Ambashi
גם הפעם נשמח לשמוע את דעתכם ועצות על איך להשתפר.
בגלל פורים הפרק הזה התפרסם מוקדם, אבל, פרקים יפורסמו בדרך כלל בפעם בשבוע בימי שלישי בערב או רביעי בצהריים, מה שיבוא קודם.

המקדש החמישי- פרק שני

Ambashi 05/03/2012 696 צפיות 2 תגובות
גם הפעם נשמח לשמוע את דעתכם ועצות על איך להשתפר.
בגלל פורים הפרק הזה התפרסם מוקדם, אבל, פרקים יפורסמו בדרך כלל בפעם בשבוע בימי שלישי בערב או רביעי בצהריים, מה שיבוא קודם.

פרק 2
הם החלו את אימוניהם למחרת בבוקר, אבל לא לפני שקנו נשקים מעץ כדי שלא יפגעו אחד בשני, הם גם דאגו למצוא מקום מבודד ליד הכפר שלא יגרמו נזק לרכוש; היה זה מקום שקט שבו האדמה כוסתה בדשא, במקום לא נמצאו הרבה אנשים, לפחות לא שנשארו שם ליותר מכמה שעות, ולכן יכלו להתאמן שם מבלי חשש לפגוע בתושבי הכפר. "זה עובד כך, אתה מפעיל את הקסם, אבל אסור לך לתת לו לצאת מידך; אחרי שהפעלת אותו אתה צריך לאחוז בנשק ולאחד אותו עם הנשק" אמרה לינדה והציבה את חנית העץ על האדמה.
"אחרי שהפעלת את הקסם, לאחד אותו עם הנשק שלך יהיה פשוט יחסית" המשיכה וציירה את מעגל הברק. היא השאירה את הקסם בידה ואחזה בחנית עם שתי ידיה הקסם אוחד עם החנית וזרם חשמלי עבר בלהבה.
ארטון צייר גם הוא את מעגל הברק ואיחד אותו עם חרב העץ שהייתה ברשותו, לאחר שסיים הוא כד קידה ונתן את הסימן להתחיל.
הוא הסתער לכיוונה של לינדה וניסה לדקור אותה עם חרב העץ, אבל היא חסמה אותו בעזרת חניתה וניצוצות ברק עלו באוויר מהקסם אשר שכן בנשקיהם.
לינדה הדפה את התקפתו וניסתה לדקור אותו, אך הוא זז לצד שמאל וחמק מן המתקפה; היא ניסתה שוב ופגעה בידו, מה שגרם לזרם חשמלי הרעיד את אצבעותיו.
אחרי התקפה זו היא נסוגה לאחור בכמה צעדים כדי להסדיר את נשימתה, ארטון ניצל הזדמנות זו כדי להסתער לכיוונה פעם נוספת, היא חסמה את המתקפה הראשונית, אבל הוא ניסה לתקוף פעם נוספת וכיוון נמוך יותר, היא לא הספיקה לחסום את המתקפה בזמן והחרב פגעה ברגלה השמאלית כתוצאה מכך היא איבדה שווי משקל ונפלה.
"אני מאמין כי ניצחתי" הכריז ארטון תוך כדי שמחה לאיד.
לינדה ניצלה את חוסר הריכוז שלו ובעטה ברגלו, הוא נפל על גבו לנפני שהספיק להבין את המתרחש; היא ניצלה את הזדמנות לקום ונעצה את החנית ליד ראשו.
"אתה צריך לוודא שאוייבך הובס לפני שאתה מכריז על ניצחון" אמרה לו לינדה בקול מאיים.
היא לקחה את חניתה בחזרה והושיטה לו יד כדי לעזור לו לקום, ולאחר מנוחה קצרה ניהלו קרב נוסף.
הקרב התנהל בדומה לקודמו; הם ערכו שני קרבות אימונים נוספים עד שהרגישה כי לא יכולה ללמד את ארטון יותר "אני חושבת שמפה תצטרך להסתדר לבדך; אבל אני מציעה שתסתיר את יכולות הקסם שלך, אמנם חוקי הדת שלהם לא יאפשרו להם לפגוע בך, אבל הם עדיין ינסו להעליל עליך עלילות שווא" אמרה לינדה ולחצה את ידו פעם נוספת.
אחרי עזיבתו לינדה הבחינה בעמוד עשן אשר עולה מן הכפר, החשד המיידי שלה היה שמדובר בעוד התקפה של סוגדי קוטאר, אך הם מעולם לא תקפו מיד אחרי הפסד, בנוסף לכך גם לא נשמעו קולות מלחמה, ולכן פסלה את האפשרות הזו; היא החליטה ללכת לבדוק את העניין כדי לראות אם מישהו נפצע.
היא הייתה הראשונה להגיע לשם, היה זה בית שעלה באש, אך השרפה לא נראתה כמו שרפה רגילה; היא נשארה במקום אחד ולא עברת אותו, כמו אש רגילה.
בכדי לכבות את השרפה היא החלה לצייר את מעגל המים כדי לכבות את השרפה אך במהרה תושבי הכפר הגיעו לחזות בשרפה והדבר משך שלושה אבירי צדק שהגיעו כדי לפנות את המקום.
אבירי הצדק שירתו את בתי הצדק של שואן, תפקידם היה להביא את הפושעים לדין בבית הצדק. שריונם עוטר בסמל שהבדיל אותם מאברים רגילים.
"הינך מתבקשת לא להתקרב לאזור השרפה" אמר אחד מאותם אבירים.
"איך הגעת לכאן מהר יותר מאשר אבירי הצדק?" שאל אביר אחר.
"הייתי בקרבת מקום וראיתי את השרפה" היא השיבה.
"במקום ממנו בקעו הברקים?" שאל אותו אביר. היא הנידה בראשה לחיוב והסיקה כי הם מתחקרים אותה כחשודה.
"השמיים נקיים היום; לא ייתכן שהיו אלו ברקים טבעיים" אמר האביר השלישי.
"את קוסמת?!" אמר האביר והבעת זעם עלתה על פניו; "את וודאי אחראית להצתת בית זה, לא כך?!" המשיך בנאומו הזועם.
"את עצורה בשם האל המושיע, שואן!" הכריז האביר הראשון והביא אותה אל כרכרת המעצר.


תגובות (2)

מה?????
הלו!!!
מה עצורה???
אני אעצור אותך עכשיו!!!
אתם לא צריכים עצות! הסיפור שלכם מושלם כתיבה!!
תיאורים נקיים וחלקים, וכתיבה שזורמת בלי בעיות…

פרק מדהים!! :)
יאללה המשך…
ופורים שמח!!

06/03/2012 14:38

קודם כל תודה, התגובות שלך די מפתיעות, אני תמיד חושב שתהיה תגובה משהו כמו:
"זה כל כך גרוע עד שאם זה היה אודישן הייתי אומר: אל תתקשר אלינו אנחנו נתקשר אליך!"
והשני מצפה לתגובות: "זה בסדר, אבל צריך לשפר ככה וככה וככה…"
ועכשיו אני בטח יבין איך להגיב לתגובה…
פורים שמח.

07/03/2012 01:16
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך