קצר, אבל לא היה אקשן בפרק הקודם, אז הנה פרק אקשן מטורף!

המשחק השחור 2 אפלה- פרק 6: אפלה

04/09/2014 494 צפיות תגובה אחת
קצר, אבל לא היה אקשן בפרק הקודם, אז הנה פרק אקשן מטורף!

המשחק השחור 2 אפלה- פרק 6: אפלה

רוח חזקה נשבה. "אני לא רואה כלום, יש כאן חושך" אמר המכשף.
"אני רואה כאן רק עצים בודדים" אמר זופ והחול הלוהט נכנס לעיניו, הוא צרח מכאב והתחיל לשקוע בחול, אבל אז הוא ישב ולא קרה לו כלום, משהו דחף אותו, אבל הוא לא ראה כלום.
"יכול להיות שאנחנו נמצאים על גב של מפלצת או על גב של דרקון" אמר זופ.
"לא" אמרו רדגה והמכשף פה אחד, בול עץ התגלגל ואז זופ ראה ביצה כחולה וזוהרת.
"הנה ביצה כחולה זוהרת, היא תוכל להאיר לנו את הדרך, זופ התכופף אל הביצה הכחולה לקח אותה, אבל אז יצאה מתוכה לבה בצבע כחול- סגלגל וזופ עף לאחור ונשען על עץ, העץ נפל והוא התגלגל במורד ההר. "זופ, תחזיק מעמד!" צרחה רדגה. אפשר היה לראות בתוך הלבה דמות עם ראש של אריה, שתי קרניים גדולות וכנפיים סגלגלות היצור יצא מתוך הלבה, הוא התחיל לעוף ואז הוא נחת ליד רדגה והמכשף וניפנף בכנפיו, רוח קרה נשבה עליהם והחול התחיל לעלות, הם התחילו לשקוע. "אוי ואבוי, אנחנו שוקעים!" צרח המכשף. "זה לא היה רעיון טוב בכלל ללכת בדרך הזאת, אני העדפתי כבר ללכת בדרך של הסרפדים והשיחים הקוצניים, אמרתי לך שאני לא בטוחה לגבי הדרך הזאת!" אמרה רדגה. "אתם שוקעים בחול הקר שלי, עוד חול, עוד חול" אמר היצור המוזר וניפנף בכנפיו בחוזקה ובמהירות חלק מהחול עף וחלק מהחול עף על הכיוון של רדגה והמכשף. "בואי נרוץ!" אמר המכשף והם התחילו לרוץ, הם רצו בכל כוחם, נקודות סגולות וזוהרות היו על הקרקע והן האירו להם את הדרך. "אין לכם מספיק זמן לברוח וחוץ מזה הלבה מתפרצת בכל מקום" אמר היצור המוזר, לבה כחולה התפרצה בשדרת העצים והשיחים, ליד רדגה והמכשף, הם עפו לאחור, פניהם היו מכוסים בדם, אבל הם לא ויתרו, הם קמו ורצו בכל הכוח. "לא כל כך מהר" אמר היצור המוזר, תוך כמה שניות, הוא החליף את הכנפיים שלו באלף אקדחים זוהרים, הוא ירה אלף כדורים לכל עבר, היו פיצוצים ונשמע קול נפץ חד. "אוי ואבוי, הוא החליף את הכנפיים שלו באלף אקדחים, הוא יכול לירות עלינו בטעות" אמר המכשף. רדגה והמכשף הגבירו את המהירות. "רגע, אבל מה עם זופ?" שאלה רדגה. "עזבי, לא צריך לדאוג לו, גם ככה הוא עשה לנו רק רע כל השנים" אמר המכשף, לפתע, היצור המוזר, ירה לו שני כדורים בחזה והוא נפל על הקרקע באנקת כאב, רדגה לא ראתה אותו בחושך, הנקודות הקטנות והזוהרות נעלמו. "בטח היצור הזה צרח, נכון שהוא יצור מוזר?" שאלה רדגה, "מכשף, איפה אתה? מכשף?" אבל המכשף לא ענה לה, עברו כמה שניות והוא מת. "מכשף, איפה אתה? מה? אתה רוצה לשחק?" שאלה רדגה, לפתע, היא ראתה כיסא, היא ישבה עליו, היא מיששה וגילתה שהיא יושבת ליד שולחן עם קלפים. "אה, זה המשחק השחור," אמרה רדגה, "איך בא לי עכשיו לשחק במשחק הזה? זופ? איפה אתה? מכשף, בוא לשחק איתי." אין קול ואין עונה, היא שמעה רק את היצור המוזר צוחק צחוקים מרושעים. "טוב עכשיו אני לא רואה כלום, יש כאן חשיכה מוחלטת!"


תגובות (1)

uta uta

יואוו תמשיךךךך

05/09/2014 12:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך