הנבחרים

saraka369 12/11/2012 563 צפיות 4 תגובות

"בוקר טוב" צווחה לי ברייסיס באוזן והגבירה את מוסיקת הרוק מאחד הדיסקים שלה ושמה על עוצמה מלאה, כמו שהיא עושה כל בוקר. סובבתי אליה את גבי והפניתי את ראשי אל מתחת לשמיכה. לבסוף נכנעתי וקמתי כשברייסיס עוד עומדת אל מול מיטתי צווחת בשמחה קופצת ומוחאת כפיים, כיביתי את הסטראו והחטפתי לה את הכרית בראש. "נו תתעודדי" אמרה לי בשמחה "נחשי איזה יום היום?" "לא יודעת אפשר לחזור לישון" עניתי לה ברוגז. "לא טיפשונת היום יום ההולדת שלך".נאנחתי. תמיד שנאתי את ימי ההולדת שלי כי הם היו ממש גרועים, בכל שנה אף אחד אף פעם לא זכר את התאריך ואף אחד גם לא בא כשהזמנתי למסיבה בביתי. זה כמובן מפני שחושבים שאני מוזרה בבית הספר בגלל שיש לי שיער כסוף ועיניים שמשנות צבע. אז בשנים האחרונות החלטתי שאני לא רוצה שיחגגו לי יום הולדת 'מה הטעם?' חשבתי לעצמי,כמובן שאני אחותי אי אפשר לייאש כשהיא רוצה למשהו היא חסרת מעצורים. כל שנה מחדש היא מתעקשת לקנות לי מתנות כמובן שהיא תמיד יודעת מה אני רוצה. זה היתרון היחיד ביום ההולדת שלי,אבל כל השאר תמיד עובר רע. "תראי מה הבאתי לך" אמרה לי ושלפה אותי על המחשבות המרירות של 'עד כמה זה עומד להיות גרוע השנה'. מיד התלהבתי היא הושיטה לי שתי קופסאות האחת גדולה והשנייה קטנה, פתחתי את הגדולה קודם, זאת הייתה חולצה שחורה עם עיטורים ועם גולגולת באמצע. מיד מדדתי אותה והמידה?, טובה כמובן!. פתחתי את הקופסה הקטנה וגיליתי תליון נפתח בצורת לב ובתוכו הייתה תמונה של שתינו. "שנהיה תמיד יחד" אמרה לי בעוד דמעות של אושר זולגות על לחיי. תליתי את השרשרת על צווארי ולבשתי את מדי בית הספר חצאית כחולה עם חולצה לבנה חלקה. לארוחת בוקר אכלנו פנקייקים, כמו תמיד רק שהפעם היו עליהם נרות שיצרו את הספרה 15 על הפנקייקים. "מזל טוב" אמר לי אבא וחייך. דיאנה האמא החורגת שלי לעומתו היא טיפוס קר, היא נראית כאילו כל שנייה תתנפל עלייך בשיניים ובציפורניים כדי לקרוע לי את הראש. "דיאנה יקירה" אמר אבא "בואי תאמרי לארטמיס מזל טוב היא בת 15 היום". דיאנה סובבה את ראשה מהטלוויזיה ונעצה בי מבט קר, צמצמה את עיניה ופלטה מזל טוב נוקשה מבין שיניים חשוקות וסובבה את ראשה כמעט מיד. ""זהו זה" אמרתי לאבא "אם אני אאלץ לסבול אותה עוד יום אחד אני עוזבת" אמרתי בכעס וקיוויתי שהיא תשמע אבל לא נראה לכך שום סימן, היא עדיין צפתה בטלוויזיה אז פשוט סיימתי לאכול אמרתי לאבא שלום ואני וברייסיס יצאנו אבל לפני כן אבא אמר "פשוט תתעלמי מהילדים" ואז טרקתי מאחורי את הדלת בעצבים.


תגובות (4)

איזה מסכנה הילדה!!
אני הייתי מתחרפנת אם היו עושים לי את זה!!
חוצמזה1- שיער כסוף נשמע מזה יפה!! אלווי עליי!
חוצמזה2-את כתבת מאוווווד יפה!! מתי את ממשיכה???

מצפה להמשך בקוצר רוח!!!

13/11/2012 06:57

מסכימה עם רננה וכבר באלי לרצוח את דיאנה
תמשיכי

13/11/2012 09:17

חחח:)

13/11/2012 12:34

^^ אל תדאגו אני ממשיכה…

18/11/2012 10:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך