מצטער שזה פרק קצר, אני מקווה שיהיו לי תגובות וביקורות, חשוב לי לדעת מה דעתכם על הסיפורים שלי, אין לי בכלל קוראים ויכול להיות שאני אשהה את הסדרה.

המשחק השחור פרק 9- אנחנו לא ניתן לו

28/08/2014 518 צפיות אין תגובות
מצטער שזה פרק קצר, אני מקווה שיהיו לי תגובות וביקורות, חשוב לי לדעת מה דעתכם על הסיפורים שלי, אין לי בכלל קוראים ויכול להיות שאני אשהה את הסדרה.

אסור להם להישאר שם!
"בואי נברח!" אמר המכשף.
הם לא יצליחו לנצח את צבא הערפדים!
רדגה והמכשף רצו ורצו ואז הם ראו את הצבא הענק של מלך הערפדים.
יש להם רק עוד שלוש שניות לברוח! האם הם יצליחו?


פיליפ הניח את המחברת שלו על השולחן וחייך על גאדר, אחד המשתתפים. "גאדר," הוא אמר, "אני רוצה לעשות איתך איזה משהו קטן!" "מה?" שאל גאדר. פיליפ הראה לגאדר תמונה של ילדה שוכבת על האדמה ויש מסביבה עלים ירוקים וצהובים והיא מסתכלת עליהם. "נו מה?" שאל גאדר. פיליפ הוציא מהתיק שלו טוש אדום, הניח את התמונה על השולחן, קישקש עליה בטוש האדום ואמר: "קוראים לילדה הזאת רדגה ואני רוצה למחוק אותה מהעולם." "למה?" שאל גאדר. "היא לקחה ממני את כוחות הקסם, בגלל זה אני לא יכול לעשות יותר קסמים שמת לב שתמיד התחמקתי במשחקים, פעם אחת אמרתי שאני לא יודע לעשות איזה קסם ומשתתף אחר עשה קסם ופעם אחת השתמשתי באקדח, זה לא טוב, צריך להרוג את הילדה הזאת." "בת כמה היא?" שאל גאדר. "היא בת ארבע וחצי, אבל היא חכמה מאוד" אמר פיליפ. "אתה בטוח שהיא בת ארבע וחצי?" שאל גאדר. פיליפ תקע את אגרופו בשולחן הזכוכית ואז הוא גילה שידו מכוסה בדם. "אני בטוח במיליון אחוז!" צרח פיליפ, "היא מסתובבת אם איזה מכשף, הוא יותר גדול ממנה בארבע עשרה שנה, הוא בן שמונה עשרה וחצי, משהו כזה, הוא משתף איתה פעולה ויותר מזה הוא התאהב בה. הוא רוצה לנקום בצבא הערפדים של מלך הערפדים, אנחנו לא ניתן לו!" "מה זאת אומרת?" שאל גאדר. "אני אסביר לך יותר מאוחר, בינתיים אתה תעזור לי לחפש פתח שאפשר לצאת ממנו, אנחנו מפסיקים לשחק במשחק השחור!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך