זה לא הפרק הכי טוב שלי, אבל מקווה שיצא לי טוב...

לאתגר של יוטה- העולם החדש- פרק 3: פעמון הזהב

01/12/2014 773 צפיות אין תגובות
זה לא הפרק הכי טוב שלי, אבל מקווה שיצא לי טוב...

העולם החדש- פרק 3: פעמון הזהב

העולם החדש הוא עולמן של המכשפות, הוא ממש ליד כדור הארץ והוא בין הכוכב האפל לכוכב שבתאי, אפשר למצוא אותו במפת החלל המוקטנת של דוקטור ספנסי.
מדענים גילו את עולמן של המכשפות והחליטו לחקור אותו.
העולם החדש הוא בעצם הכוכב החדש הזה של המכשפות, הן לא קראו לו "הכוכב החדש" מכיוון שלפעמים חייזרים היו נכנסים בטעות לעולם שלהן והן העדיפו את השם הזה.
בשנת 1977 המכשפה האפורה, מרי דובאר כישפה את העולם החדש שמקור שמו הוא בגלל שהוא די חדש ושהתחילו לחקור אותו ממש לפני כמה שנים. העולם החדש הפך למערבולת סוחפת אפורה וכל המכשפות הסתחררו.
מרי נהגה בתוקפנות כלפי המכשפות, הן כל הזמן דאגו לה ועזרו לה והיא לא התייחסה, היא התנהגה אליהם בחוסר כבוד, בזלזול, בחוסר אכפתיות ולא שמה לב שהשליט הרשע קאנגר של הכוכב האפל הסתכל עליה ועל המערבולת שהיא יצרה. הוא רצה להגן על עולם המכשפות, לכן הוא בנה שביל וחומה בה המכשפות שיחזיקו מעמד במערבולת יוכלו להיאחז וגם כדי שהן יוכלו לעבור לכוכב האפל, חלק מהמכשפות הלכו אל העולם האפל ומתו, זה היה אחד מתעלולי הפתיונות הגדולים של השליט הרשע, שגם הוא לא גילה רחמנות כלפי המכשפות שהסתחררו במערבולת.
בשנת 1980 מכשפה אחת הצליחה לעצור את המערבולת והיא הצילה כמה מכשפות ולהחזיר אותם לעולם החדש.
*
סם המשיך לרוץ, הוא שמע את המכשף סופר לאחור, הוא הבין שעליו לרוץ מהר, או למצוא מקום מסתור במהירות לפני שירו בו, או ישתמשו בקסם הטעיה.
עשר.
תשע.
שמונה.
שבע.
שש.
חמש.
ארבע.
שלוש.
שתיים.
אחת.
שתי יריות נשמעו מאקדח שחור אחד, של אחד מהמכשפים המיוחדים ששלטו ביסודות. המכשפים יצרו מעגל שלם של ארבעת היסודות: רוח, מים, אש ואדמה. סם רץ, הוא מצא מקום מסתור מאחורי שיח, הוא שמע יריות הוא מיהר להתחבא מאחורי השיח, לפתע הוא שמע קול חזק של רשרוש של עלים ולחישות.
סם הסתכל על בית העץ שהיה מולו. הוא ידע ששם יושבים בן ואנני.
לפתע, שוב פעם הוא שמע קול חזק של רשרוש של עלים.
סם הביט לאחור וראה את המכשפים מכוונים אליו את האקדחים הגדולים והשחורים שלהם, הם רדפו אחריו, סם קפץ, רץ על שביל האבנים, ליד השביל היו עמודי עץ שאליהם היו מחוברים שלטים של המקומות המיוחדים והאפלים באזור הזה.
סם החליק את שיערו והמשיך לרוץ, הוא טיפס על גזע עץ מחוספס והגיע לצמרת העץ במהירות, כל האקדחים של המכשפים היו מכוונים אליו, הוא שתק והתנשם בכבדות.
המכשפים הורידו את האקדחים שלהם. "בסדר, אנחנו נאלץ להשתמש בכוח הכשפות, של שליטה בארבעת היסודות."
"רוח!" אמר אחד המכשפים, זינק ויצא ממנו פרץ גדול של אוויר חם.
סם נפל מהעץ. "הבנתי אתכם" הוא אמר ומשך בכתפיו הרחבות.
"זה קסם הטעיה!" צרח אחד המכשפים.
כל המכשפים התנפלו על סם עם אקדחים גדולים שלופים.
סם הסתכל על היד שלו וראה כתם דם ענק, הוא צרח ואיבד את הכרתו.
אחרי חצי שעה בערך, סם פקח את עיניו באיטיות, הוא ראה מטושטש ולאחר כמה דקות הוא התחיל לראות יותר בבירור, הוא מישש את החול ואז הוא ראה קופסת עץ, הוא לקח אותה וראה שעדיין יש על ידו כתם דם גדול.
"מה זה?!" הוא שאל בקולו העמוק, לפתע הוא שמע קול מתכתי.
זה היה פעמון הזהב של העיר שליד שביל האבנים המסתורי.
*
פעמון הזהב צילצל. תושבי העיר התאספו סביבו.
" זה אירוע הזהב," אמר ראש העיר בחגיגיות והצביע על שלט גדול שהוצב ליד המגדל של פעמון הזהב, "אני לא יודע אם אתם מכירים את המכשף סם, אבל הוא המכשף הכי-"
סם התנשם בכבדות, כל גופו רעד, הוא שמע את שמו במיקרופון, קולו העמוק של ראש העיר הדהד בראשו, הוא שמע קול חד של אקדחים שלופים, הוא הביט לאחור ושמע עוד צלצול, זמזום, לחישות…
סם ניסה להפעיל את קסמיו ואת כוחו, אבל אז הוא שמע את דבריו הנוספים של ראש העיר ולבו פעם בחוזקה, הוא נשען על גזע העץ העבה.
"המכשף סם הוא המכשף שרוצה לפגוע בערפדים של העיר שלנו."
"מה?" אמר סם, הוא נבהל ומיהר אל מגדל הפעמון, הוא רץ בכל כוחו, מנסה לארגן במוחו את מחשבותיו, הוא כעס, הוא התרגז, אבל באותו זמן הוא גם התמלא בביטחון עצמי.
השחר כבר עלה והשמיים היו בהירים, הם קיבלו גוון תכלכל של בוקר, סם רץ ורץ.
סם עצר כשהגיע למגדל הפעמון, כל תושבי העיר הסתכלו עליו.
"אני פוגע בערפדים שלכם?! הם היו מחוץ לעיר!"
"אבל פגעת בהם עשית להם משהו?"
"לא!"
"אתה בטוח?!"
"אני לא עשיתי להם כלום!"
"אנחנו רוצים להעמיד אותך למשפט, או שנבדוק במכונת אמת, אנחנו לא מאמינים לך!"
"אתם והמכשפים שלכם! אני אקים צבא שילחם בערפדים האלו וגם במכשפים שלכם!" אמר סם, "אני הולך לאסוף מכשפות לצבא שלי וזירת המלחמה תהיה בעולם החדש!"
*


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך