נ.ר5
סיפור חדש, והרשמה חדשה... אם לא נרשמתם לפחות תגיבו ותיתנו ביקורת

המשחק – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 27/08/2014 672 צפיות 14 תגובות
סיפור חדש, והרשמה חדשה... אם לא נרשמתם לפחות תגיבו ותיתנו ביקורת

מתרה גילברוי, היא נערה חברותית בת 16 וחבריה הטובים הם שישה בני גילה. הם מסתובבים ביחד, מאז היו בגן והם החברים הכי טובים. כשמרתה מזמינה את כל חבריה אליה הביתה ללילה לבן הם משחקים ברדיפות, משחק שהמציאו. כולם מתחבאים חוץ מאחד והוא צריך לחפש אותם, כאשר המחפש מגיע למקום המחבוא של מישהו, מי שמתחבא צריך להבהיל אותו ואז לחפש את האחרים ביחד איתו.
בקיצור, כולם מגיעים אל ביתה של מרתה והם מתחילים לשחק, מרתה תחבאת במרתף, בתוך ארון משחקים, והארון כולו קשור רק למשחק קופסה גדול "הרפתקה". מדבקות ופוסטרים היו על דלתות הארון ובסופו משחק קופסה גדול ושחור עם כתובת לבנה "הרפתקה".
אחרי "רדיפות" מרתה מציאה את המשחק הזה והם משחקים בו, בדרך כלשהי הם נשאבים למשחק ומטרתם היא לצאת ממנו, והדרך לצאת ממנו היא לנצח.
אבל למשחק יש רק מנצח אחד וזה מי שמגיע ראשון לשאול (השלב השלישי במשחק) ויעמוד על כס האש. כל השאר ימותו.
כשהחבורה נפגשת והם מגלים שיש רק מנצח אחד והשאר ימותו מרתה מציאה שהם פשוט יגורו בעולם הזה אבל כל אחד משתוק לחזור הביתה.
מי ישמע לעצתה של מרתה?
מי ימות במשחק עצמו?
מי ינצח?
נ.ב – לכל משתתף 4 נשמות, ברגע שכולם מתבזבזות הוא ימות לא רק במשחק, אלא לתמיד…

הרשמה:
מכיוון שכולם נכנסים למשחק אז אני אצטרך גם את הדמות שלהם במשחק, כישורים (כוחות מיוחדים לפי הדמות), כלי נשק שהוא יכול לקחת ולהשיג (יש מסוימיים לכל דמות). יש שישה דמויות להרשמה.
שם:
גיל: 16
מראה:
הלבוש הקבוע במשחק:
דמות: פרטים למטה.
לא צריך רקע.
הדמויות שאני צריך וקצת לגביהם:
בדמויות אני אחליט הכל חוץ מהמראה, אותו אתם תבחרו. תוכלו לשנות הכל חוץ מהפנים, והשיער, חוץ מזה הכל. צבע עיניים, גובה, גוון עור, הכל!
גמד: יכול להחזיק בחרב או בגרזן אחד משניהם, ללא כוחות.
אביר: יכול להחזיק בכידון או בחרב, ללא כוחות.
אלף: חץ וקשת, כוח דברים הקשורים לטבע, שהטבע יתקוף את היריב או משהו.
זמר/ת נודד/ת: כינור. הכינור שלו יכול להפנט את אויביו, ובכך ישלוט בהם.
אלמוות: לאלמוות בניגוד לכל שאר המשתתפים יש שבע נשמות, ולא יכול להחזיק מתכת או זהב או ברזל או כל משהו אחר, רק כלים מעץ או פלסטיק.
נזיר/ה: אלה מעץ, קריאת מחשבות


תגובות (14)

שם: דניאל
גיל: 16
מראה: עיניים חומות כהות, שיער שחור עם פוני,יחסית גבוהה, עור בהיר אבל לא חיוור, יש לה צלקת קטנה על הזרוע קצת מעל פרק היד הימנית שלה (היא לא חותכת או משהו)
לבוש קבוע במשחק: חולצה צמודה בצבע בז' כהה ומכנסיים קצרים בצבע חום, נעלי עור שטוחים ובד שכרוך מסביב לידה הימנית שמסתירה את הצלקת
דמות: נזירה
מקווה שתיקח :)

27/08/2014 22:43

שם: רבקה
גיל: 16 מן הסתם
מראה: עור בהיר, שיער בלונדיני בהיר ארוך וגלי, רזה, גבוה, עגיל כסוף ועגול באפה הסולד והקטן, שפתיים עבות ועיניים חומות בהירות, גומות, עצמות לחיים גבוהות.
לבוש קבוע: שמלה צמודה, קצרה עם כתפיות דקות בצבע תכלת, ונעלי בובה לבנות. שרשרת כסופה בצורת כוכב, את העגיל באף שלה.
דמות: נזירה…

27/08/2014 23:16

    יש כבר נזירה, סורי תעשי שהיא תהיה דמות אחרת…

    27/08/2014 23:58

עדיין אפשר להירשם? (ואם אפשר אני אתן שתי דמויות….)

שם: קלאודיה (קלאוד) הארשינג.
גיל:16
מראה: חיוורת, אף סולד, עיניים בצבע הים אך גם בהירות, עצמות לחיים גבוהות, שיער ג'ינג'י כהה גלי במקצת, די נמוכה, קעקוע מתחת לעורף שכתוב בו "we're all mad here".
לבוש קבוע: שמלה ירוקה כהה בסגנון יווני שנפתחת ברגלה השמאלית חסרת שרוולים, חץ וקשת כסוף שתלוי על גבה, נעליים מעור חומות בסגנון סנדלים, שרשרת חצי כסופה חצי זהובה בצורת עץ עתיק עם שורשים וגזע עבה ועלים בצבע לבן.
דמות: אלפית.

שם: ארתור לונגרינג.
גיל:16
מראה: שיער שחור פרוע, עיניים חומות בהירות וחמות, תווי פנים חדים, אף נשרי, קעקוע על יד הלב בצורת שעון מתקתק.
לבוש קבוע: בגדי עור חומים מכף רגל ועד ראש, וסט שחור מתחת למגן מתחת, חרב שמתנדנדת על עגנו מכוסה בכיסוי מעור נמר עם כיתוב בשפה שהוא עצמו לא מבין אבל אולי אחר כך יגלה שכתוב שם משהו (את\ה תחליט\י מה יהיה כתוב).

28/08/2014 11:26

תשמור לי דמות

28/08/2014 17:30

שם: ניקולס וילויין
גיל:16
מראה: שיער בלונדיני בהיר מאוד, אף סולד ומעט מנומש.
עצמות לחיים גבוהות.
לובש קבוע: תלבושת משי כזאת, מעליה שריון קרב וגלימה בצבע שמנת,
סנדלים תנכיים מעור.(יש לו חרב שנהב ממורקת)
דמות: אביר.
שמתי לב שנגמרו הדמויות אבל אתה יכול לשקול את ההצעה שלי.

28/08/2014 17:36

girlonfire וneta663 יש כבר אביר ונזירה תבחרו או גמד, או אלמוות או זמר/ת נודד/ת. ההרשמה לא נסגרה כי יש מה דמויות אותו הדבר. נטע וגירל… אתם בפנים רק תבחרו דמות משחק אחרת או שאני אבחר

28/08/2014 17:50

שם: יוליה
גיל: 16
מראה: שיער חום, חלק בדרך כלל אוספת אותו בקוק גבוה , כשהיא מורידה את משקפיה המרובעות אפשר לראות את עיניה המהפנטות, עיניה בצבע ירוק חי אך רואים פס כחול בהיר שמתפשט בקווים דקים מהעישון אל הקו השחור המפריד בין לבן לירוק , אפה קטן ושפתיה אינן דקות אך אינן עבות הן בדיוק במידה הנכונה, יש לה רגלים ארוכות ודקיקות אגן רחב ואצבעות ארוכות שכל תנועה שלה איתן נראית אלגנטית ועדינה וצבע עורה לבן כסיד
לבוש: בשורש הקוק היכן שאמורה להיות הקוקיה שיערה קשור בפיסת בד כחולה המשתלשלת מקודקודה עד לקצצות שיערה.
היא לובשת שמלה, כתפיות השמלה כמו של גופיית סבא; עבות. עם פתח מחשוף שלv .צבע השמלה הוא וורוד כהה שנעל אוספת את השמלה חגורה חומה , קצצות השמלה המשתכשחות ברצפה צבעם הוא לבן . המא לובשת סנדלי נוחות , על גבה תלוי תיק כינור העשוי מעור בצבע חום, בתוך התיק ישנו הכינור בצבע עץ כהה אדמדם וכנראה המקל שבעזרתו מנגנים (חח אני לא יודעת איך מנגנים על כינור אז אני מנחשת)
דמות:זמרת נודדת

28/08/2014 19:03

    אני מכווה שלא איחרתי את המועד ומיהרתי לכתוב ולא יצא לי כך כך טוב אבל בכל זאת אני מקווה שתבחרי אותיחחחח:)
    ובהצלחה בכתיבת הסיפור

    28/08/2014 19:06

א- לא איחרת, זה בסדר.
ב- אני בן.
ג- neta663 וgirlonfire, אני בחרתי את דמויות המשחק שלכן כי לא עניתן לי.
נטע663 ניקולס יהיה בן אלמוות ואני אדאג ללבוש שלו, אני אנסה לעשות זאת קרוב למה שאמרת בתלבושת האביר שלו, גירלאוןפייר רבקה תהיה גמדית, אל תדאגי אני אנסה לעשות את התלבושת קרוב למה שאמרת בתלבושת הנזירה, הסיפור יעל או היום בשעה מאוחת או מחר.
מקווה שתאהבו אותו!

28/08/2014 19:10

    חח סליחה אני יידע לפעם הבאה :-ׂ)

    29/08/2014 21:31

    שלי יהיה בן אלמוות

    29/08/2014 23:16

    אני לא ראית שכתבת… אפשר אז לדעת איזה דמות משחק בחרת לדמות שלי ?

    29/08/2014 23:22
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך