פרק קצר, אני יודע, אבל זה כדי להשאיר אתכם במתח. אני אפרסם את פרק 7 ממש בקרוב.

המשחק השחור פרק 6

27/08/2014 479 צפיות אין תגובות
פרק קצר, אני יודע, אבל זה כדי להשאיר אתכם במתח. אני אפרסם את פרק 7 ממש בקרוב.

"מה זאת אומרת?" שאל המכשף.
"זה אומר שאני אעשה הכל כדי שאתה ורדגה תפרדו ועד אז להתראות!" אמר מלך הערפדים, נופף בכנפיו ועף.
"סתם איזה מלך של ערפדים" אמר המכשף, צחק וחייך אל רדגה.
"אל תדאג הוא לא יפריד בינינו" אמרה רדגה.
"ברור שלא!" אמר המכשף, "ותעשי לי טובה, אל תאמיני לשום מילה שהוא אומר." "תגיד, אתה תמשיך לשחק במשחקים השחורים?" שאלה רדגה.
"נראה לך?" אמר המכשף, "שום דבר לא יפריד בינינו" המכשף הוריד את חולצתו ואמר: "אנחנו נהיה מכשפי הטבע."
"אתה הולך להוריד גם את המכנסיים שלך?!" צחקה רדגה.
"לא, נראה לך?" שאל המכשף, "טוב עכשיו את צריכה לעצום עיניים." רדגה עצמה את עיניה והמכשף רץ, היא פקחה את עיניה ורצה אחריו, לפתע, הם עצרו כי הם ראו שני אנשים, הם לעסו מסטיקים והנהנו לחיוב ואמרו: "שלום לכם, אנחנו פאג'ו ולאגי, אנחנו לא מבינים למה עצרתם, אבל אם כבר עצרתם, אנחנו נזכרים שאנחנו צריכים לתת לכם איזה מכתב" פאג'ו נתן לרדגה ולמכשף את המעטפה, המכשף פתח את המעטפה והקריא את המכתב בקול רם: "שלום לכם זוג מאוהב, זה אני מלך הערפדים, אתם בטח שואלים את עצמכם איך הספקתי לכתוב את המכתב הזה, אבל זה לא מה שחשוב כרגע." רדגה והמכשף הסתכלו אחד על השני.
"מה זה?" שאל המכשף.
"אני לא יודעת" אמרה רדגה, לפתע היא הפכה להיות שדה כחולה. המכשף צרח וברח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך