אז זה היה הפרק האחרון, אם תהיה תגובה אחת לפחות ואני אראה אותה, אז יכול להיות שאני אכתוב היום את האפילוג וכן יהיה ספר 2 בחג החנוכה, אני מצטער שאני גורם לכם לחכות, אני פשוט רוצה להשקיע בזה ואני רוצה שיהיה לי קצת זמן ולהכניס רעיונות, אבל אל תדאגו יהיה שווה לחכות, זה יהיה בחג החנוכה בשנה הבאה. אשמח אם יהיו תגובות ושתגידו לי איזו דמות הכי אהבתם.

המשחק השחור פרק 13 ואחרון, מוקדש ליוטה

29/08/2014 614 צפיות 2 תגובות
אז זה היה הפרק האחרון, אם תהיה תגובה אחת לפחות ואני אראה אותה, אז יכול להיות שאני אכתוב היום את האפילוג וכן יהיה ספר 2 בחג החנוכה, אני מצטער שאני גורם לכם לחכות, אני פשוט רוצה להשקיע בזה ואני רוצה שיהיה לי קצת זמן ולהכניס רעיונות, אבל אל תדאגו יהיה שווה לחכות, זה יהיה בחג החנוכה בשנה הבאה. אשמח אם יהיו תגובות ושתגידו לי איזו דמות הכי אהבתם.

"וואו, אני לא מאמינה שאנחנו ניצחנו" אמרה רדגה.
"אנחנו ניצחנו" אמר זופ וחייך.
"כן" אמר המכשף, "זהו, נגמר ואני החלטתי שאני לא משחק יותר במשחק השחור."
"כן" אמרה רדגה, "התברר לי גם שפיליפ חשב שאני ילדה בת ארבע וחצי".
זופ צחק.
עכשיו רדגה דיברה אל המכשף:"מכשף יקר, תודה שעברת איתי כל כך הרבה הרפתקאות ותמיד נשארת לצידי, למרות שגררת אותי לאורך השביל ולא נתת לי ללכת לזופ. אני רוצה גם להגיד לך סליחה שאמרתי לך שאתה מכשף ארור, באמת, מעומק הלב."
"שטויות, את לא צריכה לבקש ממני סליחה" אמר המכשף.
"מכשף יקר, אני רוצה להגיד לך משהו!" אמרה רדגה.
"מה?" שאל המכשף.
"דבר שאני חושבת שזאת פעם ראשונה שאני אומרת למישהו" אמרה רדגה, "או פעם שנייה."
"נו?" אמר המכשף.
"אני אוהבת אותך!" אמרה רדגה וחיבקה את המכשף חזק חזק.
"זה כל כך מרגש!" אמר זופ ועיניו נצצו, הוא בכה מרוב אושר.
"טוב, אני ורדגה יוצאים למסע שלנו, זופ" אמר המכשף.
"איזה מסע?" שאל זופ.
"את רוצה לספר לו?" שאל המכשף את רדגה.
"כן" אמרה רדגה, "זה המסע שלי ושל המכשף, מסע האהבה שלנו, אנחנו נעבור דרך יערות, שערים, גשר גן העדן, עד שנמצא בשבילנו את המקום המושלם כדי שנוכל להיות ביחד"
"איזה מסע טיפשי ומשעמם" אמר זופ, רדגה הפנתה לזופ את הגב וכתבה משהו על החול.


תגובות (2)

אם אני אקבל השראה לפני אז אני אפרסם את זה במועד אחר

29/08/2014 18:57
uta uta

יואווו מושלםםם אוף איזה באסה שעד חנוכה אני אצטרך לחכות :(
תתחיל סיפור חדש ביינתים ^^

29/08/2014 19:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך