נ.ר5
סיפור חדש.... מקווה שאהבתם!

הנבואה האחרונה – הקדמה

נ.ר5 29/11/2014 755 צפיות 4 תגובות
סיפור חדש.... מקווה שאהבתם!

"מתוך הזהב תצעד היא אל הלב,
צמיד יתחבר אל נשמה
וכך יישאר הקשר לעולמי עד." (הנבואה האחרונה, חכמי הממלכה)

הנסיכה קרילזה היא נסיכה צעירה אשר צריכה להיות מוכנה אל עבר ימי מלכותה, שמגיעים וקרבים. אביה לחוץ ולוחץ עליה ואמה בדרך אל "האור הלבן". לא, האור הלבן, לא משמע מוות, אלא בדרך להיות אחת מחכמי הממלכה, רוב המלכות הופכות להיות אחת כזאת. אך אמה קרילזה, נואין, מקבלת נבואה חשובה מהעבר (הנ"ל, הנרשם למעלה) שקשורה אל בתה, המלכה לעתיד. נואין יודעת מה יקרה אם הנבואה תתגשם, אך לא תוכל למנוע מבתה את אושרה.

קרילזה וליאונרד מאורסים. ליאונרד, הנסיך מהממלכה גריקים, הגיע לביקור יום אחד בממלכתה של קרילזה, כחלק ממסעו. ראה הוא את קרילזה והתאהב בה, וכך גם היא. כיום הם מאורסים. אך נואין יודעת שיש משהו רע בליאונרד, משהו אפל ומלא מאגיה שחורה. מנסה נואין, בעזרת חכמי הממלכה, למצוא פתרון לנבואה ולהפרדה של אהבתם של בתה וליאונרד.

ליאונרד נולד אפל, לא משום שרצה בכך. הוא התאהב בקרילזה ממבט ראשון, ואחרי זה, המאגיה השחורה בערה בו. כוח התחיל להשתלט. אביו אמר ש"האהבה היא הרגש שמפעיל את כל המערכות בגוף, משהו שמותיר בך שביב רצון לשמוח". כנראה בגלל זה המאגיה התעוררה בו. כעת, רוצה הוא את הממלכה, רוצה הוא כוח, רוצה הוא להטיל אימה. לראות איך בתים בוערים, אנשים מתים, להרוס כל שביב של שמחה שיש באנשים. וכל זה יכול לקרות… אם הוא ינשא… לקרילזה.


תגובות (4)

וווווואאאאאאאוווווווווו…………………….

זה מהממם. יהיה לזה המשך? אני מקווה שכן.

זה מושלם. תמשיך לכתוב!!!!!!

29/11/2014 21:40

הרעיון מאוד יפה!
ממש התחברתי!
ופרסמתי עוד כמה פרקים של תעלומות 1865

29/11/2014 21:41

    ראיתי, אבל לא יהיה לי זמן להגיב היום, בקושי העלתי פרקים היום בגלל לימודים חחחח

    29/11/2014 21:45

זה מזכיר לי סיפור ישן ישן שכתבתי בסביבות כיתה ה'. רק שאצלי הנסיך לא באמת היה רשע וקראו לו דרק, ולנסיכה קראו.. תוניס אני חושבת (אל תשאל למה). את השם של האמא אני כבר לא זוכרת.. כך או כך, כל אחד כותב אחרת ואני מחכה לראות איזה טוויסטים וסגנון אתה תכניס פנימה.

29/11/2014 21:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך