uta2.0
אז שיהיה לנו בהצלחה טובה כמו של קברים נורדים ואפילו יותר! ^^

הציידים – הקדמה + הרשמה

uta2.0 03/12/2016 1417 צפיות 50 תגובות
אז שיהיה לנו בהצלחה טובה כמו של קברים נורדים ואפילו יותר! ^^

אז החלטתי אחרי שכמעט כולם כתבו לי במקבץ רעיונות שפרסמתי להתחיל את 'הציידים' (שהיה בין הרעיונות האהובים עליי ברשימה) ובאמת החלטתי להתחיל לכתוב אותו. כתבתי היום את הפרק הראשון (1000+ מילים) ואני דווקא אוהב את איך שהעלילה זורמת. החלטתי לפתוח בהרשמה (כי בהרשמה הקודמת הביאו לי דמויות אדירות!)
אז למי שאין כוח ללכת ולפתוח את מקבץ הרעיונות, הנה ההקדמה:

העולם שלנו מלא בציידים.
בזמן שאתם הולכים לעבודה – הם שומרים עליכם.
בזמן שילדכם משחקים בגינות השעשועים – הם מגנים עליכם.
בזמן שכולכם ישנים – הם משגיחים עליכם.

ריי פוקס, ציידת בת שש-עשרה שבקרוב תגיע לבגרות המלאה שלה כציידת, מצוותת לקאי ג'ים כחלק מהבחינה שלה להפוך לציידת.
קאי הוא צייד בן שבע עשרה – נרקיסיסט ומעצבן להפליא. לבדוק על מקרים מוזרים שבעיירת פארקס במדינה קטנה בשם קרייג'ט. בעוד ששאר הציידים מצוותים לציידים מנוסים שיבדקו מקרים גדולים בניו יורק או בניו ג'רזי.
חודש הבחינה שלה מתחיל – בסופו, היא תקבל את קעקוע הצייד שיסמן אותה כחלק מהציידים. אך היא בחיים לא חשבה שהחודש הזה יהיה קשה ושהעיירה הזו מסובכת כל כך.

הרשמה:
אני צריך כמה ציידים משתי סוגים שאפרט עליהם, יצורים וגם מכשפים ^^
סוגי ציידים:

ציידים – שזה בעצם הסוג ה"רגיל" יש להם יכולת להעביר את עצמם ממקום למקום באמצעות שערי מעבר ויש להם גם כוח פיזי מוגבר (בכל זאת, הם צריכים *לצוד* יצורים XD) וחוץ מזה יש להם גם מכונים (מהמילה מכון) שונים בהם הציידים מתכנסים, לומדים על יצורים שונים ומתאמנים.

ציידי חלומות – ציידים שפועלים בלילה ויש להם את היכולת "להשתגר" אל תוך החלום של בנאדם כלשהו בכדי להציל אותו מאיומים גשמיים שיכולים לחדור בחלומות. יש להם יותר ידע על הכול והם חזקים אך לא כמו ציידים רגילים.

חוץ מזה יצורים על טבעיים (תתפרעו – אל תהיו מקובעים!)

החלטתי שאנשי הזאב שתמיד היו הפראיים והיצורים שאי אפשר לשלוט בהם – להפוך אותם לבני מלוכה אז קחו את זה בחשבון אם אתם רוצים לכתוב על אנשי זאב. (וכמובן, אם יהיה חלק בעניין המלוכה של דמויות אנשי הזאב שלכם ואני אצטרך לשנות משהו, אני אשנה. [אבל אודיע לכם לפני ^^] )

ומכשפים – לכל עיירה בקרג'ייט (שזו בעצם מדינה בדיונית שהמצאתי לצורך הסיפורים שלי)
יש מכשף ראשי שמגן עליה ^^ – לכל מכשף ראשי יש יותר ידע על דברים קסומים וגם יותר כוח קסם משאר מכשפים רגילים :) (את האמת שעכשיו אני נזכר שיש דבר כזה בבני הנפילים 'המכשף הראשי של ברוקלין' אז שלא תחשבו שהעתקתי את זה אלא פשוט לא קישרתי ביניהם עד עכשיו XD)
לכל מכשף ראשי יש שוליית מכשף בנוסף. למכשף הראשי של פארקס (שכנראה יהיה המכשף הראשי שיופיע בסיפור) קוראים ג'רמי וון – ככה שאם מישהו מכם ירצה לכתוב אותו (ואני אשמח אם יכתבו עליו) אז שפשוט יידע שזה השם שלו.

אז לטופס ההרשמה:

שם:
גיל:
צייד/צייד חלומות/יצור על טבעי:
מראה:
אופי:
רקע:
משהו להוסיף:


תגובות (50)

וואו! הרבה זמן לא הייתי פה. אבל טוב לדעת שאני מתחברת בזמנים הטובים.
(בהם יוטה מעלה הרשמות) נראה סיפור מעניין מאוד!
תשמור לי בבקשה צייד חלומות ואכתוב בקרוב :) למרות שגם המכשפים נראים מגניבים…בכללי הסיפור נשמע די אדיר.

03/12/2016 20:01

אני אכתוב תגובה מלאה ונורמלית אחר כך (כי אפליקציה), אבל בינתיים תשמור לי דמות של ציידת 'רגילה' (ואולי אכתוב גם יצור בהמשך. יש לי רעיון נחמד.) קטניס אוורדין, סוף.

03/12/2016 20:02

    במקום היצור אני רוצה לכתוב את הדמות של ג'רמי וון. כבר התחלתי אותו, אבל יש לי שאלה – בן כמה הוא בערך? (זה לא ישנה הרבה חוץ מהמראה.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    04/12/2016 17:09

ציידים ששומרים על אנשים… נשמע לי קצת מוכר אחחממ שושלת המוות שנכתב לפני עשור, סתם גם אם לקחת השראה הרעיון שלך עדיין מגניב ^^
הייתי רוצה שתשמור לי צייד רגיל שיהיה חבר טוב של קאי(אם אפשר) ואשת זאב אחת ואני ארשם מחר :)

04/12/2016 00:39

כל מי שרצה שאני אשמור לו דמות, אז זה נשמר :) ובנוגע לתגובה שלך, mix17 הסיפור שלך אולי דיבר על ציידים ששומרים על בני אדם אבל את לא המצאת את זה, זאת אומרת, היו המון סיפורים ויצירות על ציידים שמגנים על בני אדם. בעוד שהסיפור שלך דיבר על השאול ושערים לשאול בעיקר, הסיפור שלי יעסוק בנושאים אחרים. ואם לומר את האמת, הסיפור שלך בכלל לא עלה לי לראש כשחשבתי על הרעיון לסיפור הזה ^^

04/12/2016 07:22

תשמור לי יצור על טבעי/מכשף! הסיפור נראה ממש מגניב. סוף סוף אני יכולה לקרוא סיפור שלך ולהבין אותו. אני שמחה :) אה, ויש לי רעיון לג׳רמי וון הזה, אז אם תחליט לשמור לי מכשף אני אשמח אם זה *לא* יהיה הוא.

04/12/2016 12:55

היי אני אשמח להיות
שם : נואל
גיל : 16/17
ציידת
מראה : בעלת שיער חום אדמוני ,עיניים ירוקות . רזה קצת ויחסית גבוהה ..
צבע גוף בהיר ..
אופי : מתבודדת בעיקר,לא סובלת בעיקר אנשים שחצנים ואנוכים ..לא מאמינה לכל אחד וחושדת באנשים .
רקע:קלריסה אמא שלה היא גם ציידת הרבה אומרים לה שהיא דומה לאמא שלה בגלל האופי והמראה .דמיאן אבא שלה כבר לא חלק מהחיים שלהן אבל הוא צייד חלומות כבר .יש לה אח שקוראים לו ג'יימס והוא כמו אבא שלה שהוא גם גר איתו ..
…………………….
אני גרועה ב לכתוב רקע אין מה להוסיף ..אתה יכול להוסיף עוד דברים
מקווה שעזרתי

04/12/2016 17:23

    אפשר להוסיף שהיא יכולה להיות רגישה אך לא מראה את זה ,היא לא ממש זורמת והיא אמיצה כשצריך .
    כמו שכתבתי שהיא אוהבת להתבודד והיא די סגורה וכשיש לה רעיון היא לפעמים מציעה אבל בדרך כלל היא שומרת את הרעיון לעצמה..

    04/12/2016 21:06

טוב יוטה, אם תרשה לי, אני כותבת לך אחים. (לא יודעת למה אני ממש רוצה לכתוב אחים) אני אכתוב לך קודם את האחות. (הציידת חלומות) והאח (שהוא צייד רגיל) יגיע בהמשך.
שם: איידן מלדבורן
גיל :18
ציידת חלומות- היא ציידת חלומות חזקה מאוד. אביה שהיה צייד רגיל כמו אחיה היה צייד מפורסם מאוד והרבה מכירים אותה בגלל זה. הוא היה אחד מהציידים הכי חזקים שיש. היא שולטת מאוד טוב בכוחות שלה ואוהבת להשתמש בהם תמיד. (בעיקר כשמשעמם לה)
מראה: איידן, ששונה מאוד במראה שלה מאחיה, היא בעלת שיער שטני קצר, עיניים חומות דבש וגומות חן מתוקות. היא יחסית די גבוה. יש לה שפתים ורדרדות מטבען, וחיוך מתוק ומעודד שהיא לא מרבה להראות. רוב הזמן היא מסתובבת עם הבעה קשה, דבר שמוריד מיופיה לדעת כולם. יש לה שרשרת כסך על תליון לב שחור שאחיה קנה לה כשהייתה בת 10, מאז היא לא מורידה אותה. במצבי לחץ היא נוטה לגעת בתליון.
אופי:
יש כמה דברים מאוד בסיסים שצריך לדעת על איידן לפני שבכלל אפשר לכתוב על האופישלה:
-היא לא סומכת על אף אחד. לא משנה כמה זה נראה, או מרגיש שהיא סומכת עלייך, היא לא. אתה צריך להיות אדם מאוד מיוחד בכדי שהיא תסמוך עליך.
-בגלל בעיות האמון שלה, היא גם מרגישה פחות מחויבת לאנשים, לכן היא תמיד פועלת לפי איך שהיא חושבת, ואיך שהיא מרגישה. היא מורדת לא קטנה ואי אפשר להחזיק אותה.
-היא לא אוהבת אנשים. זה די פשוט. היא ממש אנטיפתית. היא לא מנסה להתחבר לאנשים גם, ה מטרה אבודה מראש. היא די מוזרה חברתית ככה שכל פעם כשהיא פותחת את הפה שלה אנשים דופקים לה מבטים, אז היא פשוט לא פותחת את הפה שלה.
-היא ממש אוהבת את אחיה, היא תהרוג בשביל אחיה. ואם מישהו יעליב את אחיה, היא גם תהרוג אותו, למרות שהוא יעשה את זה במקומה. היא ביחסים ממש קרובים איתו והוא אולי האדם היחידי שבאמת מכיר אותה ושהיא באמת יכולה לסמוך עליו.
– היא שופטת אופי מעולה. רציני. היא יכולה תוך כמה שניות לעמוד בן אדם על אופיו והיא אף פעם לא טועה. אנשים לפעמים נרתעים ממנה רק כי היא מצליחה לדעת אותם כל כך מהר ועצם הדבר גורם להם לאי נעימות.
וזהו בעיקרון. היא בחורה חסרת טקט, היא תגיד המון דברים רעים מבלי שזה אפילו יזיז לה. אבל היא יודעת להתנצל כשהיא עוברת את הגבול, יחד עם זאת היא ממש חכמה, לא כמו אחיה שנחשב מבחינתה לגאון, אבל כן חכמה אסטרטגית ובעלת חוכמת רחוב אדירה, בקטע הזה היא יכולה לעזור הרבה אבל בכל הנוגע לידע היא לוקה בחסר.
היא ממש עמוקה ופילוסופית אבל לא אוהבת להוציא הצד הזה שלה מול אף אחד, גם בקושי מול אחיה. היא טובת לב אבל היא נוטה שלהסתיר את זה עם הערות רעות והתבודדות. היא שונאת שחצנים, אדישים ואנשים קיצוניים (אם אפשר שהיא לא תחבב את קאי בהתחלה, אבל עם הזמן כן^) יש לה הומור שחור מרושע שגורם לכולם להרגיש לא בנוח וסרקזם עוקצני. כשאנשים מסתכלים עליה יותר מידי היא חשה בחוסר נוחות ובכלל כשנותנים לה יותר מידי יחס היא רוצה לקבור את עצמה.
היא לא אוהבת לדבר יותר מידי אבל יחסית לאחיה, היא נחשבת לדברנית במשפחה. כשהיא מתלהבת לגבי משהו היא יכולה לדבר עליו בתשוקה מוזרה ולא להפסיק. (לא כמו בראן אבל -,-)
רק: המממ נולדה למשפחה נחמדה שלא הצליחה להבין את הבעיות שלה והתייחסו לזה מוזר מה שרק הגביר את הבעיות שלה. יש לה יחסי אהבה שנאה עם אביה, שגם הוא היה צייד (מפורסם מאוד. אנשים מכירים אותה ואת אחיה לפי השם משפחה שלהם בגלל אביה) אז כשהייתה קטנה בקושי יצא לה לדבר איתו. זהו בעיקרון. היא לא חוותה יותר מידי טראומות, מה שכן פעם כשהייתה קטנה היא הייתה נוהגת להתאהב בקלות וזה היה דופק אותה כל פעם מחדש.
משהו להוסיף: היא די פחדנית. היא לא אומרת את זה על עצמה ותמיד אוהבת לחשוב על עצמה שהיא אמיצה, אבל היא ממש ממש לא. היא מפחד מסיוטים ומפחדת שציידי חלומות יכנסו לה לחלומות ולכן היא בקושי ישנה, היא מפחדת מחושך, מגבהים וממים. והיא תעשה הכל כדי שלא ידעו את זה עליה.
וזהו? נראה לי.
מצטערת אם היא יצאה קצרה מידי.
אם יהיה משה להוסיף עליה אני אוסיף בכתיבה על אחיה.
מקווה שתקבל אותה! :)

04/12/2016 18:51

    היא התקבלה :)
    כל הכבוד על ההשקעה!
    (מחכה לאח שלה ^^)

    05/12/2016 07:55

וואי, מלא זמן לא כתבתי דמות… ואין לי רעיונות. אז אני אנסה בכל זאת ומקסימום לא אשלח בסוף כלום -,-
שם: מרקוס לות'ר
גיל: לא יודעת… סביבות המאתיים שלוש מאות משהו כזה.
יצור על טבעי
מראה (אני מרשה לעצמי להתפרע בפקודתך): הוא אמממ איך מתארים את זה… בעל מראה רגיל למדי עד שהוא משתנה.
מראה רגיל: אדם הנראה בסביבות גיל העשרים, גבוה ובהיר עור. בעל שיער שחור פרוע שגולש על כתפיו ועיניים ירוקות כמו דשא, מזוגגות ותשושות. מבט אדיש ואטום תמיד נסוך על פניו שתוויהן קשים ומחודדים אך בכל זאת נאים למדי (אפילו מאוד). הוא מסתובב עם בגדים פשוטים – ג'ינסים, חולצות טריקו, נעלים ספורט וז'קט עור שחור קבוע – חוץ מזה הוא תמיד עם כובע גרב כהה על ראשו ואזניות תחובות בתוך אזניו. הוא מקרין חזות של אדם עייף מאוד שנמאס לו כבר מהכל.
מראה לא רגיל (כשהוא מתרגז או כשמשעמם לו): כעיקרון הוא עדיין נראה כמו בצורת האדם שלו, רק שבגדיו משתנים והופכים לשריון כסף וחרב מחושלת מוצאת את דרכה לנדן על גבו. המבט האדיש על פניו משתנה להבעה רצחנית ואם כל זה לא מספיק, הוא גם עולה בלהבות. לא להבות רגילות, הלהבות שאופפות אותו צבעוניות ומיתמרות בערך עשרה מטרים מעליו וברדיו שני מטרים ממנו.
אופי: הוא לא בסדר. הוא ממש לא בסדר. משהו השתבש אצלו כשנוצר ומאז ובמשך מאתיים שנים אחר כך הוא ממש לא בסדר. הוא אומנם נראה כמו סתם בחור רגיל ומשועמם שמתעלם מסביבתו ומשתקע בתוך בדידותו, אך הוא ממש לא כזה. לא רק.
יש לו שלוש תכונות אופי בולטות:
הראשונה, אדישות. הוא אדיש לכל מה שקורה סביבו. הוא יכול ללכת לתומו באמצע הכביש בזמן שמכוניות סוטות ממסלולן כדי לא לפגוע בו וכך מתנגשות זו בזו ומתחילות תאונת שרשרת ופשוט לא לשים לב. זה לא שהוא מתעלם מזה, הוא פשוט לא. שם. לב. הוא בקושי מודע לכך שהוא בתנועה. הוא כמו סהרורי שכל רגע עומד להתעורר ולגלות שממיטתו הרכה באחד הבתים הוא הגיע לקצה צוק ועומד לקפוץ.
השניה, פיקחות. הוא פיקח רק כשהוא במצב ה-'לא רגיל' שלו (מפלצת רצחנית מוקפת להבות בכל צבעי הקשת). כשהוא פיקח, הוא יכול לשרוף עיר שלמה בתוך שניות בודדות אם רק ירצה, והו, כמה שהוא רוצה. אבל לפני כמה שנים הציידים תפסו אותו וחסמו את השליטה שלו בלהבות (הן עדיין מקיפות אותו ומונעות מאנשים/בעלי חיים/יצורים/מכשפים/ציידים וכו' לפגוע בו, אך הוא לא יכול לשלוט עליהן כמו בעבר) והוא לא יכול לממש את רצונו. חוץ מזה, כשהוא פיקח הוא מתנהג כמו מת שקם לתחייה שתי שניות אחרי שביקר בגן עדן, וזה אומר שהוא מודע להכל. הכל. מהעובדה שהוא חי, לעובדה שהוא גווע ועד לכדוריות הדם הזורמות בוורידיו, נימיו ועורקיו, הוא מודע לכל כף רגל שפוגעת ברצפה בסביבתו הקרובה ולנשימה הקלושה ביותר של עכבר שחמק מאחוריו. כשהוא פיקח הוא הופך לגאון, מכל בחינה אפשרית(אסטרטגית, חוכמת רחוב, סתם מדע ומתמטיקה וכל השאר) ואת הגעים האלה הוא מנצל עד סופם.
התכונה השלישית הבולטת ביותר אצלו, היא אי-שפיות (כמו כל הדמויות האהובות שאני כותבת). הוא לא שפוי. פסיכופת. סוציופת. מטורף. סדיסט(רגע, בצם זה הוא דווקא לא). הוא פשוט מרושע. הוא הרשע בהתגלמותו (כמובן, רק כשהוא בצורה הלא רגילה שלו) ויכול לעשות כל העולה על רוחו. (וברגע זה נגמרה לי ההשראה לדמות. סליחה מראש אם היא תהיה גרועה מעכשיו.) הוא יכול לחטוף, לענות, להרוג, לסמם, לעלף, להטיל מום ועד כל מיני דברים שאנשים רעים עושים. כמו שכבר כתבתי, הוא לא שפוי, וזה אומר שמה שהוא יכול לעשות לאחרים, באותה מידה בדיוק הוא יכול לעשות לעצמו (מבחינתו המוות הוא רק עוד שלב בחיים ורמת החד שלו ממנו שואפת היא אפסית). לצערו הרב, עד כמה שירצה, הוא לא יכול להרוג את עצמו. לא משנה כמה פעמים הוא ניסה (והוא ניסה) משהו תמיד עצר אותו, כאילו יש לו מגן מפני עצמו שמונע ממנו להתאבד.
בקיצור, אם זה עדיין לא מובן, כשהוא במצב הרגיל שלו הוא לא נמצא במודעות, אפשר לומר שהוא רדום. ובפעמים שהוא נהיה מודע הוא מגיע להתעוררות. במצבו הרדום הוא לא מסוכן, כי הוא לא מודע, וכשהוא לא מודע הוא אפילו לא יודע מיהו. אך כשהוא מתעורר (מה שקורה פעם לחודשיים בערך) הוא מפצה על הזמן האבוד ועושה ככל העולה על רוחו.
רקע: אין לו ממש רקע, כי הוא פשוט לא זוכר אותו. הוא זוכר רק את הדברים שעשה כשהיה במודעות, שהיו ברובם הגדול דברים רעים. יש לו זיכרון אחד שנותר בו כמו צלקת לכל חייו (שככל הנראה לא עומדים להסתיים בקרוב) והוא הקרב שלו נגד הציידים לפני חמש שנים. עד אז הם לא ייחסו לו חשיבות רבה במיוחד, בגלל שברוב הזמן היה רדום (מתעורר פעם בשנה-שנתיים) ולא היה יותר מדי מסוכן. אך באותה שנה הוא התעורר לפחות עשר פעמים וגרם לטווח שלי רבע מהעיר, אז נמאס להם והם החליטו לצוד אותו, כמובן, כדי להגן על האנשים. מסיבה מסוימת הם לא יכלו לפגוע בו – פיזית – אז הם החליטו ללכת על דרך עקיפה, וחסמו את הכוח שלו. עד שהצליחו הוא הספיק להרוג חצי מהם, ואז הפעולה הושלמה. פתאום הוא לא הצליח לחוש בלהבות שלו, כאילו נוצר מחסום בינו לביניהן. הן אומנם עדיין הקיפו אותו מכל מקום ושמרו עליו, אך הוא הרגיש שהקשר שלו איתן נותק. אז הוא החליט להשתמש בכלי הנוסף שלו, שהיה החרב המחושלת בלהבות – שלמזלו עדיין היו נתונות לשליטתו – ואיתה הוא תקף ורצח את כל הציידים הנותרים שהגיעו לתקוף אותו. בשניה ששלף את חרבו מהאחרון, הוא נכנס שב לאי מודעות, ומהרגע ההוא הוא היה רדום למשך שלוש שנים רצופות.
משהו להוסיף: יש לי שני דברים-
1. הכוח שלו (לא היה סעיף בשביל זה אז אני אוסיף אותו כאן)- הכוח שלו הוא בעצם שליטה בלהבות, אבל רק הלהבות שלו (לא שזה משנה, כי הן לא נגמרות). הוא יכול לגרום להן לבעור ומצד שני לגרום להן לדעוך כמעט לגמרי. יש לגוף שלו שני מצבים: הראשון הוא מצב רדום- מצב בו אפשר להגדיר אותו כלא קיים. כשהוא רדום, הכוח שלו לא פעיל והאישיות שלו נחסמת. חוץ מזה, כשהוא רדום אי אפשר לפגוע בו, יש סביבו מין מגן-לא-מגן שחוסם סכנות – ציידים בעיקר – וסוג של הופך אותו לישות לא גשמית. הוא נראה, אבל הוא מוחשי. אם מכונית תתננגש בו, היא תעבור דרכו – הנהגים לא יודעים את זה אז עדיין מנסים להימנע מפגיעה בו וכך פוגעים בעצמם – ובעצם לו לא יגרם שום נזק.
המצב השני שלו הוא ההתעוררות- כשהוא ער, האישיות שלו משתחררת והוא נאפף בלהבות של עצמו שמגינות עליו ומונעות פגיעות שעלולות לבוא. כשהוא ער הוא – באופן מוזר – יותר פגיע משהוא בתרדמת, בגלל שכשהוא מודע לעצמו גם העולם נהיה מודע אליו.
2. סליחה שהדמות כל כך מסובכת. ואם זה מכבודי לבקש, אשמח אם הוא יהיה אחד מהיצורים העל טבעיים הראשיים שם (שלא ימות על הפרק הראשון איתו הכוונה, תן לו לחיות עוד קצת, בבקשה ממך).
היה לי עוד משהו ושכחתי. טוב, כשאני אזכר אוסיף :)
אמרת להתפרע. התפרעתי. מקווה שתקבל אותו.

04/12/2016 23:43

    אז בגלל שקראתי על הדמות הזו יותר מוקדם דרך האפליקציה אני יכול להגיב עליה בכזו מהירות:
    הדמות ממש טובה! אבל (ותהרגי אותי, אני לא יודע איך) היא יצאה ממש *אבל ממש* דומה לרע המרכזי של הסיפור, כך שאני בדיי התלבטויות לגבי הדמות.
    אני יכול לעשות שהוא אח של הרע המרכזי?
    כי אם כן, יש לי רעיון מגניב בשבילו ^^
    אם לא, אז אני מצטער אבל אני לא אקבל אותו :(
    ההחלטה שלך! (בכל מקרה, ממש השקעת! תודה רבה ^_^)

    05/12/2016 07:58

~טלפתיה~ אתה מוזמן אם אתה רוצה :) הצעה נגדית: תהפוך אותו לרע המרכזי של הסיפור ^^ (אני צוחקת) שמחה שאהבת. אה, נזכרתי במה ששכחתי קודם: הוא לא שולט בהתעוררויות שלו אז הן לא קבועות ואי אפשר לצפות אותן…

05/12/2016 08:27

אתה יכול לשמור לי ציידת?

05/12/2016 13:43

    בטח! :)

    05/12/2016 18:42

נכנסתי לאתר בדיוק בזמן :)
שם: טור-קליאם (טור בקיצור) טופאז
גיל: 21
צייד חלומות
מראה: עיניים כחולות כהות, שיער לבן לחלוטין (הסבר ברקע), גבוה ושרירי. הוא לא מחייך הרבה אבל כשהוא מחייך זה משהו שיכול לעודד כל אדם, הוא נראה מאד רציני ואדיש מבחוץ, נראה אדם קר שאי אפשר להתחבר אליו. יש לו צלקות על כל הגב ועוד אחת שעוברת לאורך פניו דרך העין הימנית שלו (גם יוסבר ברקע).
אופי: אדם מאד רציני ומחושב, תמיד יחשוב על המהלכים שלו לפני שהוא יוציא אותם לפועל. יודע להשתמש בחוכמה בכוח שלו ובוחר את האנשים המתאימים להיכנס לחלומותיהם. למרות שנראה אדיש הוא אכפתי ורגיש אבל לא נפגע בכלל. הוא ידאג לאחרים לפניו וירצה שיהיה להם טוב ושלא יפגעו, מנסה להתחבר ללא מילים. הוא יראה לך שאתה חשוב לו ויגרום לך להרגיש שאתה יכול היפתח אליו ואז הוא ידבר איתך חופשי. הוא מעריך הומור וסרקזם גם אם הוא לא מגיב אליהם, אם הוא חושב שמשהו מצחיק ממש או עוקצני הוא יתן חצי חיוך ויביט על הקרקע שלא ייראו זאת. הוא תמיד מנסה לגרום לכולם לסמוך עליו כי הוא יודע שיוכל להגן עליהם במידת הצורך עם הנסיון והכוח שלו, הוא לא רוצה שמה שקרה לו יקרה לאחרים.
רקע: הוא נולד בעיירה נידחת ולא מוכרת בקרייג'ט וכשגדל וראו ששיערו לבן הוריו נטשו אותו, הוא גדל עם אחיו ביערות ושם גילה את כוחו כשנכנס בטעות לחלומו של אחיו. הוא ברח באותו הרגע והתחיל לחיות לבדו. כשהגיע לעיירה קטנה בדרך וראו את עיניו שבו אותו כי חשבו שהוא סוג של יצור על טבעי מרושע, שם התעללו בו כדי להוציא ממנו מידע וצילקו אותו לנצח. אחרי כמה חודשים הוא הצליח לברוח מהשבי ומצא חבורה של ציידים באחד המכונים שישר זיהו מה הוא, הם אימנו אותו ככל יכולתם וכשכבר למד הכל מהם הם שלחו אותו לחזק את כוחו כצייד חלומות. אחרי שסיים גם את האימונים הללו הוא התחיל להגן על בני האנוש, מתמקד באלו שגורלם מר. בני נוער שהעיפו אותם מביתם, נשים צעירות שאין מי שיגן עליהם. הוא עושה עבודה פרילנסרית שמגנה על אלו שהיצורים תוקפים את חלומותיהם וגם שתוקפים אותם החייהם האמיתיים. לאחר כמה שנים של שיטוט ברחבי קרייג'ט הוא הגיע לפארקס והמשיך לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב, להגן על אחרים. הוא למד מגיל קטן שלהראות כל סוג של רגש היא חולשה, ולכן הוא לא לוקח תודות או כסף ממי שהוא מציל.
משהו להוסיף: אם אפשר שיהיה לו שיער לבן כי הוא סוג של בן תערובת בין צייד חלומות ליצור על טבעי (אבל הוא לא יודע את זה) אז זה יהיה ממש מגניב ואני אוהב אותך לנצח כפול שתיים. ואם גם לציידי חלומות יש קעקועים אז ששלו יהיה של זאב חושף שיניים (הנה קישור http://img.gameshadow.com/images/witcher/images/witcher_medium.jpg )
מחכה שתתחיל :) ואם אתה צריך עוד דמות אני אשמח לכתוב XP

05/12/2016 14:45

    ואו דמות מעולה! היה לי טיפה בעיה עם השם שלו (טור-קליאם עוד איכשהו בסדר [בכל זאת זה לא שם שגרתיXD] אבל טופאז נשמע לי יותר מדיי ישראלי ~בכל זאת, קרג'ייט ממוקמת באמריקה)
    אז אני כנראה אשנה את השם משפחה שלו, אם זה בסדר מצידך ^^
    בכל מקרה הדמות נכנסה :)

    05/12/2016 18:54

    אני שמחה שאתה אוהב את הדמות, האם שם המשפחה היגס יהיה בסדר?
    ותגיד לי אם אתה צריך דמות
    ואם כן איזה?

    05/12/2016 19:09

    היגס יהיה מעולה!
    אולי תכתבי על שוליית המכשף הראשי בפארקס?

    05/12/2016 19:16

    הגבלת גיל על שוליית המכשף?

    05/12/2016 19:19

    פחות מ500 שנה XD

    05/12/2016 20:37

כתבתי דמות אני יודעת שהיא הכי לא משהו אבל אפשר בכל זאת להצטרף או שהיא לא מתאימה בדיוק לסיפור ספציפית? אולי לשנות ולהוסיף משהו?

05/12/2016 19:09

    המ, לצערי הדמות דיי לא מפורטת. ועזבי את זה שאין לה שם משפחה, האופי שלה הוא כזה שבחיים אבל בחיים לא יוכל להתחבר לקבוצה, וזה בעיה X_X
    מצטער, אבל אני לא מקבל אותה :/

    05/12/2016 19:18

שם: כריסטיאן (כריס) מלדבורן.
גיל:18
אחיה של איידן^^
צייד רגיל- אחד מהחזקים יותר שיש. הוא נודע הרבה בזכות הכינוי שניתן לו 'הממשיך למלדבורן' בעקבות יכולותיו הכבירות שמזכירות את גדולתו של אביו.
מראה: בשונה מאחותו, כריס הוא בעל שיער שחור פחם קצר שלרוב מבולגן ופרוע. הוא לא מצליח להשתלט על השיער שלו אף פעם והוא גם לא רוצה כי בכל פעם שהוא מנסה לסדר אותו הוא רק יוצא גרוע יותר.. יש לו עיניים כחולות בהירות. יש לו עור לבן ובהיר חיוור מאוד. יש לו חזות מאוד אפלה, הוא לובש רק שחור או לבן, או אפור ותמיד נראה מאוד מפחיד. הוא לא מרבה לחייך אבל כשהוא כן יש יוצאות לו גומות חן מתוקות כמו של אחותו. הוא גבוה ודי שרירי, הוא נוהג להתאמן הרבה במכון המיוחד לציידים והדבר ניכר עליו. יש לו המון צלקות על הידיים והגוף (הוא היה מרבה לריב עם אנשים, או לפצוע את עצמו באימונים, או סתם להסתבך בצרות.) יש לו יופי קר ומרהיב.
אופי: כריס הוא הבחור השתקן. הוא נוטה להיכנס לקליפה שלו מול אנשים שלו מכיר והדבר מנתק אותו מהרבה אנשים ומבודד אותו לרוב.
הוא עובד לפי ההיגיון ולרוב זה עובד לו מעולה, בגלל שהוא ממש חכם אם כי מאידך, הוא גם ממש, אבל ממש רגיש. כריס מרגיש הכל ומצליח לנתח הכל במהירות. הוא יודע כיצד לדבר עם בן אדם בצורה שתגרום לו להיפתח והוא יודע כיצד להתייחס למידע שניתן לו בחוכמה. לרוב הוא מנסה שלהתעלם מהרגישות שלו ועובד אך ורק לפי המסגרות שהוא ייחס לעצמו.
הוא אוהב לקורא, והוא קורא הרבה, כל ספר שנופל לידו, לא משנה איה ז'אנר הוא לומד בעל פה. הוא שואב את הידע שלו ומאחסן אותו במוחו, ויודע להוציא ואתו בדיוק בזמן המתאים. הוא גאון מתמטי וחולה מדע. הוא גם ממש טוב בכל משקשור לאנטומיה של הגוף אם כי הוא פחות מתעניין ברפואה.
רוב האנשים בקושי ירגישו בו בחדר, זה הדבר שהכי מאפיין אותו. הוא בלתי נראה, הוא שקוף לעיני כולם. זה תמיד גורם לו לבדידות נוראית וריקנות מעיקה. הוא נוהג לצייר ציורים מעט מפחידים שלעיני כל אדם רגיל יראו כמו מחווה לסרטי אימה.
אחותו היא אחת מהאנשים שהכי חשובים לו בחיים, והוא תמיד נמצא שם בשבילה, אם כי הוא מכיר אותה עד העצם, היא לא באמת מכירה אותו או מבינה את ההתנהגות שלו, זה אחד מהדברים שהכי מעציבים אותו, אבל הוא מתנחם בעובדה שהיא אולי הבן אדם היחידי שבאמת אכפת לו.
הוא מקשיב נהדר ונותן עצות מדהימות שלרוב נראות לו כושלות אבל בסופו של דבר יכולות לפתור בעיות גדולות ביותר.
הוא שונא את אביו עד עמקי נשמתו וזה אחד הדברים הכי בולטים אצלו, שגם אחותו יכולה להגיד עליו. כריס היה מאוד קרוב לאביו כשהוא היה קטן אבל הוא מצידו תמיד ניסה ללמד את כריס כיצד להיות לפחות טוב כמוהו בדיוק באותה הדרך, וכשהוא לא היה מצליח או היה מתנגד הוא היה משלם על זה. בהתחלה הוא סגד לאביו, היה בטוח שלא משנה מה הוא יעשה לו, זה לטובתו. עם הזמן השנאה שלו התפתחה וגדלה יותר ויותר. הוא מתאמן הרבה כמה שיותר והוא מאוד מאוד חזק, אם כי נמאס לו כל פעם מכך שמזהים אותו רק על פיו שם המשפחה של אביו.
זה נראה כאילו צרות תמיד מחפשות אותו, גם כשהיה קטן וגם כשגדל הוא תמיד הסתבך בצרות ותמיד משך אליו בעיות.
הוא מאוד מגונן על אנשים שהוא אוהב והוא יעשה בשבילם הכל. אחותו מאוד קרובה אליו וכשהוא מרגיש אבוד הוא נוהג להיפגש איתה ורק לשמוע לה מבלבלת לו את השכל. זה בלבד מרגיע אותו. הוא נהג להרביץ לאנשים שהיו מציקים לאחותו ולבנים ששברו לה את הלב, אבל זה אף פעם לא ממש עזר.
הוא צייד מעולה אבל הוא לא נוהג לקבל על עצמו הרבה משימות, רק כאלה שמושכות את תשומת ליבו עד ממש.
כריס יכול להיפגע די בקלות אבל הוא אף פעם לא יראה את זה, הוא רק ימשיך לשתוק. הוא לא מרבה לצחוק או להגיב להערות מצחיקות זה דבר שדי מלחיץ הרבה אנשים אצלו, יחד עם החזות האפלה שלו, הנטייה שלו לשתוק מציגה אותו כבחור בעל כוונות רעות בעיני כולם בערך.
הוא אוהב לשמוע מנגינות קלאסיות והוא מאוד יצירתי.
הוא בעל נחישות ומוטיבציה גבוה בדברים שחשובים לו וכשהוא שם לעצמו מטרה הוא ישיג אותה. לא משנה מה. הוא שם לב לפרטים הקטנים דבר שיכול לגלות לו המון על הבן אדם/סיטואציה שמולו. (טיפה דומה לקאיה מקרייסט בקטע הזה. הוא יכל להבחין במבטא של בן אדם ולהבין מאיפה הוא, לראות סגנון הליכה ולהבחין בפגם רק לפי צורת דיבור.) הוא מרגיש לא בנוח ליד אנשים קופצניים מידי או שמחים מידי.
יופיו החיצוני היה מושך אליו המון בנות בזמנו אבל הוא אף פעם לא שם לב לאף אחת ממש. זה לא שהוא אדיש או משהו, פשוט רוב הבנות שנמשכו למראה שלו היו נראות די שיטחיות בעיניו.
הוא מאוד נאמן לחברים שלו (אם היו לו כאלה) ולא סלחן לדברים שנעשו להם, והוא מסוגל לנקום על זה. כשהוא מרגיש בנוח עם בן אדם הוא יכול להיפתח אליו בקטע אחר, שאנשים אחרים שמכירים אותו לא יאמינו שהוא יכול להיות כזה שיש בו עוד משהו חוץ מהחוכמה והקרירות שלו.
כשהוא מתחבר לבן אדם ובאמת סומך עליו הוא יכול להפוך לבן אדם שונה לגמריי, אבל ה פשוט לא קורה לו. כל האנשים שפוגשים בו נרתעים מהמראה שלו או מהאופי השקט שהוא מציג. לפעמים הוא לא מבין מה לא בסדר אצלו ולמה הוא ככה וזה גורם לו להיכנס לדיכאון קשה בהרבה. הבדידות שלו אוכלת אותו מבפנים ומעיקה עליו בכל צעד שהוא עושה.
בסופו של דבר, גם אם הוא לא מודה בזה, הוא רק רוצה מישהו שיצליח להבין אותו ולקבל אותו כמו שהוא. מישהו שיעזור לו להיפתח וגם להראות צדדים אחרים שיש בו
אבל הוא כבר השלים עם זה שזה אף פעם לא יקרה.
רקע: חוץ ממה שכתבתי לך כבר באופי, אין עוד הרבה מה להוסיף.
הוא לא ממש אוהב לדבר או לחשוב על הילדות שלו כי רוב מה שהוא זוכר זה את אביו. הוא נורא נרתע כשמזכירים לו אותו. בדרכו כצייד הוא היה מעורב בהמון פרשיות מפורסמות ונודע נורא בזכות יכולתו להשתמש בכוחות הפיזים שלו ובחוכמה שלו באופן כל כך מוצלח, אך תמיד יחסו את ההצלחות שלו לאביו.
כשהיה קטן הוא היה הרבה יותר משוחרר ודברן ואחותו נוהגת להזכיר לו את זה הרבה. הוא ביחסים טובים עם אימא שלו אבל הוא גם כועס עליה על כך שלא עצרה את אביו ממעשיו בילדותו, אם כי הוא בחיים לא יודה בזה בפני מישהו.
משהו להוסיף: אוהב לאסוף ולאגור חפצים בעלי ערך רגשי, והוא נותן את המתנות הכי מתחשבות בעולם.
וזהו!
מצטערת על הדמות הכבדה, למען האמת לא היה לי מושג שהוא יצא ככה, רק תכננתי לעשות אותו שתקן ואז זה קרה -,-.
הו וואל. מקווה שתקבל אותו, לגמרי אבין אם לא.
(אבל בבקשה תקבל אותו~הוא כזה חמוד ומסכן)

05/12/2016 19:32

    טוב, זו דמות דיי קשה לכתיבה (תיקון: ממש קשה לכתיבה!) אבל אני אוהב לקחת אתגרים על עצמי, אז הוא נכנס! ^^

    06/12/2016 16:12

    אם זה יותר מידי בשבילך או לא מתאים לסיפור לדעתך תרגיש חופשי לכתוב פה ואני ארשום אותו מחדש כי אני יודעת שהוא יצא טיפה בעייתי XD

    06/12/2016 17:47

גאד דאמיט, כתבתי את ג'רמי ויצא לי מזה יפה ואז כשבאתי להוסיף הוא אמר לי שאני לא מחוברת והכל נמחק ><
שמור לי אותו אני אכתוב אותו שוב מחר בבוקר

05/12/2016 23:06

לא לשכוח שג'רמי הוא *המכשף הראשי* ולא שוליית המכשף! ליאנה אני אקרא את הדמות מחר :))

05/12/2016 23:48

אפשר לכתוב עוד יצורעל טבעי/מכשף (מה שתעדיף)? פשוט ראיתי שלכרגע יש רק ציידים… ואם תבקש מכשף, אני ממש אשמח לדעת איך אני אמורה לכתוב אותו (כוחות וכאלה…).

05/12/2016 23:59

את יכולה לכתוב על שוליית המכשף (כי לפי מה שהבנתי karinrin55 עושה על המכשף הראשי). הכוחות של המכשפים אמורים להיות שליטה בקסם, כלומר, היכולת ליצור דברים ולהיעזר באנרגיה סגולה (הקסם) לטובתם. שוליית המכשף אמור להיות טירון בכל הנושאים שקשורים ליצירת קסם. אז זהו, חוץ מזה – המכשפים *לא* שולטים ביסודות הטבע, זה כבר מתחיל להימאס כל העניין הזה של כשפי יסודות טבע :/ אז זהו, אם את רוצה את יכולה לכתוב על שוליית המכשף!

06/12/2016 07:08

הדמות שלי תעלה היום בערב. אם אני אפסיק אז אולי אפילו קצת לפני.

06/12/2016 08:12

אספיק*

06/12/2016 08:12

שם: ג'רמי וון
גיל: 227 (נראה כבן 30)
המכשף הראשי של פארקס
מראה: גבוה ורזה, לובש בדרך כלל בגדים מודרניים אבל כאשר הוא נפגש עם ציידים וותיקים ומכובדים הוא מחליף לגלימה הטקסית שלו. עיניים בצבא דשא ושיער בצבע אגוז, עור כה לבן עד שהוא כמעט שקוף. נראה די כחוש, אך כשמתקרבים אליו אפשר להרגיש את הקסם העוצמתי שנובע ממנו ושמשאיר אותו צעיר לנצח.
אופי: סקרן, תולעת ספרים אמיתית, הוא אורצה ללמד את כולם ולכן לפעמים הוא יוצא שחצן למרות שהוא לא מנסה להרשים עם הידע שלו אלא רק לחנך. אמיץ למרות המראה השברירי שלו, הוא יכול לפתור כל בעיה עם הקסם העוצמתי שלו. אוהב לחקור את יצורי הקסם העל טבעיים שמסתובבים בעולם וללמוד עליהם, המשאלה הכי גדולה שלו היא ללכוד יצור כלאיים ולחקור (research) אותו, לראות איך הוא מתפקד. הוא חייב תמיד לומר את המילה האחרונה והוא קצת חם מזג כשמזלזלים בידע ובאינטילגנציה שלו, לא מפריע לו כשאנשים לא חושביםפ שהוא המכשף הראשי, אבל כשר אתה כבר יודע זאת ומזלל בו, הוא מתרגז ועלול אף לפגוע בטעות. הוא אוהב לעזור לאחרים, אך במחיר. אם תרצה את עזרתו בידע שאתה מחפש תצטרך להשלים בשבילו משימה, אם אתה רוצה שיטיל עבורך לחש התשלום יכסה את ה"מצרכים" הדרושים להטלתו וכמובן קצת מעבר. היי! גם המכשף הראשי צריך להתפרנס XD
קרע: נולד לשני הורים מכשפים בפארקס וכבר מגיל צעיר החל להראות סימנים של קסם רב עוצמה, כבר מגיל שלוש יכל להטיל לחשים חלשים שלוקח שנים ללמוד. הורים שלו שלחו אותו ללמוד תחת המכשף הראשי הקודם כבר בגיל שש כשקרא באופן שוטף בשלוש שפות שונות ותירגל לחשים ברמת ידע גבוהה ביותר. הוא למד למשך עשרות שניםוחידד את הקסם שלו, המאסטר שלו תמיד אמר לו שהוא אחד המכשפים החזקים ביותר שהתהלכו במישור הזה ושהוא צופה לו גדולות. בגיל שלושים הוא המציא לחש שישאיר אותו צעיר לנצח עם תופעת לוואי אחת, לעיתים הלחש נחלש בעקבות שימוש בקסם רב עוצמה שלוקח יותר מידי כוח ממנו ואז הוא אינו יכול להטיל לחשים למשך כמה דקות עד כמה ימים (תלוי בעוצמת הלחש, אבל זה לחשים ממש גדולים כן? לא טלפורטציה ואז טוב אני חסר תועלת לשעה הקרובה). הוא המשיך את ההתלמדות שלו עד שהמכשף הראשי מת והוא לקח את מקומו ולקח תחתיו את השוליה החדשה שלו (הכנס שם כאן). מאז הוא מלמד אותו את כל הסודות של הקסם והיצורים העל טבעיים בעולם.
משהו להוסיף: הייתה לו אהבה כשהיה צעיר, מכשפה צעירה בשם לוריין. הוא לא יודע מה עלה בגורלה אך הא מנסה למצוא לחש שיסביר לו מה קרה לה. (הנה פלוט הוק בשבילך (; )
מקווה שהכל טוב, ושתתחיל בקרוב!!

06/12/2016 11:35

    ואו, מעולה! מתאים בדיוק לעלילה! ^^
    הוא נכנס, כמובן :)

    06/12/2016 16:05

אז אני אכתוב את השוליה של ג'רמי וון :) אלא אם מישהו יכתוב לפני ואז… נו מילא. אני אסתפק במרקוס ^^

06/12/2016 16:14

שם: רואן בלאק (Rowan Black)

גיל: 17

ציידת 'רגילה'. היא צדה בעיקר עם שני אקדחי היד השחורים שלה, והיא משתמשת בשניהם בו זמנית. היא גם יודעת להשתמש בסכינים, אבל חושבת שהם פחות יעילים מאקדחים.
היא יודעת להילחם טוב מאוד גם ללא כלי נשק, אפשר לסמוך על החוזק הפיזי שלה, אבל היא תמיד סוחבת איתה נשק למקרה הצורך.

מראה: יש לה שיער שחור קצר וחלק שמדורג בצורה כזאת שהקטע ה'קדמי' שלו ארוך יותר מהאחורי (הקצוות שלו מגיעות לה לכתפיים פחות או יותר.)
העיניים שלה בצבע זהוב מאוד לא שגרתי, ויש להן ניצוץ בהיר, מה שהופך אותן לבולטות מעל העור השזוף שלה. יש לה מבט מאוד מפוקס ומרוכז, מה שגורם לה להיראות די רצינית.
היא לובשת כמעט תמיד גופיות פשוטות ומכנסיים נוחים (וכהים לרוב) שאפשר לרוץ או להילחם בהם, ומגפיים צבאיות גבוהות שבתוכן היא נוהגת להחביא את האקדחים שלה.
קעקוע הציידים שלה נמצא קצת מתחת לכתף שמאל.
היא מאוד אתלטית וגמישה, תודות ללא מעט זמן של אימונים. היא גם חזקה מבחינה פיזית, כמו כל הציידים, אבל היא לא נראית כזאת.
המראה שלה מבוסס על הפאנארט המדהים הזה של ויריה (אני לא מאמינה שלא השתמשתי בתמונה הזאת קודם*~*):
http://data.whicdn.com/images/186431194/large.jpg

אופי: כשפוגשים אותה לראשונה, רואן יכולה להיראות קצת קרה או מתבודדת, וזה בעיקר בגלל שהיא לא מדברת הרבה עם אנשים חדשים. היא תחילה בוחנת ומנסה להבין מי הם, ואז הרבה יותר נוח לה לדבר איתם (מה שלא לוקח הרבה זמן, היא די טובה בלפענח אנשים.) אחרי זה אפשר לגלות בה הרבה צדדים אחרים – היא בחורה מאוד מצחיקה ומעורבת, ותמיד כיף להיות בסביבה שלה (כל זה, אגב, לא אומר שהיא סומכת על אנשים. ממש קל לאנשים להתחבר אליה אחרי רושם שני, וגם לה קל להתחבר לאחרים, אבל את האמון האמתי שלה צריך להרוויח עם הזמן.)
היא *מאוד* ערכית – יש לה עקרונות וערכים ברורים שהיא לעולם לא תעבור עליהם. היא לא משאירה אף אחד מאחור, מגנה על הקרובים אליה ולא מוותרת בשום מצב.
היא אמיצה, אפילו בקטע מעט טיפשי. זאת אומרת, אין לה בעיה לקפוץ ממקומות גבוהים או להיכנס למקומות מסוכנים, גם כשלא מדובר במשהו שחייב לעשות, אלא סתם בשביל הכיף (לפעמים צריך לעצור אותה מלעשות את הדברים האלה XD)
אין לה הרבה השכלה (הסבר על זה בהמשך.) זאת אומרת, היא יודעת קצת מתמטיקה, הסטוריה וכ'ו, אבל ברמה הבסיסית של זה, כי זה מעולם לא עניין אותה. לעומת זאת, יש לה ידע רב בכל מה שקשור ליצורים על טבעיים – היא יודעת הכל על כל הסוגים, והיא מאוד אוהבת לגלות עוד. יש לה מן מחברת כזאת שבה היא כותבת את הדברים שהיא יודעת ומגלה בקרבות על כל מני יצורים (חולשות, יכולות מיוחדות.) [הערת צד: די כמו היומן בגרוויטי פולס XD] ציידים אחרים שעובדים איתה ממש סומכים על הידע שלה בנושא הזה.
בקיצור: בהתחלה היא יכולה להיראות קצת קרה או מתבודדת, אבל ברושם שני מגלים שהיא ממש לא כזאת. היא מאוד ערכית ואמיצה, ויש לה ידע רחב על יצורים על טבעיים.

רקע: היא גדלה בעיירה קטנה לא רחוק מפארקס, עם שני אחים (אחד גדול ממנה בחמש שנים והשני קטן ממנה בשנתיים) ואמא (~כי מה זה סיפור רקע עם משפחה בהרכב מלא, אה?) אמא שלה לא מדברת על אבא שלה הרבה, והיא בכלל לא זוכרת אותו, אז זה ממש לא מעסיק אותה.
עקב קשיים כלכליים, רואן נשרה מבית הספר בגיל ארבע עשרה (מה שלא היה כאב כזה גדול מבחינתה – היא לא התעניינה ברוב השיעורים גם ככה ורוב הציונים שלה היו די ממוצעים), ובגיל חמש עשרה התחילה את הכשרתה כציידת.
כמו ריי, גם רואן לא התלהבה כששמעה לראשונה על השיבוץ שלה בפארקס (ככה זה עובד? תשנה אם יש משהו שלא מתאים), אבל לא לקח לה הרבה זמן להבין שבעיירה הזאת יש יותר ממה שנראה במבט ראשוני. עם הזמן היא התחילה באמת לחבב את המקום.
אמנם היא ציידת 'רשמית' לא הרבה זמן, אבל היא מאוד מוכשרת – היא התמודדה עם הרבה יצורים שונים בעברה, ובגלל זה היא יודעת עליהם הרבה – וכבר הספיקה להדריך ציידים אחרים.
יש לה דירה שכורה וקטנה באמצע פארקס, שבה היא גרה לבד, אבל ברוב שעות היום אפשר למצוא אותה באחד ה'מכונים' (או במשימות של ציידים וכאלה XD)
היא מבקרת את המשפחה שלה פעם בחודש בערך.

דברים נוספים: נראה לי שהיא תסתדר עם ריי או איידן, אבל תשנא את קאי, לפחות בהתחלה (אולי הם כבר הכירו אם הוא עבד בפארקס עוד לפני כן.)

~~~

מקווה שהיא בסדר ^^ (כרגיל, אם יש שינויים/הערות אני פשוט אתקן את זה.)
היה כל כך כיף לכתוב אותה! אני חושבת שהיא די מגניבה, היא כבר אחת הדמויות האהובות עליי (מתוך מאלה שכתבתי להרשמות.)
עושה לי חשק להעלות הרשמה משלי (;
קטניס אוורדין, סוף.

06/12/2016 17:36

    בצדק היא הדמות האהובה עלייך *-*, היא ממש טובה!
    הממ, משו אחד שקצת הציק ולי ואני אשמח אם תתני לי לשנות.. השיבוץ בעיירות הוא כחלק מבחינת בגרות (כן, כמו הבגרות שאנחנו עושים בכיתות יא-יב)
    ובסוף החודש הזה היא מוכתרת כציידת אמיתית. הנבחנים לא נלחמים בהרבה יצורים כך שאת היומן שרצית שהיא תכתוב היא חייבת לקבל ניסיון בשטח והם לא שולחים ציידים שעדיין לא מילאו בגרות בעניין הזה.
    אז אני יכול לשנות שרואן היא בעצם ציידת מלאה והיא גרה במכון בקרג'ייט? (ומסיבות כאלה ואחרות, שעדיין לא חשבתי עליהם XD, היא עברה לפארקס).
    חוץ מזה, דמות ממש טובה!
    היא נכנסה :) (רק תבואי לקראתי בעניין שכתבתי כי זה מסבך לי את העלילה אם לא XP)

    06/12/2016 19:30

    האמת שזאת הייתה הכוונה שלי, שהיא כבר עברה את הבחינה הזאת (זה למה כתבתי שיש לה קעקוע.)
    אין לי בעיה גם עם זה שהיא תגור במכון, זה אפילו די מגניב. בסופו של דבר זה הסיפור שלך – תשנה מה שנראה לך (:
    שמחה שאהבת אותה! ^^
    קטניס אוורדין, סוף.

    06/12/2016 19:38

    מעולה! תודה רבה :)

    06/12/2016 20:18

שם: קלאוד(קיצור של קלאודיה. אבל אף אחד לא קורא לה ככה. כולם קוראים לה קלאוד.) ריין. לא Rain גשם{נשמע הגיוני בגלל שקלאוד זה ענן} אלא Reign למלוך(אם זה משנה משהו בשביל הסיפור).
אז – Cloud Reign.

גיל: איפשהו בין 17 ל18.

ציידת רגילה. אשמח אם היא תהיה זאת שמצוותת לכריס, הדמות של ליאנה, וחברת אמת שלו. גם היא לא מבינה אותו לגמרי, אבל הוא לחלוטין מבין אותה והיא מכירה אותו יותר מרוב האנשים – שזה בהחלט אומר שהיא מכירה אותו הרבה יחסית למה שהוא מוכן לחשוף על עצמו.

מראה: שיער שחור ארוך, שקצוות ממנו תמיד עפות לה לתוך הפנים ומצריכות אותה להזיז אותן בחזרה לאחור. העיניים שלה קצת מוזרות במבט ראשון, אבל במבט שני, אתה מבין שזה היה נראה מוזר על כל אחד אחר, אבל משום מה הן פשוט מתאימות באופן מפליא למראה שלה.
אז היא הטרוכרומית. עין שמאל אפורה כמו ענן סערה ועין ימין ירוקה בהירה עם מעט נקודות צהבהבות. יש לה גבות דקות ואף סולד. חיוך מקסים ומעט שובב שחושף שתי שורות שיניים צחורות וישרות וגומה על לחי שמאל.
היא מתאמנת בקביעות אך הדבר לא ניכר עליה. היא לא נראית חזקה או שרירית והיא גם לא כזאת. האימונים נותנים לה כושר גופני טוב אבל לא יותר מכך.
רוב הסיכויים שבקרב מגע רגיל היא תפסיד(הכוונה אם היא נמצאת בטווח אפס מהיריב שלה. כי אם היא לא אני אסביר באופי למה יש הרבה סיכויים שהיא תנצח).
היא נוטה ללבוש סוודרים שגדולים עליה בכמה וכמה מידות בצבעים קרים.
היא רזה וגובהה ממוצע+. עור בהיר אבל לא יותר מדי.
קעקוע הציידים שלה נמצא באמצע הגב שלה.

אופי: בואו נתחיל מקלאוד כציידת. אז כמו שכבר אמרתי, היא לא בן אדם חזק במיוחד(זאת אומרת היא חזקה יותר מסתם אנשים, אבל ביחס לשאר הציידים, היא בין החלשות פיזית.), אבל יש לה 3 כישורים/יכולות שהופכים אותה לציידת בעלת שם.
1. היא סופר אתלטית וגמישה. 2. היא יודעת לקרוא ולצפות את מהלכי האויב.
3. היא יודעת לזהות בקלות נקודות חולשה.
מה שאומר שאם היא נלחמת מול מישהו, והיא הצליחה ליצור מרחב ממנו בהתחלה, היא ככל הנראה תנצח אותו. כי ברגע שיש לה את המרחב הזה. היא תתחמק מהמתקפות של היריב, ואז תצמצם מיוזמתה את הפער ביניהם, תזהה מה הוא מתכוון לעשות, תחסום את זה ואז תתקוף אותו בנקודת החולשה שלו. ואת כל זה היא עושה תוך כדי גמישות יוצאת דופן. אבל – אם מישהו היה מהיר מדי, והצליח לתפוס אותה, אין לה מה לעשות, כי היא לא חזקה בעליל.
המוטו שלה: מה שלא עובד בכוח לא יעבוד בכלל. היא מאלה שיסתערו לקרב מהר, ולא מאלה שיחכו ויתכננו תוכנית מלחמה. וב'כוח' היא לא מתכוונת לכוח פיזי בהכרח אלא פשוט ללחימה עצמה.
קלאוד קלילה, נעימה ומצחיקה. היא לא אופטימית כל כך, פשוט ריאלית. והיא לא מפחדת להגיד את האמת בפנים של כל אחד, לא משנה מי זה.
היא מהירת מחשבה וחדת לשון, אך עם זאת גם פזיזה. יש לה נטייה להסתבך בצרות, גם עם המערכת וגם בכללי, אבל היא יודעת להיחלץ מהן יפה.
היא הצליחה לגרום לחלק מהציידים לשנוא אותה ממש. למעשה, אני חושב שהיחידים שהיא יכולה להסתדר איתם, אלה איידן וכריס.
היא מאוד לא צפויה, אבל אם היא זוממת או מתכננת משהו, אפשר להבין את זה די מהר(אבל עדיין לא להבין מה היא מתכננת. זה החלק הלא צפוי.).
היא אוהבת לישון, ושונאת שמעירים אותה.
היא לא אוהבת לקבל הוראות, אבל כשצריך היא מוכנה, אלא אם כן זה יתנגש עם הערכים שלה ואז הערכים שלה יבואו קודם.
מה הערכים שלה?
יושר, חברות וניצחון.
מאוד יצירתית ובעלת דמיון רחב.
אם אתה רואה זאב צעיר היא די דומה למאליה באופי, אז זה יכול לעזור לך(רק אחרי שסיימתי לכתוב את האופי הבנתי שיש דמיון ביניהם.).

רקע: אין ממש מה להגיד על העבר שלה. אין לה משפחה, והיא גדלה באיזשהו מכון נידח בקרג'ייט עד שהעבירו אותה למכון בפארקס. האמת היא שהשיבוץ שלה בפארקס היה סוג של "קידום" בשבילה, כי המכון הקודם שלה היה נוראי.

משהו להוסיף: אם צריך להיות לה כלי נשק, אז שיהיה שוט כזה, כמו של איזבל מבני הנפילים. היא ממש אוהבת להקשיב למוזיקה בפול ווליום.
היא לא אוהבת לבוא במגע עם מים והיא לא יודעת לשחות. ים, בריכה, או אפילו מקלחת(היא כן מתקלחת. פשוט לא אוהבת את זה ומסיימת עם זה כמה שיותר מהר) גורמים לה למין עצבנות כזאת. אז לשפוך עליה כוס של מים או לזרוק אותה לתוך מקור מים כלשהו, זו דרך מעולה לעצבן אותה.

זה הכל. אני חושב.
מקווה שהיא תתקבל לסיפור.

06/12/2016 20:35

יש מקום לעוד ציידת חלומות אחת?
יש לי כבר דמות בראש :)

06/12/2016 20:54

אני אתחיל ואגיד שהרעיון של הסיפור נשמע ממש יפה, אני בהחלט אעקוב. בהצלחה :)

שם: ניקול סקרלט אדמס
גיל: 21
יצור על טבעי (היא סוג של מכפה אבל לא מכשפה ראשית שאחראית על עיר אלא מכשפה רגילה כזאת. כשפים, שיקויים, מנבאת עתידות וכאלה. אבל אם מכפשה לא מסתדר אז ציידת חלומות)
מראה: שיער עד המותן, בלונדיני-לבן צבוע, שורשים שחורים. עיניים כחולות כקרח. שפתיים מלאות אדומות מטבען אך תמיד מרוחות באודם אדום בוהק. חיוורת. ריסים ארוכים שחורים. לובשת לבוש חושפני (שמלות מיני, גופיות, שורטים.) שיניים לבנות, צחורות בצורה מלחיצה. ממש לבנות. גבוהה. שיערה תמיד פזור.

אופי: היא קרה. קשה לה להיפתח. צינית. האגו שלה בשמיים. מצטיינת בהכל (בגלל זה האגו). אמיצה. חכמה. תמיד תחשוב כמה צעדים דימה. אסטרטגית מלידה. אין לה בעיה לעשות את המעשה הלא נכון (כמו לגנוב או לרצוח. רק אם יוצא לה מזה משהו). היא לא תיתן משהו בלי שיחזירו לה משהו (אוהבת לעשות עסקאות. ראמפלללללל והמבין יבין). היא שונאת מתלהבים, אנשים אופטימיים מידי. היא שונאת רחמים עצמיים, אמירות "משתתף בצערך, אני מצטער" וכדומה. מושכת. פלרטטנית. חסרת פחד. לסבית (נתון לשיקולך הרב בהחלט. סתם חשבתי להוסיף עוד קצת פלפל).
רקע: היא לא יודעת מי הוריה. היא גרה בצריף ישן באזור מרוחק מהעיר/כפר או איפה שהסיפור לא מתרחש.
בעיקרון אין לה רקע-כמובן שתוכל להוסיף.

06/12/2016 21:43

נזכרתי עכשיו שיש גם אנשי זאב, והיצור הזה די מזכיר אותם. מקווה שתקבל אותו למרות זה…
שם: ג'ו סילבאן
גיל:16
יצור על טבעי (או סוג של לפחות)
מראה: הוא נראה כמו אדם רגיל, עיניים חומות, שיער שחור, קצר וגלי. מכנסי ג'ינס וקפוצ'ונים למיניהם. אך הדבר שגורם לו, ובעצם לבני מינו, להיות שונים משאר האנושות זה 'שאריות החיה' שלהם. ג'ו, כמו בני מינו, יכול להפוך פ לחיה כלשהי (אצלו אלה שתייםפ, כל אחד מהוריו הוא חיה אחרת) שמוסיפה לו מראה חייתי. לדוגמא, בצורת השועל שלו יש לו שיניים מחודדות, אוזנים אדמדמות שמסתתרות תחת הקפוצ'ון וזנב ארוך שיוצא מגבו. בצורה הזאת הוא יכול להפוך לשועל, או לתקשר עם שועל. בקיצור הוא סוג של אדם-חיה (לחיה השניה חשבתי על ציפור דרור, חשבתי כאילו על משהו די רחוק מהשועל. יש לו זנב של ציפור וכנפיים מתחת לגופיה שלו. זה בערך מה שעלה לי לראש, אם יש לך עוד תוסיף). המראה שלו בתור אדם-חיה מושפע מהפעם האחרונה שהפך לחיה ההיא, למשל, אם בפעם האחרונה הפך לדרור, מראה האדם חיה שלו יהיה דרור עד לפעם שיהפוך לשועל…
אופי: בגלל היותו אדם-חיה, החיה שהוא במצב שלה משפיעה על האופי שלו.
בתור ציפור דרור, הוא מפחד מכל דבר קטן. כל רחש יגרום לו להיות ערני ולהביט סביבו. הוא מביט על העולם בתור משהו ענק, והוא סתם יצור פצפון שנמצא עליו. הוא מדבר הרבה, ולפעמים אף יותר מדי. קשה לו לשלוט על פיו ולעיתים קרובות הוא יגלה סודות קטנים. הדבר תקף גם לכך כשהוא עצבני, שטף של קללות יכולות להיפלט מפיו בלי שישים לב לכך. כשיש לו דאגות הוא נוטה להסתובב בחוץ ולהיות במקומות פתוחים, שם מרגיש שנפש הציפור שלו יכולה לעוף בחופשיות. הוא יכול להשקיע זמן רב בבניית משהו שחשוב לו, וגם אם יהרס, הוא לא יתייאש אלא יתחיל מחדש.
בצורת השועל שלו הוא פחות חברותי. הוא שקט מאוד, ולא פעם ולא פעמיים הוא יכול להיבלע בקהל בקהל בלי שאף אחד ישים לב. הוא אלוף בתמרונים ויכול לגרום לאנשים לעשות דברים די הזויים. הוא לא נוטה לעזור לצד מסוים, אלא תמיד יעדיף להיות ניטרלי ולראות את הריבים מהצד. הוא אמין, אך כלל לא נאמן. ברגע שיסיים את הקשר איתך, הוא יכול לפגוע בך הכי כואבת וקשה. הוא אמנם די בודד, אך הוא חייב חברה מדי פעם, אחרת הוא נכנס לדיכאון עמוק. הוא לא יהסס לעשות תעלולים נבזיים ולפגוע באנשים אם זה גורם לו לצחוק והנאה. יש לו גבול מסוים, כאשר הוא רואה שאדם בו פגע מתחיל לבכות, זה ממיס את ליבו הקר וגורם לו להיות מעט יותר אנושי.
רקע: כמו שאר בני מינו הוא גדל עם הוריו עד גיל צעיר, אך מאז הוא נפרד מהם, מהחשש שיגלו משפחה שלמה של אנשי חיה. בניגוד לאנשי זאב, שאר אנשי החיה אינם מוכרים, וגם לא רוצים להיות מוכרים, מהחשש שאנשי הזאב ירצו לפגוע בהם (כי כך יראו שאנשי הזאב אינם יחודיים כל כך). מגיל צעיר הוא היה צריך להסתיר את זהותו, בעודו מסתובב בעיר ככל אדם. היו לא מעט פעמים שזנבו כמעט שהסגיר אותו, אך הוא הצליח להימלט בדרך לא דרך. בדרך כלל הוא היה יוצא ליערות שמחוץ לעיר (אפשר? אם לא אז שהוא התחמק אליהם) ושם היה משתנה לאחת החיות שלו.
באחד הימים שבהם הוא הפך לשועל, הוא נלכד במלכודת שועלים של אחד הציידים. הוא נסחב על ידי אותו צייד עד לביתו, שם התכונן כדי לפשוט את עורו של ג'ו. הצייד יצא לכמה דקות מביתו, ובזמן הזה ג'ו חזר לצורתו, פתח את המלכודת שנתפסה ברגלו וברח כל עוד נפשו בו. המקרה הזה גרם לו להפסיק לצאת אל היערות למשך כחצי שנה. אך ההרגל והרגש עושים את שלהם, וג'ו הלך לפרוק את רגשותיו ביער על ידי הפיכה לציפור.
וכשצרות באות, הן באות בצרורות. קולות ירי הגיעו מכיוון אחת מקרחות היער. אחת היריות פגעה בכנפו הימנית והוא צלל מטה. הציידים שראו את הציפור הקטנה, זרקו את גופה הצידה וחיפשו אחר גדולות יותר. במשך חודשים אחדים הוא לא יכל להשתנות לשועל, כי כך הייתה צורת הציפור שלו נפגעת לנצח (כאשר צורת החיה של אדם נפגעת והוא משתנה לחיה השנייה שלו (במידה ויש לו), צורת החיה הראשונה שלו נפגעת לנצח).
כרגע הוא מעביר את חייו בהסתרת זהותו, אך בד בבד להיות חלק מן החברה הנורמלית בעירו.
משהו להוסיף: אני ממש מקווה שתקבל אותו. ואני מקווה שהרקע בסדר (הראש שלי מרוקן מרעיונות…)

07/12/2016 00:33

    עכשיו כשאני חושב על זה הגיל נראה די מוזר יחסית ליצור על טבעי… תחליט אתה אם הוא יצור על טבעי ממש צעיר (כמו שעשיתי) או שהוא בן כמה מאות שנים…

    07/12/2016 01:25

אז, הנה לך השוליה של ג'רמי וון (אני קוראת תוך כדיאת הדמות של קארין כדי להיצמד לאופי שלו):
שם: ויל מאליר
גיל: 16 (צעיר למדי)
מראה: בעל שיער בלונדיני חלק ומסודר שמגיע עד עורפו והוא מקפיד לסרקו כל בוקר/צהריים/ערב/מתי שהוא מחליט להתעורר ועיניים חומות-אדמדמות שנתונות בהבעה שובבה ואדישה לסירוגין. גבוה ודי רזה (הוא *מאוד* בררן באוכל) ועור בצבע שמנת. לובש בדרך כלל בגדים רפויים שהוא זורק על עצמו ברישול ורוב הזמן מסתובב יחף (העור של כפות הרגלים שלו כבר התרגל לזה והוא בקושי מרגיש בהן משהו). יש סביב הילה משונה והוא מקרין כוח עצום ובלתי נשלט שמרתיע הרבה אנשים.
אופי: טוב, הוא די דומה לג'רמי בעצמו, הוא מכשף צעיר בעל פוטנציאל אדיר שדובר ארבע שפות (אחת מהן עתיקה) ויודע להשתמש בלחשים מתקדמים אבל – כי תמיד יש אבל – יש בעיה אחת: הוא עצלן.
הדבר שהוא הכי מצטיין בו זה לא לעשות כלום. הוא מסוגל לישון ימים שלמים או לחלופין- לישון שעות בודדות אך להישאר במיטה במשך יום שלם (או עד שג'רמי מחליט שנמאס לו ומקים אותו בכוח). הוא אוהב לבהות בחלל, לשקוע בהרהורים ובלי לשים לב להירדם בעמידה. הוא אומנם מאוד מוכשר והכשפים באים לו בקלות אבל הוא לא מנסה להשתפר. זה פשוט לא מספיק מעניין אותו – כמו כל דבר אחר – כדי שישקיע בזה. ג'רמי נוטה לתת לו הרבה מטלות והוא נוטה לבצע חמישית מה בשבוע. הוא ישן כל כך הרבה עד שג'רמי התקין מעל המיטה שלו מערכת שבכל יום בשעה עשר בבוקר הופכת עליו דלי של מים בלתי נגמרים עד שהוא מתעורר ספוג לגמרי ועצבני, וזה טוב, כי אז הוא באמת עושה מה שהוא צריך לעשות.
בימים הבודדים בשנה בהם הוא קופצני ואנרגטי, אז הוא ממש קופצני ואנרגטי. מה הכוונה? יש בשנה שלושים ימים אקראיים בהם ג'רמי מכנה אותו כ'קפיץ מהלך' (אבל יש סיכוי גדול שהוא באמת יקפץ לו כמו קפיץ בחלק מהם) מהסיבה הפשוטה שהוא לא מפסיק לזוז, לצחוק ולכשף כל דבר שזז ולא זז. בימים האלה הוא גם להוט לעזור לג'רמי בכל דבר, ובכל דבר הכוונה לכל דבר, אפילו ללכת – הוא פשוט גורם לו לרחף להנאתו ברחבי העיר – עד שזה עובר את גבול הנסבל והמאסטר שלו מרדים אותו בכוונה למשך כמה שעות טובות שאחריהן הוא, כמובן, חוזר להיות השוליה העצלן, הציני והמעצבן שהוא תמיד.
ועכשיו, כמה תכונות אופי נוספות: הוא מאוד סרקסטי ואוהב להציק לג'רמי בהערות קטנות ועוקציות על שחצנותו – ככה הוא מפרש את כל מה שהוא מנסה ללמד אותו – עד שזה מגיע לגבול הסיבולת שלו ועושה-מה-שהוא-לא-עושה-לו בתור עונש. למען האמת, ויל מאוד סקרן ושוא ללמידה, אבל יש בג'רמי משהו שגורם לו להיות עצלן יותר מהחיה.
ויל מאוד חכם. מאוד. הוא יודע המון כמעט בכל התחומים וכמו המאסטר שלו, גם הוא נהנה לשתף בהם אנשים נוספים, רק שבניגוד אליו הוא מאוד יהיר ושחצן שאוהב להסתכל על אנשים מלמעלה ולצחוק על הבורים מבניהם. אבל הכל אצלו בצחוק ומכוונה טובה – עד כמה שזה יכול להיות טוב – וחבל לו שאנשים לוקחים אותו ואת ההומור שלו כל כך ברצינות.
אנוכי למדי. תמיד חושב על עצמו לפני אחרים ובכל דבר שהוא עושה הוא מחפש דבר ראשון את התועלת שהוא מפיק ממנו. האדם היחיד שהוא חושב על להביא לו תועלת הוא ג'רמי וגם את זה הוא בקושי מראה. הוא מאוד מכבד את ג'רמי בתוך מאסטר אבל מאוד מזלזל בו בתור בן אדם.
קל לו להתחבר לאנשים, אבל אין לו כוח להתעסק בזה, הוא מעדיף לרבוץ במיטתו ולכשף את החדר שלו שיראה כמו יער. הוא מאוד אוהב את הטבע וכשהוא במצב רוח מרומם יחסית הוא אוהב לצאת מביתו של ג'רמי (הוא גר איתו אם עדיין לא הבהרתי) ולטייל בפארק/חורשה/יער הקרוב, לתצפת על בעלי חיים ולהוסיף עוד עלים לאוסף (כן, הוא אוסף עלים ומייבש אותם בתוך מחברת מיוחדת שביקש מג'רמי ליצור בשבילו, היא בערך הדבר הכי יקר לו ואם מישהו ייקח/יפגע/ייגע בה אז לאותו אדם לא צפוי גורל נחמד).
הוא לא מבקש יותר מדי, רק שקט ושלווה, ובגלל שהוא מכשף – שוליה של המכשף הראשי, לא סתם – גם את זה אין לו.
רקע: הוא בקושי זוכר מה הוא אכל לארוחת ערב קודמת, אז הוא מבין איך אנשים מצפים ממנו לספר על עברו. הוא זוכר פרטים קטנים על עצמו אבל לא יותר מזה, מה שהוא זוכר: הוא יתום, הוא כמעט שרף את בית היתומים שחי בו כשהיה בן שש (הוא לא זכר את הגיל עד שג'רמי סיפר לו), את ג'רמי מוציא אותו מאיזה מקום ולוקח אותו תחת חסותו (גיל אחת עשרה) ומשם כלום עד יום הולדת שש עשרה שלו שחל כמה ימים לפני תחילת הסיפור.
האמת היא שלא סתם הוא לא זוכר כמעט כלום מעברו, שנה אחרי שלקח אותו תחת חסותו, ביצע עליו ג'רמי סריקה וגילה שהוא איתחל את עצמו ברגע שיצא מבית משפחת האומנה שהוא לקח אותו ממנה. הוא בעצם מחק לעצמו כל זיכרון מעברו ואפשרות לזכור דברים בעתיד. ביום הולדתו השש עשרה ג'רמי החליט שנמאס לו שהשוליה זוכר דברים עד עשר שעות לאחר שקרו ואז שוכח מהם, אז הוא ביצע בו כישוף הפוך והחזיר לו את האפשרות לזכור, אבל את עברו החליט להשאיר אצל עצמו כי לא רצה שיסבול יותר מדי כשיגלה עליו. (עבר טראגי ביותר שנתון לבחירתך.)
משהו להוסיף: היה לי משהו לפני כמה דקות שאמרתי שאכתוב פה אבל שכחתי, אז אין לי מה להוסיף (הסניליות בשיאה). מקווה שהוא בסדר :)

07/12/2016 16:59

    בתוך התיבת טקסט זה הרגיש יותר ארוך :(

    07/12/2016 17:00

    חחחח, דמות מגניבה! באמת!
    הוא נכנס :) (מסתבר שאת כותבת גם דמויות שהם לא סדיסטיות XDD)

    07/12/2016 20:28
572 572

אני לא יודע אם יש מספיק דמויות אך בא לי לנסות.
שם: ריליקיו
גיל: 650, אבל הוא נולד מחדש לעיתים קרובות
סוג: יצור על טבעי
מראה: מזכיר חתול עם קשקשים, זנב לטאה, וצורת הליכה לטאית. צומחות לו נוצות בצידי גופו בצורה שמאפשרת לו לדאות, אך לא לעוף. אבל הוא יכול להשתלב בעצמים וצומח, כשהוא עושה זאת הוא מקבל צורה וצבע שמאפשרים לו להסתוואת בחפץ שאליו השלב.
אופי: פחדן, חנפן לחזקים ממנו, תאב בצע ואכזרי.
רקע: זה יצור אגדי. היו פעם רבים מן הסוג הזה, אך רובם ניצודו ע"י הציידים. היצורים הללו לא אהודים ע"י בני אדם בגלל החיבה שלהם למציצת דם, בדרך כלל הם משתלבים בשטח ע"י יכולתם להשתנות לפי הסביבה למצוא אנשים, בעיקר ילדים, שהולכים לבד ולתקוף. הם גם ידועים בחיבתם לזהב ודברים נוצצים. הם נוטים לאגור אותם במארות מסתור.
היצורים הללו זריזים מאוד, מסוגלים לשנות צבע וצורה בצורה מוגבלת על מנת שיהיה קשה לזהות אותם, נשיכתם ושריטתם מאוד צורבת. נוסף לכך, אם הם נפצעים קשה, הם יכולים לעשות מדיטציה שבמהלכה הם מתים ונולדים מחדש (אלא אם הורגים אותם באמצע התהליך או לפני שהם מספיקים אותו).
למרות כל תכונות אלה, הם קטנים וחלשים מאוד, הם גם יצורים פחדנים מאוד שמעדיפים להסתתר מאשר להלחם. לכן הם נוטים לפעמים להצמד ליצורים מרושעים חזקים מהם ולשרת אותם (אם את רוצה שיהיה נבל משנה).

07/12/2016 20:54

ההרשמה עדיין פתוחה?

09/12/2016 20:49

הרעיון לא מספּיק מקורי… חיקוי של משחקי הרעב

18/12/2016 02:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך