פרק 2, מקווה שאהבתם, שתי תגובות ואני אמשיך עוד היום.

המשחק השחור פרק 2- המשחק הראשון של המכשף

26/08/2014 696 צפיות אין תגובות
פרק 2, מקווה שאהבתם, שתי תגובות ואני אמשיך עוד היום.

"ערפדים, תעזרו לי בבקשה, תנשכו את הצמיד הזה, תוציאו אותו" אמר המכשף וכך היה ואחרי כמה שניות, הצמיד נעלם.
"וואו, איזה מזל" אמר המכשף והתנשם בכבדות, "רגע, יש כאן רעל!"
"אוי, יש כאן רעל, ממש נורא!" אמר אחד השדים בציניות. כל השדים צחקו. "אוי ואבוי!" אמר המכשף, "לא, זה לא יכול להיות!" המכשף מצא את עצמו בתוך ערימה גדולה של קוביות זהב, בתוך אולם ענק. המכשף ניסה לזחול אבל אז הוא נפל לתוך בור ענק ואז הוא נחת ישר בתוך אולם חשוך, שהיו בו רק כמה אורות קטנים, שולחן שחור וקלפים. "שלום לך וברוך הבא למשחק השחור!" אמר הקוסם פיליפ.
"כן, איך משחקים במשחק הזה בדיוק? זה מה שרציתי לשאול!" אמר המכשף.
"תשב ותבין תוך כדי" אמר הקוסם פיליפ שפשף את ידיו וחייך, המכשף ישב על יד השולחן, סביב השולחן ישבו עוד כמה אנשים. "שלום לכולם, אני הקוסם פיליפ למי שלא מכיר אותי" אמר פיליפ, "החפץ הראשון שהבאתי איתי הוא כובע קסמים."
כל האנשים אמרו: "כובע קסום, מגבעת גדולה, האם נצליח לשמוע את קולה?"
"כן!" צרחה המגבעת, "תפסיקו, אני גם מגבעת וגם כובע קסמים, אבל תפסיקו עם זה וזה סוד, אם לא אכפת לכם תסדרו כבר את הקלפים." פיליפ הסביר: "הקלפים שמונחים כאן על השולחן הם קלפי המשחק השחור, אנחנו צריכים לשים קלף אחד ולהמר על זה שהמגבעת השחורה תאהב אותו." "מה? איזה משחק טיפשי!" אמר המכשף.
"ששש!" אמר פיליפ, "אם היא לא אוהבת את הקלף אז היא יכולה להוליד מפלצת, זאב או ערפד מרושע ואפילו גרוע יותר מלך הרשע, הוא יכול להופיע כשהמגבעת שונאת את הקלף, ברמות שאי אפשר לתאר. ככה זה בכל משחק, רק שבכל פעם אני מביא חפץ אחר." "נו תתחילו כבר!" צרחה המגבעת וקפצה מצד לצד. "בסדר, איזה קלף אתם בוחרים?" שאל פיליפ. "קלף הקסמים!" אמר אחד האנשים, "אה שכחתי להציג את עצמי אני כריסטופר קורנדל בן יקימוב, הלוחם האמיץ, האביר המלכותי של מלכת הגיהנום, באתי לכאן כדי להראות עד כמה שאני אמיץ!" "בסדר, ננסה את קלף הקסמים" אמר פיליפ והניח ליד המגבעת השחורה קלף עם ציור של קוסם. המגבעת צרחה. "אוי ואבוי, זה לא טוב!" אמר פיליפ, "תברחו! תסתלקו, תצאו מפה!"
"אי אפשר!" צרח אחד האנשים. "שב אורי, שבו כולם, נמצא איזה משהו" אמר פיליפ, "נראה לי היא הולידה מפלץ נושך! זה היצור הכי מסוכן בגיהנום! תברחו!" האנשים התפזרו בכל החדר וניסו לברוח ממקום למקום, לעיתים הם נתקלו בתיבות מוזרות שנפתחו ונחשים צבעוניים וזוהרים, אך מסוכנים יצאו מתוכן ולפעמים הם נגעו במגבעת ואז זה לא היה טוב כי היא הולידה עוד ועוד יצורים מפחידים ומרושעים. "איך עוצרים את זה?" שאל המכשף והסתכל על הקוסם פיליפ. "אי אפשר לעצור את זה" אמר פיליפ, "אבל האמת היא שיש דרך, להעלים את המגבעת, אני לא יודע לעשות קסם כזה! מישהו כאן יודע?" "כן, אני" אמר המכשף וסובב את הידיים שלו לאט לאט, המגבעת צרחה ואז היא נעלמה וגם היצורים שהיא הולידה נעלמו. "וואו, זה היה קרוב!" אמר פיליפ, "וואו, אתה הצלת אותנו!" כל האנשים שהשתתפו במשחק מחאו למכשף כפיים. "וואו, תודה." אמר המכשף. "בסדר, הגיע הזמן לחלק השני של המשחק- הטלת הקוביות." אמר פיליפ והוביל את המשתתפים לשולחן אחר, הוא היה גדול יותר, המשתתפים ישבו סביב השולחן, במרכז השולחן הייתה קוביית משחק רגילה. פיליפ הסביר: "בחלק השני של המשחק, כל אחד מטיל את הקובייה פעם אחת אם יוצא לו שש, זה אומר שצריך להרוג אותו ולשלב הזה נגיע יותר מאוחר. בסדר, מי מתחיל?" המכשף הצביע ולקח את הקובייה, הוא הטיל אותה, הקובייה התגלגלה על השולחן וכל המשתתפים הסתכלו עליה, הקוביה עצרה, יצא שש. "אני מצטער מאוד!" אמר פיליפ, "אבל זה המשחק. אבל אתה יכול גם לא לההרג בעזרת מתקן הלופ, מתקן הלופ זה מתקן שעושה לך עשרים סיבובים של שלוש מאות שישים מעלות בעשר שניות, אם תעבור את זה ולא תאבד את הכרתך לא נהרוג אותך." "המשחק הזה לא כל כך מוצא חן בעיניי" אמר המכשף, "אבל בסדר, אני אעלה על המתקן הזה" המכשף ועלה על המתקן, זו הייתה כמו מעלית צרה וארוכה, הוא חגר חגורה ואז זה התחיל הסיוט הגדול שלו והוא התהפך והתהפך ואז המתקן עצר והוא ירד ממנו, הוא בקושי נשם. "הצלחת!" אמר פיליפ, "אתה המנצח של המשחק היום!" כל המשתתפים מחאו לו כפיים וכך הסתיים לו המשחק הראשון של המכשף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך