nahly031@gmail.com
אין לי מה להוסיף, תחשבו לבד

הנחש

nahly031@gmail.com 09/02/2021 418 צפיות 6 תגובות
אין לי מה להוסיף, תחשבו לבד

קייטי מספרת:
השמש החלה לזרוח.
"אנחנו לא נספיק להגיע לשם. אולי אני אבטל את זה פשוט וזהו?" התחלתי לרוץ. רוח הבוקר ליטפה את פניי והמעיל הארוך התנופף לו ברוח. איזו הרגשה נעימה זו, הרוח של הבוקר ו-
"קייטי" נשמע קול, וצל של אדם גבוה עם מעיל דומה הופיע מולי. "צ'ארלי" רצתי אליו וחיבקתי אותו מרוב אושר. "התחלתי לדאוג לך" שחררתי אותו. "איפה היית?"
"אה, עברתי אצל מקס בדרך, לשתות איזה משהו, אבל התעכבתי קצת, כי הוא לא רגיל להביא לאנשים תה…"
"טוב, העיקר שהגעת. הבאת את זה?" שאלתי בלחש. הוא הנהן והוציא מכיסו פיסת קלף חומה ומקומטת, שעליה היו דרכים מתפתלות, נהרות, עצים גבוהים, הרים ומערות, ובעצם מה שאפשר למצוא באיים. גם אני הוצאתי פיסת נייר, אבל היא הייתה שקופה ועליה ציור של נחש שטייל על המפה ובקצהו היה איקס גדול, אדום.
זה היה המסלול למחבוא של טקסוס, שהוא היה הקוסם החזק בעולם, ואחרי שהוא נפטר הוא השאיר אחריו את המסלול והמפה. אני חייבת להודות שהוא היה מאוד חכם. כאילו, כל בן אדם שיראה את המפה יחשוב שזה איזה משחק מטמון של ילדי האי. ומי שיסתכל על המסלול יראה איור מכוער של נחש מילק. אבל מי שמכיר את הסיפור לעומק (כמוני וכמו צ'ארלי) יבין את המשמעות של זה טוב מאוד.
הגשתי לו את הדף השקוף. הוא הביט בי. הנהנתי לאות אישור והוא הניח את שני הדפים אחד עַל השני. חוט זהב יצא מאחד העיטורים הצדדיים והחל להקיף את הדפים. לאחר מכן שני הדפים נהיו לדף אחד והנחש יצר מסלול שהוביל לאיפשהו.
"קדימה" הוא אמר, והצביע לכיוון סבך של עצים והתחלנו לצעוד.
המשך יבוא…


תגובות (6)

זה יכול להיות ספר נהדר תמשיכי בבקשה אני במתח

10/02/2021 09:55

עכשיו אני באמצע לעבוד על פרק שלוש(!!!) אז אולי אני יוציא את הפרק הבא בעוד שבוע או משהו.
תאמין לי גם אני רוצה להוציא את הפרק הבא…

10/02/2021 10:11

וואו ממש יפה

10/02/2021 10:58

כתוב יפה ומסקרן, מה עם ההמשך??
אהבתי במיוחד את הקיטוע החד של התחושות שלה לטובת המפגש עם הבחור: "בוקר ו-".

כמה הערות קטנוניות לשיפור:
1. מה הצורך בפתיחה: "קייטי מספרת"? אפשר להבין זאת מהסיפור עצמו.
2. "ליטפה את פני" > פניי.
3. "טקסוס, שהוא הקוסם הכי חזק בעולם, ואחרי שהוא נפטר…" > אם הוא נפטר, הוא (בהווה) כבר אינו הקוסם הכי חזק – אלא הוא היה (בעבר) הקוסם הכי החזק בעולם.
4. "הקוסם הכי חזק בעולם" > אפשר להגביה בקלות את הלשון ולכתוב: "הקוסם החזק בעולם", או אם חשובה ההדגשה, אפשר לכתוב: "הקוסם החזק ביותר בעולם".
5. סבח > סבך (מלשון סיבוך, כי הענפים סבוכים זה בזה).
אך כאמור, אלו הערות קטנוניות. בסך הכול, הקטע כתוב טוב מאוד.

15/02/2021 01:32

תודה, אני אתקן את זה עכשיו

15/02/2021 09:58

בקשר לקייטי מספרת-בפרקים הבאים זה יהיה קצת חשוב כי לא אומרים את השם של מי שמספר.

15/02/2021 10:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך