uta
אז למה לוק נכלא? למה האישה המסתורית עקבה אחרי לוק? ומה ת'אנוס רוצה מלוק? כול התשובות האלה ועוד הרבה נמצאים בספר השני, תתכוננו כי הולך להיות מטורף!

הצצה לספר "טפרים של שקרים"

uta 23/12/2014 874 צפיות 8 תגובות
אז למה לוק נכלא? למה האישה המסתורית עקבה אחרי לוק? ומה ת'אנוס רוצה מלוק? כול התשובות האלה ועוד הרבה נמצאים בספר השני, תתכוננו כי הולך להיות מטורף!

"תשמעי גברת-פרצוף כחול אם את מתכוונת להשאיר אותי כאן אז זה לא יצליח לך," אמרתי כאשר אני מנסה להשתחרר מהרצועות שמחזיקות אותי, "למה מי יציל אותך? החברים שאין לך? האזרחים שבקושי מכירים אותך? תעשה לי טובה אף אחד לא מכיר אותך וכול ניו יורק חושבת שאתה מת בגלל שהחלטת להיעלם לפני שנתיים." היא אמרה כאשר היא מתניעה את הספינת חלל שלה,
"הטפרים שלי.." אמרתי וכיווצתי את ידי כדי שהטפרים יצאו, אבל דבר לא קרה.
"אתה יודע, אני עקבתי אחרייך במשך זמן מה. אולי תספר לי איך הטפרים שלך חזרו אלייך הרי אבא שלך הפך אותך לבן תמותה." היא אמרה והספינה החלה לטוס,
"חשבתי שעקבת אחריי." עקצתי,
"תתחיל לדבר." אמר שומר אחד והושיט לעברי מקל שחור, הקצה של המקל נגע בעורי וחשמל אותו. "תאמיני לי, העינויים שעברתי אצל גו הרבה יותר קשים ממה שאת מבקשת מהחיילים שלך לעשות." היא קמה מהכיסא והתקדמה אליי באיום,
"אתה צודק.." היא שלפה ציפורניים ארוכות ונעצה אותם באזור הריאות שלי, לרגע אחד הרגשתי מה זה להיות בן תמותה. הנשימה שלי עמדה לעצור,והייתי צריך לעשות משהו אבל לא יכולתי לזוז.
"אבל אני מבטיחה לך שתמות, לא על ידי, אלא על ידי אבי…" היא אמרה ושלפה את טפריה מהריאות שלי.
"מי.. זה… אבא.. שלך?" התנשפתי אחרי כול מילה,
"ת'אנוס." היא הכתה את פניי שוב והתעלפתי שוב.


תגובות (8)

באלי לקרוא את זה!!!
זה נשמע כזה מושלם!

23/12/2014 19:13
uta uta

את צריכה לקרוא את הספר הראשון כדי להבין את השני, הפרק הראשון בספר יעלה ב1.1.2015 בשעה 17:00 עד אז אני בטוח שתספקי לקרוא הספר.

23/12/2014 19:17

    uta!
    הצצה מעניינת!
    זה אני!
    ההוא שכתב את הבובות המהלכות!
    חזרתי במשתמש חדש!
    דירגתי 5!
    ותסתכל על הסדרה החדשה שלי!
    אדם ומכונה…

    27/12/2014 10:18

לא קראתי עדיין את הראשון, אבל זה עשה לי עכשיו חשק לקרוא אותו!

23/12/2014 19:32

אוף זה כזה מושלם! וממש בילבלת אותי, חצי מדמויות מארוול רצו לי בראש וכל מישפט ירד אחד עד שהבנתי שאני כניראה לא מכירה אותה… אין מצב שאני לא קוראת את הספר!!!!

23/12/2014 23:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך