המשך בפרק 8, אני מקווה שיהיו תגובות.

המשחק השחור פרק 7- שדה כחולה, צוק הדרקונים והמפה הגדולה של רדגה

28/08/2014 489 צפיות אין תגובות
המשך בפרק 8, אני מקווה שיהיו תגובות.

"מכשף יקר חכה, אני מצטערת אני פשוט לא יכולה לשלוט בזה!" אמרה רדגה, המכשף רץ אל רדגה וחיבק אותה. "השליחים של מלך הערפדים מתכננים לרדוף אחרינו!" אמרה רדגה, משכה את ידו של המכשף, הם דילגו מעל אבני היער ואספו פרחים. "את יכולה להסביר לי למה אנחנו אוספים פרחים?" שאל המכשף תוך כדי ריצה. "אני אסביר לך אחר כך!" אמרה רדגה ואז הם עצרו, כי הם גילו שהם עומדים בקצה צוק הדרקונים. "יש לך מפה?" שאל המכשף. "כן" אמרה רדגה והוציאה מהתיק שלה מפה ענקית. "אוקיי," היא אמרה, "אנחנו נמצאים בקצה של צוק הדרקונים!" "אנחנו הולכים לקפוץ?" שאל המכשף. "אין לנו ברירה, רודפים אחרינו." "אין דרך אחרת לברוח?" שאל המכשף. "לא" אמרה רדגה והם קפצו מהצוק ונחתו בתוך ים הפאר. "זה ים הפאר" אמרה רדגה בפה מלא במים, "אני לא מאמינה! אני עדיין שדה כחולה! מכשף, תעזור לי!" המכשף שחה בכל הכוח אל רדגה, אבל אז הוא הסתכל למעלה והוא ראה דרקונים. "מה השעה?" שאל המכשף. "שתיים בצהרים, בעולם הגיהנום, מה זה משנה לך?" שאלה רדגה. "רק רציתי לדעת" אמר המכשף, רדגה עמדה לטבוע, היא ניסתה לנשום ולעשות עיגולים בידיים כדי שהיא לא תטבע, אבל היא לא הצליחה. "אני בא אלייך, רדגה!" אמר המכשף, הוא לקח את רדגה, משך אותה בכל כוחה, אבל אז דרקון שחור עם ציפורניים חדות התקרב אליו. "אנחנו קרובים לשדה התעופה של הדרקונים" אמרה רדגה בלי אוויר. "אל תדאגי אני אעזור לך" אמר המכשף וזהו, הוא הצליח, הם הגיעו ליבשה ועמדו על רגליהם. "וואו תודה שהצלת אותי!" אמרה רדגה. "אבל את עדיין שדה כחולה!" אמר המכשף, "את יודעת מה? יש לי רעיון!" המכשף עשה איזה קסם ואמר כמה מילים כמו: "בעוד כמה רגעים, תהפכי לבת אדם…" "אני לא בת אדם, אני מכשפה, טעית בקסם!" אמרה רדגה. "מכשפה!" אמר המכשף ורדגה חזרה להיות מכשפה והיא חייכה אל המכשף. "טוב," אמרה רדגה, "אני מניחה שסיימנו את המסע שלנו. כל אחד ילך למקום שממנו הוא בה, יש כאן שער לגן עדן, אז אם אתה רוצה נוכל להיכנס עליו ביחד." "אבל אין צרות ופיתויים בגן עדן?" שאל המכשף.
"אתה חושב על הסיפור של אדם וחווה?" שאלה רדגה. "כן, זה הסיפור התנ"כי שאחרי בריאת העולם" אמר המכשף וחייך, הוא חיבק את רדגה ואז נתן לה יד ועבר איתה דרך שער גן עדן. "וואו, הכל כל כך יפה כאן!" אמרה רדגה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך