uta
מקווה שאהבתם ^^

הפסקת הספר “המחפשת” + רעיון חדש~!

uta 12/12/2014 662 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתם ^^

אוקי אז בעקבות כך שאני לא יודע ממש איך להמשיך את הספר המחפשת, אני מעדיף להפסיק אותו..
"אם זה לא בא, זה לא בא."
אז יש לי רעיון למשהו שונה, אחר כזה.. תגידו לי אם אהבתם

לכולם יש צד פראי,
צד שמשתלט על החשיבה בעודנו כועסים,
צד שמראה שלא כול מי שתפגוש הוא רגועף
צד שנותן תחושת פחד בליבם של אחרים,
אבל הצד שלהם, הצד הפראי שלהם הוא אחר..

רין היא נערה רגילה, היא הולכת לבית ספר רגיל, יש לה חברים רגילים, היא לומדת עד שעות סבירות ולבסוף עושה שוב ושוב כול יום שעובר, היא חיה בלופ את אותו יום, אותו יום שהיא נהרגה בתאונת דרכים קטלנית. היא הייתה בטוחה שהיא עומדת למות, אך במקום זאת היא התעוררה כאשר היא חיה באותו יום של הדריסה, ובדיוק בשעה 14:45 היא חוצה את הכביש ונדרסת למוות, ואז שוב מתעוררת כאשר היא במיטה שלה, היא הולכת לבית הספר ובאותה השעה היא חוצה את הכביש ונדרסת, כך שוב, ושוב, ושוב, ושוב.

ג'ייק הוא קפטן קבוצת הכדורסל של בית הספר, הוא מתאמן עד שעות מאוחרות, ועושה הכול כדי להדריך את הקבוצה שלו בדרך הטובה ביותר, עד שיום אחד, הוא חוזר מאימון הכדורסל שיש לו כול יום בשעות מאוחרות, והוא מגלה שהוא מסוגל למחוץ כדור כדורסל רק בעזרת האצבע שלו, הוא מגלה שהוא מהיר יותר, חזק יותר והוא מגלה שהוא מסוגל לשלוט באנשים רק בעזרת מבט קצר וקולע, והוא משתמש בכוחות החדשים שלו.
אבל מי אמר שלטובה?

דיוויד הוא בעל קוצר נשימה זוועתי, הוא צריך להשתמש במשאף כול פעם שיש לו 'התקף' נשימה, הוא אוהב ללמוד ולהשקיע אך ורק בלימודים, יום אחד הוא לומד עד השעה 19:00
המשאף נופל לו בדרך חזרה הביתה, הוא מרים אותו ולפתע הוא מקבל מן מכת חשמל קטנה. הוא מתעורר בבוקר, והוא לא מקבל 'התקף', כול היום הוא הצליח לנשום כרגיל, הוא חזר מבית הספר וחיבק את אימא שלו, ברגע שהוא נגע בה היא נחנקה למוות ונהרגה.
דיוויד מגלה שבידיו טמון כוח נוראי, שיכול להיות שימושי כנגד אויבים.

פטרישה היא מקובלת, היא נולדה למשפחת אצולה שמקנחת את האף עם שטרות, היא שנאה את זה. היא שנאה שילידם היו מתחנפנים אליה בשביל כסף, למרות כול הכסף היא תמיד רצתה ללכת לחוג קראטה, ללמוד קצת איך זה להילחם, יום אחד היא מתגנבת אל תוך שיעור קארטה, היא מצליחה להפיל את כולם ולבסוף היא לחצה את ידה עם היד של המאמן, הוא גילה שהיא לא שייכת אליו אבל אז דמו החל להשתנות לשחור והוא נהרג.
היא בורחת ולא מספרת לאף אחד על מה שקרה שם.

אתם יודעים מה משותף לכול הנערים הללו? היום.
הם קיבלו את הכוחות המיוחדים שלהם ביום אחד, היום הוא : 1.1.2015
ועכשיו אויב מסתורי מנסה לחסל אותם ולשאוב מהם את כוחם..
האם הם יתאחדו כנגד האויב? או שיהרגו אחד אחרי השני?
תגלו הכול בספר
"הארבעה: המהפכה."


תגובות (8)

deg deg

גדול !!!! ממש אהבתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12/12/2014 16:35
    uta uta

    שמח לשמוע :)

    12/12/2014 16:46

יפה מאוד, אשמח אם תמשיך -:)
נ"ב- אשמח גם אם תקרא ספרים שלי!

12/12/2014 17:16

אדיייייייר!! אהבתי מאוד ואשמח לקרוא :)
שאלה- מתי אתה מתחיל להעלות את הסיפור?!

12/12/2014 17:24

נשמע יפה מאוד! למרות שלא הבנתי בדיוק את ההתחלה אם הצד הפיראי. אני אשמח מאוד לקרוא! בהצלחה

12/12/2014 17:32

    pepper, את קראת את הפרק השלישי בסדרה שלי: "מארב לפני השינה"?
    אשמח מאוד אם תקראי אותו -:)

    12/12/2014 17:38

נשמע ממש מגניב! אני ממליצה לך לכתוב ולפרסם אותו באתר :>

12/12/2014 18:02

אהבתי !

12/12/2014 18:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך