העולם השני- פרק 2

"כן ואני עדיין חיה רוצה לבלות?" שאלה אמי במין רשעות כזאת ."אאאאהההה" צעקתי והתעוררתי.
רצתי במהירות לאמבטיה אבל שום דבר לא קרה, ורק אז נזכרתי במפתח, מעניין איזו דלת הוא פותח.
ניסיתי את כל הדלתות חוץ מהדלת של חדר השינה שלה, פחדתי, רעדתי אבל בכל זאת ניסיתי והדלת שלה אפילו לא נפתחה.
– – – – – – – – – – – – – –
הגעתי לבית הספר והפעם באיחור, התישבתי במקום כאילו לא קרה כלום. אני יושבת בכתה ליד ג'ייק הילד הכי יפה בבית הספר. "למה את מאחרת ?" שאלה המורה "אני לא יודעת" עניתי לה . "אני רוצה לדבר עם אמא שלך" אמרה לי המורה "את מאחרת בכל שבוע !" הוסיפה ואני השפלתי את מבטיי ' היא מתה ' אמרתי בראשי . אחריי זמן מה, הצלצול צילצל ומיהרתי לצאת מהכיתה . נכנסתי לשירותי הבנות "לאן את ממהרת ?" שאלה שרון . "ללל…. שום מקום !" קראתי וחייכתי חיוך מזוייף . "טוב שיהיה" אמרה שרון ויצאה מהשירותים בחיוך ערמומי . יצאתי אחרייה ולא ידעתי למה ופתאום התנגשתי באחת מהמורות . היא נפלה ואמרה "תגידי – את רוצה ללכת לחדר המנהל ?!" קראה המורה בכעס .
— – – – – – – – – – – – – –
נגמרו הלימודים ורצתי לביתה של אחותי הגדולה, לוסי . דפקתי על הדלת ואף אחד לא פתח . ולכן, חזרתי הביתה ושם חיכתה לי דודתי . נכנסתי הביתה והיא שאלה: "איך היה בית הספר"?
"מדהים, היה נורא כיף" שיקרתי כדי שלא תתחיל לדבר איתי על זה. "יופי אני שמחה לשמוע" אמרה ונכנסה למטבח.
נכנסתי לחדרי, לקחתי את המפתח ושוב נפלתי אל תוך הבור. "להביא לך משהו?" שאלה אותי מישהי.
"לא תודה, תוכלי להגיד לי איפה החתול המדבר?" שאלתי ." את יכולה לדעת בעצמך במכשיר שיש על ידך" ענתה לי .
"טוב תודה" עניתי ונכנסתי למחסן הקטן וראיתי שם את החתול זומם משהו. לאחר כמה דקות שמעתי אותו אומר "היא עוד תראה ממני!!!" .


תגובות (1)

אהבתי את הסיפור אבל לא הבנתי כמה דברים
אמא שלה מתה?
איך אחותה יודעת על החתול?
בתודה שיראלוש :)

28/05/2012 11:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך