עדיין לא חשבתי על כל הסיפור אבל ....
שווה להמשיך?

העולם משתנה – פורולוג

20/09/2013 581 צפיות אין תגובות
עדיין לא חשבתי על כל הסיפור אבל ....
שווה להמשיך?

פנלאהו היתקופף על השולחן . הוא היה מותש אבל עדיין הייתה בעיה שצריך ליפתור הוא לא יכול לעצור עכשיו .
מסביב לשולחן ישב נציג אחד של כל כת .
הערפדים המכשפים הפיות אנשי הזאב . זה היה מגוון של יצורים ולכל אחד תרבות אחרת .
איש הזאב עמד וצעק בקולי קולות .
הפיה הלכה הלוך ושוב ומילמלה לעצמה .
הערפדית ישבה בצד וראתה את הכל ורק פנלאהו ניבה ליפתור את המצב .
הוא צעק ,דדדדדדדי! וכל החדר קפא .
פתיתי אבק ניתלו באוויר והלהבה שבניברשת ניראתה כמו בתמונה חמה ודוממת .
החדש דמם ובמיצמוץ שיחרר פנאלהו את החדר מהכישוף וכולם היסתכלו עליו בכעס .
"אז מה אתה מציע ?" שאלה מרתה הפיה .
"קודם כל בואו ננתח את העובדות ,ניראה שאנחנו מבינים אחד את השני ואז נחליט ".
הוא שתק וחיכה להסכמה השקטה שלהם .
"ברור לכולנו שיש כאן בעיה "אמר "אנחנו ,"הוא נאנח והיתיישב על כיסאו "ניכחדים ."אמר .
"את האמת אני לא מצליח להבין מה קורה כאן ,ואני לא חושב שזה אנשים "אמר "הם טיפשים מידי ".
אמר ומרתה הינהנה אבל גידון איש הזאב ניראה חשדן .
"אנחנו ניקטלים אחד אחרי השני .אין שום דפוס ,שום הקשר שאני מצליח להעלות על הדעת . רצח של מאות יצורים תמימים ואקראיים שנירצחו בתנועה חדה ומהירה ,בלי שום עקבות שנישארו " אמר נאנח ועיסה את רקותיו .
"טוב זה ידוע לכולנו "אמרה דניאלה הערפדה בקול חרישי .
"אבל אתה היצירתי מאיתנו ,קיווינו שלך יש רעיון ,ביגלל זה פנינו אלייך " אמרה.
"יש לי רעיון ."אמר "אבל אתם לא תאהבו אותו " הוא מופרח מידי ומשוגע מידי ….."אמר "ונואש ".
"המצב נואש "אמרה דניאלה בכובד ראש .
פנלאהו לקח נשימה עמוקה כדי להגיד את הרעיון שלו בנשימה אחת ככה שלא יכנסו בדבריו באמצע כי הוא ידע שמרתה וגינון הם לא בדיוק הייצורים הכי מאופקים שפגש.
"הרעיון שלי הוא לעשות צבא של אנשים ,לא אקראיים ניבחר אנשים בעלי פוטנציאל כישרון ודימיון פיזית ומנטלית ,נטביע אליהם אות כך שיעצים את הפוטנציאל ,ויעזור להם להגן על עצמם ,הם יהיו אנושיים למחצה וייצורים למחצה ,קסם יזרום באורקיהם והם וכישרונם ימצאו את הרוצח אני יצטרך את עזרתכם ותמיחתכם כמובן אבל זה הרעיון הכללי ."
הוא בלע את רוקו . התשובה שקיבל הייתה ההפך ממה שחשב ,שום צעקה לא הידהדה בחלל החדר ואף אחד לא זז .היא הייתה תדהמה טהורה .
מרתה וגידון קפאו במקומם ודניאלה לקחה נשימה עמוקה והרימה את גבותיה .
"אתה רוצה שאחרי 666 שנים שהמיסדר הזה קיים ושמר על שקט ,שניפתח בטלטלה ונציע לכשף אנשים ?"אמרה בשלווה "אתה יודע כמה הרעיון הזה מופרח אמרה "וברור שהוא לא הכי מוצא חן בעעיני שככה נבזבז אנשים "המשיכה "אבל אני מצביעה בעד ".
הוא היה המום .
"טוב נו אומרים ש666 זה אכן מיספר השטן "אמרה מרתה בצניות ,אבל פנייה נישארו רצניות ומחושבות ." אולי כדאי שניקח סיכון .הרי לי לא אכפת למות ." אמרה . לפיות היה מין חוש הומר שחור .שחור מידי .
גידון עוד נישאר המון אבל כשפנלאהו פנה אליו במבטו הוא הינההן במין כהות חושים .
ההחלטה נפלנה.
הצבע יקום .
אנשים יכושפו .
והעולם החל לשנות צורה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך