הנסיך שנחטף וטקס ההכתרה – פרק 3

time machine123 20/05/2017 551 צפיות אין תגובות

פרנקו ערך תדרוך אחרון לפני שהמשלחת תצא לדרך.
" אתם מבינים מה המשימה שלכם? המשימה היא בעצם להחזיר את בתי שאנל ואת החבר הטוב של בני הנסיך , אוליבר." הסביר פרנקו לחברי המשלחת.
" בטח שאנחנו מבינים. אין לך מה לדאוג , כי אנחנו נחזיר את שאנל ואוליבר לפה בריאים ושלמים." קראו חברי המשלחת בציות.
הוא העביר בכל אחד מהם מבט נוקב. הוא חשב שהם לא הבינו את גודל המשימה שעליהם לבצע.
" ראשי כרוב! כשאני אומר את המילה " משימה". אני לא רק מתכוון שתתייחסו אליה במלוא הרצינות אלא שתבצעו אותה עד הסוף . הבנתם את מה שאני רוצה? אני לא רוצה לשמוע על שום פשלה או מכשולים בדרך." הוסיף פרנקו בזעם.
" טוב . הוד מעלתך." הוסיפו ללא ויכוח והלכו לעבר המשימה זקופי קומה ועם ראש מורם.
שאנל ואוליבר לא ידעו איך לברר על קיומו של המכתב המזויף. איך הם ידעו מי זייף את המכתב ולמה?
באיזו סיבה הוא עשה את זה והכי חשוב , מי אמר לו לזייף את כתב היד בכזאת מקצועיות?
הם הלכו הלאה מלאי כוח ונחישות. לחפש מי זייף את המכתב והכי חשוב. – לשוב עם אלכסנדר הביתה.
" אני פוחדת ." הוסיפה שאנל בפחד. היא חששה שיקרה משהו לאחיה.
" אל תדאגי , אני כמעט בטוח שכשנגלה מי היה האחראי למכתב המזויף , אני אומר לך אישית שאני אלחם עד שייעשה צדק. אני לא אנוח ולא אשקוט." הצהיר אוליבר בגלוי לב.
" גם אני. אני לא מאמינה שמישהו זייף את כתב היד של אחי . אני לא מבינה איך זה קרה." הודתה שאנל.
דמעות נצצו בעינייה. היא לא ידעה איך אפשר לזייף כתבי יד.
" כשאני אגלה , אני אמצה איתו בחומרת הדין. אם לא נמצא את אלכסנדר – איך נחזור לארמון בידיים ריקות? איך נוכל להסתכל לאבא שלך בעיניים ולומר לו שלא הצלחנו במשימה?
זו תהיה בושה לנו ולראשנו." קרא אוליבר ביתר רצינות.
" אסור לנו להיכשל במשימה." חיזקה שאנל את מה שאוליבר אמר.
" זה בדיוק מה שאני אומר. הייתי רוצה שנמצא את אלכסנדר כמה שיותר מהר." אמר אלכסנדר בנחישות.
הוא עודד את שאנל להמשיך הלאה למרות כל הקשיים . משהו בתוכו אמר שביום מן הימים הם ימצאו את אלכסנדר.
" תהיי רגועה , סבלנות . כמה שזה יקח זמן . אנחנו לא נזוז מפה עד שאנחנו נחזיר אותו בריא ושלם לארמון. ואז נתחיל את טקס ההכתרה שלו למלך. כמה שאני מחכה לזה." הוסיף אוליבר והשניים הלכו ביחד עד שיום אחד הם ימצאו את אלכסנדר. וכשזה יקרה , הם יהיו מאושרים.
בינתיים חברי המשלחת הסתבכו בדרכים ושכחו בכלל לאיזו משימה הם נשלחו .
" לאיזו משימה בעצם נשלחנו?" שאל אחד מחברי המשלחת.
" להחזיר את שאנל ואת אוליבר לארמון , יא ראש כרוב!" ענה ראש חברי המשלחת שהיה אחראי על כל ביצוע המשימה.
" אה נכון, כבר שכחתי מהי המשימה עצמה. אני לא רואה שאנחנו בדרך הנכונה לעשות זאת. בקצב הזה, אנחנו רק מאבדים זמן יקר . עלינו להמשיך הלאה ולדהור לעבר המשימה בעוצמת הכוח.
" המלך אמר שאנחנו לא נחזור בלעדיהם. אז קדימה להרים את עצמכם ולהמשיך בחיפוש עד שנמצא אותם." האיץ ראש חברי המשלחת בהם.
המשלחת פנתה לדרכה כאשר הם מצפים למצוא את שאנל ואוליבר.
כשהמלך אומר שהוא לא רוצה פאשלות ומכשולים בביצוע המשימה , חברי המשלחת יצאו למשימה מתוך המטרה לא לחזור לארמון בידיים ריקות.
זה כנראה באמת מפני שהוא מתכוון לכך. וכשהמלך אומר זאת , על כולם להישמע בקולו.
" הבטחנו למלך שנעשה כמיטב יכולתנו למצוא את שאנל ואת אוליבר , להשיב אותם במהרה לארמון, אנחנו לא יכולים לאכזב אותו. אז בואו נצא לחפש אותם ולא להתפזר במהלך המשימה." אמר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך