היי כולם אני חדשה באתר. מי שלא הבין אני אחותה של סיפורנת. מקווה שאהבתם!!

העולם השני- פרק 1

היי כולם אני חדשה באתר. מי שלא הבין אני אחותה של סיפורנת. מקווה שאהבתם!!

"לא!!" צעקתי, פחדתי שהיא תמות ואשאר לבד. ברגע האחרון היא רק הושיטה לי יד ונתנה לי מפתח.
הוא היה מפתח מוזר ומלוכלך. רציתי ישר לשאול אותה מה המפתח הזה אבל היא מתה הרגשתי שדמעה זולגת על לחיי.
– – – – – – – – – – – – –
חזרתי הביתה ונכנסתי לחדר האמבטיה, הוצאתי את המפתח מהכיס ושטפתי אותו ופתאום הרגשתי שאני נופלת, עצמתי את עיני וכאשר פתחתי אותן ראיתי רק מחסן קטן, נכנסתי אליו, ראיתי הרבה כפתורים והייתי מבולבלת, לרגע נגשתי לפינה וראיתי כפתור גדול, כפתור אדום, לחצתי עליו ושמעתי רעש גדול.
יצאתי מהמחסן וראיתי ארמונות ומכשיר על ידי. לפתע הרגשתי שכף רגל של חתול נוגעת בי, הסתכלתי אליו
והוא אמר לי "ברוכה הבאה, את בטח עדן !" . "אני לא מאמינה אתה מדבר!!" קראתי בתדהמה. "שאעשה לך סיור?" הוא שאל . "כן בטח שנתחיל?" שאלתי. "כן" הוא ענה לי בשמחה. הושטתי את ידי לכיסי והרגשתי את המפתח שאמי נתנה לי,התחלתי לבכות, "למה את בוכה?" שאל החתול.
"אני בוכה?" שאלתי בתמימות "כן" ענה לי. "מה פתאום סתם דמיינת!" שיקרתי, לא רציתי שידע. הוא הראה לי את הכל ורציתי ללכת. "חכי ! " צעק לי "העולם הזה שייך לאמך ! ואני יודע שהיא מתה " הוסיף.
"לכן העולם הזה שלך" אמר ונעלם.
– – – – – – – – – – – – – –
הגעתי הביתה עייפה נכנסתי לחדרי ונרדמתי.
היה לי מן חלום מוזר כזה, שבו אני רואה את אמי.
אמא זאת באמת את?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך