neta663
יהיו קטעים בערבית, אבל כולם מתורגמים. אשמח שתרשמו

הסהר השחור- הקדמה והרשמה

neta663 29/09/2014 885 צפיות 9 תגובות
יהיו קטעים בערבית, אבל כולם מתורגמים. אשמח שתרשמו

שיירת הגמלים צעדה באיטיות, סופות החול רק מתעצמות.
"הביאי את התינוקת לכאן," פקד הזקן מביניהם בשפה ערבית. "זה המקום."
האישה נענתה לפקודותיו, היא הפשילה את שרווליה ונטלה את שק הבד בתוכו נכרכה התינוקת, היא פתחה אותו ושלפה אותה החוצה.
"תכניסי אותה," אמר.
האישה הנהנה. "שהאלים יברכו אותך, מלכה."
הם הניחו אותה בתוך המעיין, הסופה נחלשה בשעה בה התינוקת פרצה בצחוק צלול.
"היא מקוללת!" הזקן צווח. "האלים קיללו אותה! טעינו. מה נעשה?"
"נברח," הציעה, "עכשיו."
הם הסתלקו מהמקום בעוד זוג זרועות בהירות ועשויות מים מלטפות את התינוקת.

סהרה היא נסיכת מצריים העתידית, זו שהאלים בחרו לברך.
היא ניחנה בכוחות מיוחדים ויופי ללא תנאי,
אך עכשיו, האויב עומד בפתח,
ואין לה לאין לברוח.

זה יהיה סיפור על מיתולוגיה מיצרית וכאלה- גם.
אז אני מקווה שתאהבו.
הרשמה:
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:
דמות: נווד, אשף בלחימה, סוחר, בעל כוח* או בכלל שותף למסע של סהרה
כוח- רק לבעלי כוחות, לבחור רק אחד:


תגובות (9)

שם: קרטר לומס
גיל: 19
מראה: שיער בלונדיני קצר והפוני שלו נופל על פניו, עיניים כחולות, שחום, שפתיים ורדרדות דקות, גבוה, די רזה, בשכמו השמאלית יש קעקוע של רונה מעגלית, מין ספירלה אבל לא ספירלה, לא יודע איך להסביר! אבל רונה מעגלית.
אופי: חכם, סקרן, חד הבחנה (מכניס את זה לכל דמות ואף פעם לא משתמשים בזה!!) נחמד, חביב, ידיותי, יעשה הכל בשביל מי שאוהב אותם, לא נפגע בקלות, במצבי לחץ הוא מתפקד טוב מאוד.
דמות: בעל כוח שמצטרף למסע של סהרה ;-)
כוח: כוחו הוא לצייר רונות (כמו קעקועים) בעזרת עט מיוחד ששמו "לרקינסֳׂׂׂס". הרונות יכולות לעשות שני דברים- האחד, להעיר שדים ומפלצות שילחמו לצד קרטר, השני- להפוך את קרטר אל כל יצור שרק יבחר.

תמשיכי ומהר!!!!

29/09/2014 19:14

    נכנס,
    והשם…. קרטר וסיידי, קלישאתי

    29/09/2014 19:32

    הייתי חייב!
    איך ראיתי מצרים, עלה לי!

    29/09/2014 20:38

אני כותב לך עוד כמה דקות, כי זה יהיה קצת ארוך… אבל אני אשתדל לעלות את זה כמה שיותר, סבבה? ואפשר שתי דמויות?

29/09/2014 19:39

    סבבה

    29/09/2014 19:48

שם: פאת׳ל דנסוויג
גיל: 16 (בכיתה יא)
מראה: נמוכה, רזה, רעמת שיער מתולתל מאוד בצבע ערמוני עד השכמות, עיינים סגולות, עור חיוור, יש לה צלקות בצד הפנימי של האמה שלה מתקופה קשה שעברה עליה והיא חתכה……..
אופי: זהירה, חשדנית- אבל ברגע שהשגת את האמון שלה היא החברה הכי טובה שיש, שמה לב לפרטים הקטנים, מהירת תגובה, קשוחה, חזקה גופנית ונפשית, היפראקטיבית.
רקע: בת יחידה, ההורים שלה מאוד עסוקים- אבא שלה הוא הייטקיסט מצליח ואמא שלה דוגמנית (כן, אני יודעת, קצת חלש…), אין להם ממש זמן בשבילה. מכיתה ה׳ עד ט׳ סבלה מהצקות קשות בגלל הגובה שלה וחתכה (לכן יש לה את הצלקות).
דמות: אשפית בלחימה. יש לה חרב ארוכה ודקה שהיא ממש מיומנת בה, היא טובה בהשלחת סכינים ואף פעם לא מפספסת, חץ וקשת זה כבר הרגל אצלה, טובה בלהתגנב.

29/09/2014 20:01

שם : אנלי ( אין לי שם משפחה ממש )
גיל : בגיל של סהרה
מראה : שיער שחור חלק ממש וארוך , עיינים כחולות זהירות , גבוהה , צבע העור שלה נוטה להיות כהה . יש לה גומה אחת בצד ימין .
אופי : היא יכולה להיות מצחיקה כשהיא רוצה , היא לחוצה רוב הזמן , מאוד אחראית , היא לא שמה לב לאיך שאנשים מרגישים אבל היא שמה לב לדברים מוחשיים תוך שניות אחדות .היא מסתירה הכל בעזרת חיוך גדול שמרוח לה על הפרצוף רוב הזמן .
רקע : אני לא יודעת ממש לכתוב רקע , רובם טרגיים אבל ממש והרי כתוב שהיא חייכנית אז זה לא מתאים .. אולי תמציאי את .
דמות : בעלת כוח
כוח : קרח כזה , את יודעת .. כמו לאלסה מלשבור את הקרח ( מצטערת על הבלתי מקוריות )

29/09/2014 20:34

שם: אייביר סקוט אלאדיו.
גיל: 17
מראה: שיער שחור, עיניים בצבע כחול צלול, שפתיים ורדרדות, הוא נועל בדרך כלל נעלי ספורט לבנות עם שרוכים בצבע תכלת, אף קטן, חובש בדרך כלל כובעי מצחייה ומרכיב משקפי שמש.
אופי: ביישן, אדיב, אוהב לתרום, חכם, רגיש, הוא תמיד משקר, שבע רצון מכל מעשה או פעולה קטנה שלו, מכל דבר שקורה לו, הוא סובל מהחום, הוא מקטר, בדרך כלל הוא שמח, עם חיוך על הפנים, בעל חוש הומור, בעל דמיון מפותח (הוא יכול ממש להיסחף ולחלום בהקיץ) ו… אהבה!
רקע: קיבל את הכוח שלו מאנגרוד, הנביא האחרון, הוא לימד אותו קסמים וכישופים ולימד אותו את המנהגים ואת הדברים שלוחמים כמוהו ובעלי כוחות כמוהו צריכים לעשות במדבר, כי הוא לא ידע כלום, החליט להצטרף למסע כי הנביא שיכנע אותו, הוא למד וקרא ספרים של חוקי המדבר וכמו שאמרתי הוא סובל מחום, שום דבר לא יעזור… יש לו נשק סודי בנוסף לכוח ולכשפות שלו, כשפות זה הכל בשבילו, זה בנשמה שלו, כשפות זה בחיים שלו, כמעט בכל רגע בחיים הוא משתמש בכוח המיוחד הזה שהנביא הזקן נתן לו- כשפות.
דמות: בעל כוח ושותף במסע של סהרה…
כוח: כשף אדמה ואוויר (ברוח המצרית והמדברית)
שם: בראד סקוט אלאדיו (כן, אח של אייביר, אפשר לקרוא להם "האחים סקוט")
גיל: 20
מראה: שיער בלונדיני, עיניים ירוקות, שפתיים ורדרדות, הוא נועל נעליים גבוהות עם שרוכים בצבע חום (נעליים ישנות מאוד!) הוא חובש בדרך כלל מגבעת כחולה של אנשים מכובדים.
אופי: אוהב לדבר הרבה, לספר סיפורים, הוא ישר, דובר אמת (בדיוק ההפך מאחיו) דובק במטרה, לא מסופק מכל דבר (אם לא הבנת את המשפט אז את יכולה להחליף את זה בעקשן), הוא עצבני בדרך כלל, רציני, נוזף באח שלו על הקיטורים שלו (ויש הרבה) מסורבל, שכחן, יש לו שרירים והוא חזק, גאוותן, פטפטן, רעשן, מזלזל באחרים, לועג להם, לועג לאחיו הקטן ומביך אותו לפני כולם.
רקע: קיבל את הכוח שלו מאל הים, פוסידון (אני יודע שזה מיתולוגיה יוונית, אבל את יכולה להזכיר את זה בסיפור במשפט אחד קטן) הוא היה מתאמן באולם הכשפות ואח שלו היה מתאמן איתו, אבל הם לא אהבו להתאמן ביחד, כי הם כל הזמן רבו. בראד היה גם מתאמן ליד הים, הוא אהב מאוד את הים, הוא אהב להריח את הריח הים, הוא אהב לשמוע את הריח של הגלים, הוא אהב לשמוע את הגלים מתנפצים, הוא אהב לשמוע את הפיראטים שהפליגו בספינות שלהם, הוא אפילו הצטרף להרפתקה אחת שלהם ועזר להם, הוא מתמחה בעיקר בכשפות מים, את כשפות האש הוא למד בגיל יותר מאוחר (19.5) הוא למד רק חצי שנה כשפות אש והוא לא מומחה בזה והוא לא רצה ולא שיכנע את אחיו הקטן שיבוא למסע, הוא ואחיו נלחמים, יש להם מריבות ולפעמים המריבות והמלחמות שלהם נגמרות בדם, בפצעים, בחתכים ובשריטות, הם לא מצליחים להסתדר, יש לו גמל וכלב, את הגמלים הוא אוהב יותר, אבל הוא אוהב לשחק גם עם הכלב, לפעמים הוא מדבר אל עצמו ואז הוא מלה שאנשים אחרים שומעים אותו והעיניינים מסתבכים. בנוסף לכשפות המים וכשפות האש יש לו גם נשק סודי שהוא לא מגלה מה הוא, הוא לא יודע מה הנשק הסודי של האח הקטן שלו.
דמות: (אשף בלחימה גם, אבל יש לו כוח) בעל כוח ושותף במסע של סהרה…
כוח: כשפות מים ואש

29/09/2014 21:17

    הם בפנים

    29/09/2014 21:59
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך