נופר מעין
היי, הפרק יצא לי קצת משעמם אבל בפרק הבא יהיה אקשן..חחח...
בבקשה תגיבו :)

המשקפיים – פרק 6

נופר מעין 24/06/2011 688 צפיות 5 תגובות
היי, הפרק יצא לי קצת משעמם אבל בפרק הבא יהיה אקשן..חחח...
בבקשה תגיבו :)

"פופקורן או קולה?"
"מה דעתך על שניהם?"
"נשמע לי מצוין"
לקחתי את הפופקורן ושתי כוסות הקולה מהדלפק בזמן שריק ניגש לשלם (אמרתי לו להביא טיפ של 20 למוכר טים). אחר כך הוא הצטרף אלי ולקח כוס אחת ואת הפופקורן.
"באיזה שורה אנחנו?" שאל כשהתקדמנו לכיוון האולם.
"אממ… שורה שבע. וואי זאת שורה טובה" אמרתי כשנכנסנו לאולם. התיישבנו במקום שלנו והפרסומות כבר התחילו. הסרט היה קומדיה קיטשית אבל נחמדה, יש סרטים יותר טובים.
כשהסרט נגמר יצאנו מהאולם.
"אממ.. את רעבה? אפשר ללכת לאכול פיצה" הציע ריק. ממש שמחתי שהוא אמר את זה כי לא סתם הייתי רעבה. גוועתי ברעב.
"בטח.. פיצה נשמע טוב" אמרתי.
,מגניב, תתפסי שולחן" הוא אמר והלך לקנות את הפיצה. התיישבתי ליד שולחן לשניים וחיכיתי, יכולתי לראות את ריק עומד ליד המאפייה של הפיצות ומדבר עם המוכרת..גאאד איזה חתיך! עם השיער השחור שמסודר בתסרוקת כמו של לוגן לרמן בסרט פרסי ג'קסון (הספר יותר טוב) והעיניים… וואאוו, אני ממש מאוהבת, כבר לא 'קצת דלוקה' עליו.
אחרי בערך 10 דקות הוא חוזר עם שני משולשי פיצה ע-נ-ק-י-י-ם-!! והתיישב מולי. בערך באמצע המשולש הרגשתי שאני לא יכולה להחזיק את זה יותר בבטן. אני חייבת לשאול אותו.
"אממ.. ריק, אני חייבת לשאול אותך משהו.." פתחתי. הוא בלע את הביס שבדיוק לקח ואמר
"מה?"
"אממ.. זוכר שאז… כשהיינו בגן.. אז עשיתי…" התחלתי לגמגם. זה היה הדבר הכי פדחני שעשיתי בחיים שלי.
"כן אני זוכר… מה עם זה?" שאל
"טוב.. אז… רציתי לדעת אם אתה…סולח לי?" שאלתי. ריק צחק.
"בטח. סלחתי לך ממזמן" אמר. אווקיי, אני חייבת לכם הסבר על מה שקרה לי ולריק. כשהיינו בגן די פוצצתי אותו במכות והנזק היה בסדר גודל של יד שבורה, רגל נקועה וחתך ענק במותן (להגנתי אפשר לומר שהוא התחיל-בפעם הבאה שילמד לא לקחת לי את הבובה) והוא היה יומיים בביה"ח…לא נעים.
"את יודעת, עדיין יש לי צלקת במותן" אמר אחרי כמה שניות של שתיקה.
"אוי…סליחה" אמרתי.
"זה בסדר.. זה פשוט תזכורת תמידית לכך שלא כדאי לי לקחת לך את הבובות" אמר ושנינו התחלנו להתגלגל מצחוק…

* * * * *

"נו, איך היה?" שאלה אותי אמא כשנכנסתי הביתה.
"כיף. קבענו עוד פגישה" עדכנתי אותה ועליתי לחדר. החלפתי לפיג'מה ונכנסתי למיטה. לפתע אביגיל הופיעה.
"היי. אני רוצה שתדעי שאני ממש שמחה שהסכמת היה לכם כיף נכון?" אמרה.
"כן. היה ממש נחמד" הודיתי
אוקיי. יש לי בקשה אחרונה ואז אני אפסיק להטריד אותך" אמרה
"בסדר, מה?" שאלתי. וממש לא ציפית לתשובה הזאת
"אני רוצה שבפגישה הבאה שלכם תתנשקו"
מההההההההההההה?!?!?!?!


תגובות (5)

אויייייייייייי
איזה חמודים…..!
תעלי את הפרק הבא מהר!!!?

25/06/2011 23:16

אהעאהעאה נופר ! את כותבת פשוט מדהים !! ריתקת אותי למסך !! :)
תמשייכי בבקשה ! D:

26/06/2011 10:21

תודה רבה :)
אני אמשיך בעז"ה היום…

26/06/2011 12:57

אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא מופתע שהזכרת את הספר "פרסי ג'קסון" ואני עוד יותר ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא מופתע שהעדפת את הספר. גם אני בדעה כמוך D= (הם חירבו את כל מה שהיה אמור להיות "אנבת'" בסרט).

29/09/2011 21:41

זה פרק בכלל לא משעמם-להפך הוא מצחיק וטיפ טיפה מותח!!

29/09/2012 23:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך