נ.ר5
מקווה שתאהבו! מה יקה אם באמת תהיה מכונה כזאת והיא תשתלט על האתר וכל הסיפורים שלנו יקומו לתחייה וכל הדמויות של ההרשמה גם יקומו לתחייה?! איזה מגניב זה יכול להיות. תוכלו להסתובב איתם ברחובות ולהגיד: "אני יצרתי אותם!" סתם בצחוק. מחשבה שעלתה לי לראש.

הקדמה – עוד אין שם

נ.ר5 14/07/2014 538 צפיות תגובה אחת
מקווה שתאהבו! מה יקה אם באמת תהיה מכונה כזאת והיא תשתלט על האתר וכל הסיפורים שלנו יקומו לתחייה וכל הדמויות של ההרשמה גם יקומו לתחייה?! איזה מגניב זה יכול להיות. תוכלו להסתובב איתם ברחובות ולהגיד: "אני יצרתי אותם!" סתם בצחוק. מחשבה שעלתה לי לראש.

אני עוד 11 ימים כבר שלושה חודשים באתר, אז החלטתי לעשות סיפור בעל כמה פרקים (אני לא יודע כמה) שמשלב את כל הסיפורים שלי. מה אתם אומרים?
ברור שאני אעשה את זה סתם שאלתי. אל תיפגעו.
**************************************************************************************************************
מכונת הסיפורים (אמצע שום מקום) משתוללת, הסיפורים עולים לחיים!
המכונה מתפרקת וראביט מנסה לתקן אותה. לפני שהמכונה מתפרקת הגיבורים נכנסים אליה!
כשכל גיבורי הסיפורים שלי מתעוררים לחיים נוצר איגוד פשע שמורכב מכל הרשעים מכל הסיפורים שלי. האיגוד רוצה להחזיר את העולם לימי הביניים וכך הם השתלטו עליו, יחזיו אותו להווה ויהפכו אותו לממלכה שלהם.
המלכה המרשעת ששולטת על העולם של אליס בארץ הפלאות משתפת פעולה עם האיגוד.
מה יקרה לגיבורים?
האם יצליחו לחזור לסיפורים שלהם?
האם יצליחו לעצור את המזימה של האיגוד?
*************************************************************************************************************
הפרק הראשון יועלה ב – 25 לחודש ולפני זה אני צריך להעלות כמה פרקים של כל הסיפורים.
בבקשה תגיבו לסיפור הזה ספציפית ותנסו לקרוא את הסיפורים האחרין שלי!
תודה מראש!


תגובות (1)

פאקק נשמע פשוט מגניבב!! מחכה כבר לפרק ראשוןן !!!

14/07/2014 19:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך