זאת עם המשקפיים P:
תודה מראש :)

הנער מברוקלין- הרשמה(בבקשה תכנסו…)

תודה מראש :)

הקדמה –

החיים שלי מתחלקים לשני חלקים, לפני שפגשתי את הנער ואחרי שפגשתי אותו.
החלק הראשון של חיי הוא החלק המשעמם, הנורמלי. בעד החלק השני מוזר עד כדי גיחוך.
הנער הזה הביא איתו את הקולות ואחרי זמן מה לימד אותו להשקיט אותם. הוא לקח אותי הרחק מכל מה שהכרתי והראה לי עולם אחר ועל זה אני מודה לו…

הרשמה-

שם ושם משפחה-
גיל-
מראה-
אופי-
רקע-
איך הוא הגיעה לשה שהוא שומע את הקולות- (זה יכול להיות תעונת דרכים, מוות קליני, בחלום, או אפילו סתם ככה. את יכולים להמציא גם דברים משל עצמכם)

מומלץ לראות את הפרק הראשון ובבקשה מי שנרשם שגם יעקוב ולא סתם…


תגובות (9)

נמנמ. אני אוהבת הרשמות.
טוב, אז:
שם: אנה
גיל: 16 (?)
מראה: שיער שחור אסוף בשתי קוקיות, עיניים כחולות, לרוב מסתובבת עם אוזניות.
אופי: הטיפוס השמח. אוהבת לצחוק ולהצחיק, מתחברת עם כולם, לא מורידה את החיוך מהפנים. החברים שלה מאוד חשובים לה, והיא תעשה הכול כדי להגן עליהם.
רקע: אמה שלה מתה מול עיניה. באותו היום, הן הלכו לקנות כמה דברים, ובדרך חזרה, גנב ניסה לשדוד אותן, וכאמה התנגדה, הוא הרג אותה. בגלל האירוע הזה, אנה התחילה לשמוע את הקולות.

אני מביאה לך עוד אחד, את יכולה לבחור בינהם (אני אשמח עם תוסיפי את שניהם, אבל גם אחד ישמח אותי ^^)
שם: קונואה
גיל: 16.5
מראה: שיער שחור וארוך (לרוב אסוף בקוקו קטן), עיניים צהובות, קעקוע של נחש על היד.
אופי: אוהב נחשים (בגלל זה עשה את הקעקוע), אוהב סכנה, אנדרנלין. אדיש רוב הזמן, ותמיד מחפש משהו שיוציא אותו האדישות הזו.
די חכם, לא מאוד נאמן לחבריו, לא אוהב להמצא בחברת הרבה מאוד אנשים.
רקע: פעם אחת, הוא היה חולה מאוד, ואושפז בבית החולים. הוא התיידד עם מישהו, אבל לאחר חודש המישהו הזה מת. הקולות התחילו בערך אחרי ההלוויה.

מקווה שאהבת ^^

13/06/2014 21:28

    תודה, נראה כמה ירשמו ואז אני יחלט עם אני יוסיף את שתיהם או לא, בטוח שאחת נכנסת:)

    13/06/2014 21:33

תתחילי

14/06/2014 10:13

הסיפור נשמע ממש טוב
אני מביאה לך גם דמות
שם: דיוויד ריטר
גיל: 16
מראה: שזוף, עיניים ירוקות כמו ברקת, שיער חום קצר מאוד אבל לא קצוץ, גבוה, יש לו צלקת על הגב שעוברת מהעורף עד אמצע הגב, בדרך כלל לובש חולצות טריקו עם הדפסים מגניבים וג'ינסים משופשפים
אופי: רואה את הטוב שבדברים, אופטימי, סרקסטי, קצת פחדן ואוהב לאכול (אבל הוא לא משמין ולאחרים זה מציק)
איך הוא התחיל לשמוע את הקולות: הוא רכב על אופנוע ורכב שהיה מאחוריו איבד שליטה והעיף את דיוויד בערך 30 מטר והוא נחת על מעקה הביטחון שליד הכביש. עמוד השדרה שלו התעקם והוא הובהל לבית החולים לניתוח, הם פתחו לו את הגב (משם הצלקת) וניסו להחזיר את עמוד השדרה למקומו, בתהליך אחד הרופאים קרע את אחד מחוטי השדרה ודיוויד נכנס למוות קליני במשך רבע שעה. כשהוא התעורר הוא התחיל לשמוע קולות ולהזות אנשים שמותאמים לקולות, הוא לא ידע על זה עד שחברו הטוב העיר לו על חבריו הדמיוניים.

14/06/2014 10:39

עדיין אפשר להרשם^_^

14/06/2014 11:26

אממ אהבתי♥
תתחילי:)

14/06/2014 12:09

שם: ויקטוריה (ויקי) לוריין
גיל: 16
מראה: גובה ממוצע, שיער בלונדיני זהוב ארוך, עניים בצבע ענבר, קעקוע של כנפי מלאך על הגב שלה, לובשת בגדים צבעוניים ובעיקר גופיות ושורטים.
אופי: היא אופטימית, נחמדה, מסתדרת עם כולם, תמיד מחייכת, בעלת חוש הומור, חרוצה, מתמידה ומאד אוהבת לעזור.
רקע: היא בת לאנשי עסקים גדולים במנהטן ויכולה לקבל כל מה שהיא רוצה אם רק תבקש, למרות זאת היא לא מפונקת ויודעת איך להסתדר בעולם הגדול בכוחות עצמה. כשהייתה בת 14 וחזרה הבייתה מבילוי בחוץ ניסו לאנוס אותה והיא נכנסה לשוק שנשאר כמעט שנה. אחרי שהיא יצאה מזה היא התחילה לשמוע את הקולות אבל מצליחה לשמור על שמחת חיים. "מה שלא הורג אותך מחשל אותך" זה המשפט שהיא אומרת לעצמה כדי להמשיך בחייה.
מקווה שתקחי :)

14/06/2014 12:57
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך