danida
אני רוצה להוסיף שזה רק סקיצה.הסיפור המלא יתפרסם בסוף החודש.

הציור-ההתחלה

danida 16/02/2016 889 צפיות 2 תגובות
אני רוצה להוסיף שזה רק סקיצה.הסיפור המלא יתפרסם בסוף החודש.

ילד וילדה ביקרו במהלך הקיץ בחווה של סבא שלהם ועבדו במוזיאון שלו.
זה לא הקיץ שציפו הילדים לבלות בו. הילדה ששמה, לוסי, בת 14, רצתה לחזור לבית שלה ולבלות עם חברות ולצאת. אחיה, טום בן ה16 שגם כן רצה לחזור הביתה ולצאת.
ערב אחד, הסבא ראה ששני הנכדים מבואסים מהשהות אצלו. הוא החליט לקחת אותם לשוק ולקנות להם דברים חדשים ושיראו קצת את הסביבה.
הילדים התכוננו ויצאו לשוק. במהלך הנסיעה לוסי ראתה נופים מהממים שלא ראתה מקודם והתפלאה מהיופי של המקום. טום, שלא התלהב הסתכל דרך החלון וראה נערות יפות לבושות יפה, הוא חייך אליהן והן חייכו חזרה.
הסבא ג'ק והילדים לוסי וטום הגיעו לשוק. סבא שחרר אותם למשך שעה כדי שיסתכלו מסביב ושיחזרו לנקודה זו בעוד שעה והלך.
טום ולוסי המשיכו להסתובב ונתקלו בזקנה שטענה שהיא "מכשפה". לוסי צחקה וטום גיחך.
לוסי, בצחוק קנתה ממנה "שיקוי" שזה מיץ תפוזים וטום קנה את הציור של הדוב השחור.
הם צחקו בקול וחזרו לנקודת המפגש. הסבא חזר עם פירות וירקות ושתייה. ושאל אותם אם זה מספיק מה שקנו והילדים ענו בחיוב.
הילדים והסבא חזרו לבית והסבא החל להכין ארוחת ערב. לוסי רצתה להשתעשע ולבדוק אם אכן השיקוי עובד ולקחה את הציור שאחיה קנה וטפטפה עליה טיפה של השיקוי. לא עבד.
לוסי התאכזבה והלכה לאכול. לאחר כמה שעות סבא נרדם וטום הלך לחדרה של לוסי ולקח את התמונה כדי לשלוח לחבר. לוסי רבה איתו וניסתה לקחת ממנו את התמונה והתמונה נזרקה על השיקוי והזכוכית נשברה וכל השיקוי נפל על התמונה.
לוסי צעקה וטום השתיק אותה ואמר לה שסבא ישן.
הרצפה רעדה והקירות השחירו. טום ולוסי התחבאו מתחת למיטה. הם ראו כפות רגליים שעירות וריח מסריח.
הם השתתקו. כף יד נכנסה מתחת למיטה והפכה את המיטה. דוב גדול עמד מולם. לוסי צעקה שוב וטום גם.
הם נעמדו ליד הקיר והתחבקו. הדוב הלך אליהם וחיבק אותם ואמר להם שהכל בסדר ושלא צריך לפחד. לוסי לא האמינה למראה עיניה, דוב מדבר שקם לתחיה.
טום ולוסי נשבעו לא לספר לאף אחד ונאלצו להסתיר את הדוב.
שבוע ימים עברו והסבא עוד לא גילה על הדוב, אך ידע שמשהו חשוד כי הילדים מבלים יותר בחוץ ומצחקקים.
יום אחד, לוסי והדוב יצאו לקטוף תפוחים. לוסי נעמדה והתחילה לקטוף והדוב ניסה לעשות את המעשה גם ולא הצליח. לוסי צחקקה. ודיברה אל הדוב ואמרה לה שהיא מתגעגעת לבית אבל היא מכייפת פה. הדוב ישב וסיפר לה איך הפך לדוב בציור. לוסי הייתה בשוק כששמעה שהדוב היה פעם ילד בן 15 כמוה, נער. היא שאלה איך קוראים לו והוא השיב ששמו טייסון.
טייסון הסביר שהוא חיפש שיקויים המון זמן ולאחר שנתקל במכשפה היא הציעה לו להפוך לציור ולהפחית את סבלו. הוא עשה זאת.
לוסי נזכרה במכשפה שמכרה לאחיו את הציור ולה השיקוי. הזקנה ידעה שלוסי תוכל לשחרר את הילד המסכן מהגוף של הדוב ומהציור.
לוסי נעמדה לפקודה. היא חיפשה בכל ספרייה אפשרית את שם השיקוי.
היא לא ידעה שטייסון עוקב אחריה ויצר המולה בספרייה.
טום החל לצאת לחווה יותר כדי לתת אוכל ומים לדוב שבאורווה והסבא החל לחשוד.
יום אחד שלוסי הייתה בספרייה וטום במרעה, הסבא רץ לבדוק את האורווה. הוא זרק את הקציר וראה שם דוב ישן. הוא צעק קישטה והדוב התעורר וברח וסבא לקח רובה ורץ אחריו.
לוסי חזרה וראתה את המראה. היא צעקה לסבא לזרוק את הרובה ולעצור.
הדוב ברח ליערות וטום רץ אליו.
הסבא צעק על לוסי על איך שהיא הגיבה. לוסי הכניסה אותו לבית וסיפרה לו על הכל.
סבא ג'ק היה המום ומרבה להפליא, מסוקרן.
טום חזר עם טייסון לבית ולוסי יצאה לדבר איתו. סבא יצא גם וראה שלוסי וטום מדברים עם הדוב.
הוא התקרב אליו והתסכל על עיניו וראה שטייסון הוא תמים ושיש לו עיניים של ילד.
סבא פנה ללוסי וטום ואמר להם שהוא יכול לעזור להם במציאת השיקוי.
יום למחרת, סבא הלך שוב לשוק וראה שהזקנה מפנה את העסק שלה. הוא רץ אליה וביקש שיקוי. הזקנה סירבה והסתלקה.
סבא ראה ארגז של שיקויים וגנב את אחד השיקוים שעשויי לעבוד.
לוסי שיחקה עם טייסון ועם טום וחיכו לסבא לחזור עם השיקוי. הוא חזר עימו.
הילדים השכיבו את טייסון על הדשא והסבא נתן לו לשתות מהשיקוי. לא עבד. לוסי בכתה ואמרה שהשיקוי נזרק על הציור ואם אפשר לטפטף על גופו זה יעזור.
לוסי טפטפה בכל חלקי גופו של טייסון את השיקוי. השיקוי החל לעבוד, ולוסי עמדה שם בוכה.
השערות נפלו, הגוף התכווץ, הציפורניים נפלו וטייסון הקיא פרווה.
הכל התפוצץ ולוסי וטום כיסו את עיניהם. הם פתחו חזרה ולא ראו את טייסון בשום מקום.
סבא כיוון את האצבע שלו אל טייסון ולוסי וטום הסתובבו וראו ילד יפה תואר וגבוה.
הוא התקרב ואמר "היי אני טייסון".
לוסי רצה וחיבקה אותו וכמו כן טום.
הקיץ נגמר, לוסי וטום חוזרים הביתה. הם נפרדים מסבא שלהם ולוסי מתקרבת לטייסון ודואגת לגביו.
סבא אומר לה שהוא ישאיר בביתו את טייסון ויעביד אותו. טייסון מתקרב ללוסי ומנשק אותה.
לוסי מחייכת ומשיבה שזה הנשיקה הראשונה שלה.
אחרי כמה ימים, הציור נזרק לפח וטייסון נהנה מהשהות אצל סבא גק.


תגובות (2)

ממש אהבתי :) מחכה כבר לסיפור המלא… אשמח אם תקראי את הסיפורים שלי

17/02/2016 22:18

ובבקשה תודיעי לי כשאת מעלה את הסיפור

17/02/2016 22:19
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך