בבקשה תגיבו אני רוצה לדעת אם זה מעניין ומה לשפר

העולם המקביל וארץ קסם-פרק 2

26/04/2014 727 צפיות 2 תגובות
בבקשה תגיבו אני רוצה לדעת אם זה מעניין ומה לשפר

מה שקרה לאנדרו באותו זמן (אנדרו האמיתי):
כשפתחתי את העיניים הכל כעב לי, ובעיקר הראש. כשהרמתי את היד הרגשתי בבלוטה ענקית על הראש, לא זכרתי כלום, לא איפה אני לא איך הגעתי לשם ולא מה קרה לי לפני שהגעתי ל…וואו קשה לי להגיד לאן זה מקום ממש מוזר..איך להסביר אני מרגיש כמו ב..ענן ענקי משהו כזה, הקירות רקים כמו שמיכת פוך. יש רוח, וקריר אבל אני לא רואה לא חלונות ולא דלתות. אין מנורה או נר אבל יש אור בחדר, שבכלל קשה לקרוא לו חדר כי לא בדיוק יש הבדל בין הריצפה לתיקרה לקירות הכל אחיד והבערך חדר הזה נראה כמו כדור ענק.זה העה ממש כואב אבל הצלחתי לקום, עשיתי סיבוב ולא מצאתי שום דרך לצאת. אז פשוט התישבתי וניסיתי להיזכר איך הגעתי לשם. הדבר האחרון שזכרתי היה איך…בואו נראה כמתי בבוקר הלתי לבית ספר…לא זה היה מזמן, מה אחר כך…כשחזרתי הביתה עסיתי שיעורים ו…אוף אני לא זוכר כלום חוץ מזה!! המשכתי בנסיון להזכר עד שנרדמתי, בחלום ראיתי ילדה יפיפה בלונדינית עם שימלה ורודה בדוגמא של פרחים ומאחורי הגב שלה יש…מה?! כנפיים!? אין מצב טוב זה חלום אז אולי. הילדה הזאת קרה בשם שלי כשהיא עפה ליד מזה? בנות ים ?! חלום ממש מוזר טוב ואז היא הגיעה לארמון שמישום מה נראה לי ממש מוזר והמשיכה לצעוק את השם שלי ואז היא הסתובבה וראיתי את הפנים שלה, עם נמשים ועיניים גדולות…רגע?! אנע מקיר אותה! ג'סיקה צעקתי והתעוררתי מהחלום. במשך השעתיים שהיו אחרי זה ניסיתי להזכר מאיפה אני מקיר אותה זאת לא ילדה מהכתה שלי..היא לא מהטניס ואין מצב שראיתי אותה ברחוב הייתי זוכר איפה בדיוק…היא הייתה כלכך יפה, והכנפיים על הגב שלה נראו כאילו שהן תמיד היו שם גם כשאני ראיתי אותה…מי זאת? מי זאת? אם המחשבה הזאת נרדמתי שוב הפעם בלי חלומות, התאוררתי מרעב," אני כל כך רוצה המבורגר וצ'יפס עכשיו!" אמרתי ופתעום הופיע מולי מגש של מקדונלס עם המנה ש"הזמנתי" הייתי ממו מופתע אבל רעב מידי בישביל לחשוב על זה , התנפלתי על ההמבורגר כאילו שלא אכלתי 100 שנה. למרות ש.. מי יודע כמה זמן הייתי חסר הקרה?


תגובות (2)

את כותבת ממש ממש יפה, תמשיכי ^.^
מה שיש לך לשפר זה הקטע של המספרים
במקום 100 שנה=מאה שנה
אה ותעבדי על שם המספר XD
משהו שגם אני צריכה לעשות ><

02/05/2014 18:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך