נ.ר5
פרק ראשון!!!!!!! ההרשמה עדיין פתוחה לעוד שלושה אנשים....... אהבתם?

העיר השחורה – 1

נ.ר5 14/11/2014 676 צפיות 3 תגובות
פרק ראשון!!!!!!! ההרשמה עדיין פתוחה לעוד שלושה אנשים....... אהבתם?

ג'ייד כבר היתה ספוגת מים מהסערה המתחוללת בחוץ כשפתחה את דלת השיש הכבדה של הארמון. היא היתה עצבנית מכך שאחיותיה לא חשבו לבדוק מה איתה. כשנכנסה, צפתה באחיותיה יושבות להן על ספת העור הלבנה בסלון אוכלות עוגה שותות קפה, מצחקקות יחדיו.
"הו, שלום לך אחות יקרה!" קראה אליה פאריסון, הקטנה מבן הארבע. "הרבה זמן לא ראינו אותך."
"אף אחת לא חשבה לראות מה שלומי?" זעפה בהן ג'ייד והתקדמה אל עבר שלושת האחיות שישבו במשולש. פאריסון על הספה הרחבה, וקלאריס ורומס, התאומות, ישבו זו מול זו על כורסאות העור התואמות לספה.
"מה שלומך, יקירתי?" ציחקקה ולעגה רומס.
"נקלעתי לניסיון התנקשות!" זעפה ג'ייד ולגמה מספל הקפה שנח על צלחת חרסינה קטנה ולבנה מעוטרת פרחים, שהחזיקה בידה השמאלית פאריסון.
"ראו אחיותיי, כך משמשת לנו דוגמא אחותנו הגדולה!" אמרה פריסון בלעג, "המשיכי את סיפורך בבקשה."
"נקלעתי לניסיון התנקשות. כמה תושבים מהרחוב חשבו שהם יכולים על הרכב המשוריין שלי וירו עלינו. הם פגעו באבא שאיבד שליטה על הרכב, הרכב התהפך ויצר שרפה, ואני התעלפתי וכשהתעוררתי גיליתי את אבא ללא רוח חיים."
"לפחות נפטרנו ממנו, הוא אמר מי תהיה השליטה?" קלאריס, ששתקה מאז הגיעה לביתן ג'ייד, פצחה את פיה.
"לא, אבל אני הבכורה, אני אצטרך להיות השליטה." קראה ג'ייד והתיישבה על הספה לצד פריסון.
"תתרחקי ממני! את רטובה!" זעקה פאריסון וחטפה מידה של ג'ייד את ספל הקפה, הניחה אותו על צלוחית החרסינה שהונחה על שולחן קפה העשוי זכוכית לא מזמן, וחיטטה מתחתיו. היא הניחה את שיערה הבלונדיני האסוף לצמה על כתפה השמאלית. לאחר רגעים ספורים מצאה את מה שחיפשה, ביצת מתכת כסופה מעוטרת כפתורים. היא היתה שחוקה וחלודה עלתה ממנה.
"מה זה?" שאלו בגועל, פה אחד, התאומות קלאריס ורומס.
"זה…" החלה לומר פאריסון וניסתה למצוא איזשהו מתג הפעלה, "ממיין השליטים. ככה אבא קרא לו."
"מה את מתרפסת על הזקן הזה?" שאלה מבועתת ג'ייד.
פאריסון נעצה בה מבט והעירה. "הרטבת את כל הספה, לכי להתקלח עד שנמצא את מתג ההפעלה של הדבר המזו… מופלא בהחלט!" סיימה את המשפט פאריסון כשהבחינה במשרתתה אולגה שעברה שם.
"יפה שמרת על פיך, ילדתי." קרצה לה.
"הביאי לפה מגבת וספגי את כל המים שהביאה לכאן ג'ייד!" ציוותה עליה ואולגה רצה אל כיוון המטבח להביא כמה סמרטוטים ומגבות.
"אחותי האהובה!" חייכה חיוך מאולץ ג'ייד וקרעה חלק מחצאית שמלתה השחורה של פאריסון. ג'ייד לא חשבה שתוכל לקרוע חלק כל-כך גדול של השמלה עד שרוב רגליה החיוורות של פאריסון יתגלו אל "העולם כולו". פאריסון נעצה מבט בג'ייד, מבט זועף ומלא שנאה.
"יש לך מזל שאין לי כרגע סכין!" סיננה מבין שיניה פאריסון וצפתה בג'ייד המתרחקת אל עבר מדרגות המובילות אל המלתחות והמגורים.

כשיצאה ג'ייד מהמקלחת והגיעה אל הסלון, צפתה בשלושת אחיותיה מתבוננות בעניין רב בביצת המתכת החלודה שנפתחה לארבעה פלחים והולוגרמה כחולה יצאה ממנה.
"סוף-סוף החלפת בגדים, אחותי? הלוק הערסי מהרחוב, לא כל-כך מתאים לך." לעגה לה רומס כשהבחינה בה מתקרבת אליהם.
"גם לך לא יזיק בכלל מהפך משהו, שיסלק את כל אזור ימי הביניים מהארמון שלי!" החזירה לה ג'ייד ונגעה במשי השחור של השמלה הגדולה והמפוארת והאדומה-זהבהבה של רומס. שיערה השחור כהה היה אסוף בצמה שכרוכה סביב ראשה. "ואת, גם את החלפת שמלה, הלא כן, פאריסון?"
היא אמרה כשראתה את השמלה הלבנה-שחורה-זהובה הקשיחה בצורת המעוינים הקטנים שנותנים לוק ממש יפה, למרות שחשבה זאת, לא אמרה זאת. פאריסון פירקה את צמתה ושיערה הבלונדיני בתספורת הקרה נח על כתפיה. ג'ייד סידרה את חצאיתה השחורה האוורירית שהגיעה עד לברכיה השחומות (לא מידי שחומות). על החצאית נחה חגורת עור בצבע זהב ומעליה גופייה שחורה ללא שרוולים הדוקה וצמודה. מין החגורה התרומם פס זהב לכל אורך פלג גופה העליון ולבסוף סגר על צווארה של ג'ייד כשרשרת.
"טוב, כמו שהסברתי לתאומות, אני אסביר גם לך. זה אמור להגיע לידיים של מי שאמור להיות השליטה, פשוט חיכינו לך כדי להתחיל את הניסוי, שלא תתלוני." כשסיימה את דבריה נגעה בהולוגרמה והביצה נסגרה והתעופפה אל מחוץ ביתן.
"אולגה! אנחנו יוצאות!" צעקה קלאריס וכולן נעלו מהר מגפי עור ויצאו בריצה אחרי הביצה.
"יהיה לך קשה לרוץ עם השמלה הזו!" לעגה לה ג'ייד.
"לך יהיה קר מידי!" לא היתה יכולה רומס לחשוב על עלבון יותר קשה. פאריסון הובילה למרות שמלתה הקשיחה שכמעט ולא זזה. אחריה קלאריס בשמלה צהובה והשיער החום דבש שלה האסוף לצמה ארוכה, אחריה ג'ייד ובמאסף, רומס. הביצה נעצרה לצד האש שליד המכונית ההפוכה של ג'ייד ואביה. הביצה נכנסה אל תוך הרכב ונעצרה שם.
"ניסיון ההתנקשות! איזה כבוד ג'ייד, את השליטה." אמרה בזעף קלאריס.
"זה בטח מקולקל! הוא אמור להיכנס לידיו של השליט הבא! זה היה אמור להגיע אליי!" כעסה פאריסון וניסתה להידחק עם שמלת המיני שלה אל המכונית.
"מה פספסתי?" שאלה רומס המתנשמת כשהגיעה אל מקום האירוע.
"אני אעשה זאת!" אמרה ג'ייד ונדחקה אל המכונית. צמידיה קרקשו. היא חיפשה אחר הביצה, לא במושבים הקדמיים, אז בספסל האחורי. היא נדחקה אליו וצרחה.
"מה קרה, סיס?" שאלה בלעג רומס.
"נוסע סמוי! ואני חושבת שהוא מת!" צעקה ג'ייד אל אחיותיה.
"מה כל כך מבעית בזה?" שאלה רומס.
"כי הביצה החלודה בידיו!"


תגובות (3)

מסכנה גייד היא לא תהיה שליטה אבל איך זה אפשרי שגופה תשלוט או שזו לא גופה…

14/11/2014 16:55

האמת שאני מסכימה אם פניקס אבל בטוח נגלה הכל בהמשך! תמשיך מהר זה פרק מושלם! הדמות שהבאתי לך בסדר?

14/11/2014 19:05

כן אהבנו כאילו איך אפשר שלא?
נאור אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך ממש אבל!!

15/11/2014 15:06
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך