לא אומר\ת ^_^
הלוווווו אנשים חזרתי חזרתי אחרי.. שנה חצי שנה? שלא התראינו!!! -- מה קרה להיקארי בזמן שלא הייתה בבית!? את מי היא פגשה !? ומה עבר בבית!? מיד נדע לאחר החדשו- צוחקת. נדע לאט לאט3:

המשפחה המוזרה- הקדמה(?)

לא אומר\ת ^_^ 12/06/2014 830 צפיות 2 תגובות
הלוווווו אנשים חזרתי חזרתי אחרי.. שנה חצי שנה? שלא התראינו!!! -- מה קרה להיקארי בזמן שלא הייתה בבית!? את מי היא פגשה !? ומה עבר בבית!? מיד נדע לאחר החדשו- צוחקת. נדע לאט לאט3:

~בלילה~

'אהההה אני לא יכולה יותר עם הרעשים שאבא ואמא עושים!!' קיטרה היקארי וניסתה להמשיך ללמוד ספרים של כשפות,בזמן שההורים מבלים להם בחדר מפריעים לכולם.
'ניי-צ׳אן..' אמרה סטאר(star) ושיחקה אם חיית הרוח רפאים שלה לכמה זמן, 'מה?' אמרה היקארי והסתכלה על סטאר והבחינה בזווית עינה ראתה את האח הגדול שלה שמתעצל ולא מתאמן מנסה לעשות קסמים,היקארי התחילה לשנוא אותו לאחר שהם התווכחו כמה וכמה פעמים.
'הארוחה עוד מעט מוכנה~' צעקה מומו הסבתא של שלושתם מהמטבח, היקארי שתקה והסתכלה מחוץ לחלון והתגעגע לאח הגדול שלה שתמיד הציקה לו ודיברה איתו. 'נארו..' נאנחה וחזרה לספרים.
'ניי-צ׳אן נראית כול כך עצובה ובודדה לא משנה מה קרה..׳חשבה סטאר והסתכלה על היקארי אחותה הגדולה.
היקארי פיהקה והלכה למטבח שסטאר אחרייה.
'ניי-צ׳אן?' אמרה סטאר ודילגה אחרי היקארי.
'הממ?' אמרה היקארי והתיישבה מול השולחן,וסטאר לידה.
'את מתכוונת לעזוב את הבית עוד פעם?' שאלה סטאר מפוחדת, היקארי הסתכלה אלייה ושתקה.
'אולי מי יודע' אמרה והתחילה לאכול.
לפני כמה ימים היקארי חזרה לאחר ששבוע שלם היא נעלמה מהבית.
'הממ.. אני רוצה כבר לצאת מהבית כמו נארו!' חשבה היקארי והתחיל לעלות סביבה אש.(זה מראה גם שהיא עצבנית).
'ניי-צ׳אן!!! תרגיעי בבקשה!!!' צווחה סטאר מפוחדת מאחותה שהשתנתה לגמרי, היקארי שמה לב וכיבתה את האש.
'סליחה..' היא סיננה והמשיכה לאכול.


תגובות (2)

אעאעעאעאעאעא מאפין סאן XD!!!!
אומג סוףסוף החלטת לחזור!! אני כל כך שמחה :')
זה נשמע ממש טווב, יש סיכוי להמשך? ;)

12/06/2014 23:21

את לא צריכה לבקש המשך אני אמשיך במילא כי אין לי מה לעשותDX
ולא אכפת לי שלא קוראים את שלי (געגועים לאתר שהיה לפני שנתיים מתי שהיה רק 16.000 מחברים כאן ו400 לייקים בעמוד הפייס שלהם)
וכן חזרתי ובגדול!!!
מוחעחע

12/06/2014 23:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך