הסוף זה רק ההתחלה-פרק 9

31/10/2021 374 צפיות תגובה אחת

אז בסוף לא מתתי ,(אם אני ימות שוב זה יהיה קצת מביך לא?), אני לא אומר שיצאתי מזה בלי נזק, אבל לפחות לא הושפלתי לגמרי, בתחילת הקרב ספגתי השפלות ואני לא יציין שהמכנסיים שלי ראו ימים יפים יותר,(אמא שלי לא הולכת לאהוב את כל הקרעים האלו), אבל לקראת סוף הקרב סופסוף הצלחתי להשתמש בכמה קסמים יחסית חזקים יותר ממה שהתכוונתי(כניראה שרק הייתי צריך לכעוס כדי להוציא את זה החוצה) ,בסוף הקרב יונר שכב על הגב בלי יכולת לזוז (טוב אז הקפאתי או תו טיפה אפשר לחשוב).

אני יסכם בקצרה – המבט החמוץ של גברת רו היה שווה את זה, אפילו שהיא שלחה אותי למנהל על התנהגות שאינה הולמת תלמיד או קישקוש דומה ואם אפשר לגרום לזה להיות גרוע יותר עדיין הייתי ספוג מים מהקרב והמכנסיים שלי עדיין היו קרועים, אבל בכל זאת אף פעם לא הייתי שמח כל כך להרגיז מישהו. (יכול להיות שגם ציחקתי לעצמי דרך למשרד אבל אין עדי ראייה אז הכל טוב)

טוב חזרתי ממשרד המנהל מזל שהוא היה בין האנשים היחידים שידעו שאני נסיך אחרת זה היה יכול להיגמר בסילוק ולא באזהרה קלילה,
אבל הדבר שהכי מפחיד אותי זה התגובה של אבא שלי שאני יחזור הביתה.
הדבר היחיד שבאמת חשוב לו זה שנתנהג בהתאם לתפקיד,
הוא תמיד כועס אם אנחנו לא מתנהגים בצורה מכובדת

אבל אני עדיין לא מבין – זה היה דו קרב למה הם ציפו שאני ילטף אותו בצמר גפן הזמן שהוא מחטיף לי? – אין צדק בעולם (טוב טכנית באף עולם אין)

אני הולך להתמרמר לי כמה זמן אבל קודם כל אוכל אני רעב- קסם לוקח הרבה אנרגיה זה מעייף מידי בשבילי.


תגובות (1)

בתאבון

31/10/2021 19:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך