הסוף זה רק ההתחלה-פרק 6

11/06/2019 518 צפיות תגובה אחת

היום זה הולך להיות היום הראשון שלי בלימודים, כולם בבית נראו נרגשים אפילו יותר ממני.
אבא שלי כל כך התלהב שהתקבלתי עד שהוא חיבק אותי ורץ איתי בכל אגפי השינה של הארמון בהתרגשות (כן קצת קשה להאמין שהוא מלך, אבל אני מניח כשהוא בתפקיד הוא רציני יותר), אמא שלי ואחים שלי הגיבו באותה התלהבות חוץ ממשהי אחת- כן ניחשתם נכון זאת הקרציה הקטנה.
אבל לא אכפת לי מה היא חושבת, אני טוב מידי בשביל להיפגע ממנה, כאילו כמה ילדותי אני כבר יכול להיות אני גדול (בן חמש אצלם אבל אל תשכחו שהנפש שלי היא של נער בן 18).
בכל אופן ששאלו אותי בבית הספר אם אני רוצה לישון בפנימיה שלהם החלטתי שזה הזמן שאני צריך להפסיק להיות תלוי במשפחה שלי ואמרתי כן,(כמובן שאחר כך ההורים שלי ביטלו את זה ואמרו שאני צעיר מידי, אני אישית חושב שהם פשוט אוהבים אותי יותר מידי כי אני הכי קטן).
טוב אני שוב מתפזר חבל שאין דבר כזה רטלין פה.
בכל מקרה יום הלימודים הזה התחיל די רגיל קודם חילקו אותנו לשלוש כיתות, (במחצית השנייה כבר יחלקו אותנו לכיתות לפי דירוג הציונים שלנו),
הסבירו לנו שבמחצית הראשונה ילמדו אותנו בעיקר איך להפעיל קסם, ואיך להגדיל את כמות הזמן שנוכל להשתמש בו,-בקיצור חפרו לנו בשיחות שלא מעיינות אף אחד, זה היה די דומה גם בכדור הארץ – רק ששם היה לי טלפון לזמני שעמום(זה אד הדברים הבודדים שאני ממש מתגעגע אליהם).
כשנכנסתי לכיתה גליתי שחוץ ממני בכיתה יש עוד בערך 100 תלמידים (הם בהחלט לא שמעו על מחאת הסרדינים), אז החלטתי לתפוס מקום לפני שלא ישארו מקומות הטובים (בשורה האחרונה ששם אפשר לנמנם אם השיעור משעמם).
אחרי שכולם התיישבו נכנסה אישה שבחיי היא יכולה להיות דוגמנית על, היה לה עור בהיר מאוד ומושלם בלי שום פגם, פנים יפיפיות עם עיניים אפורות ושיער שחור יותר מהלילה ארוך שהגיע עד המותנים שלה(בשלב הזה התחרטתי על המיקום שבחרתי). אבל דיי מהר הבנתי שלמרות המראה שלה היא מכשפה חסרת רחמים, אחרי שהיא נכנסה וגרמה לכל הבנים להסמיק (הצילו הם רק בני חמש לי לפחות יש נשמה של מבוגר), היא הסתכלה על כל הכיתה במבט קר ואמרה "מי שלא רוצה שאני יגרום לסילוקו שלא יעז להוציא ציוץ מהפה אלא אם הוא מקבל רשות,ומהיום תקראו לי גברת רו" ובנימה אופטימית זו היא נתנה לכל אחד להציג את עצמו והתחילה את השיעור.
8הולכת להיות לי מחצית מעניינת אתם לא חושבים?(*צמרמורת*)


תגובות (1)

או מחצית מפחידה תלוי איך מתבוננים על זה.

30/10/2021 19:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך