ומיד רצתי במעלה המדרגות במטרה לחיפוש אחי. נכנסתי לחדר ודממה. בלי שום התרעה , הרגשתי יד אשר נצמדת לרגלי . הסתכלתי לעבר היד וראיתי את אחי ירדן ואמר בשקט: " ליה" והתחיל לבכות. "לין! תראי מה עשית! בואי לפה מיד ! לאן אמא הלכה?" צעקתי לאחותי. היא הגיעה לחדרי , התיישבה ושתקה. "לין תעני לי . לאן אמא הלכה? " הסתכלתי עליה מלאת כעס וראיתי מתוך כף ידה הקטנה פתק המציץ לו.


תגובות (1)

אני חושבת… אני חושבת.. שאת בהמה (-:

17/05/2013 13:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך