shlomi
אני עדיין לא ממש יודע איך אני ממשיך את זה אז אני מפתח פה את הדוח-שיח, אני יודע שזה משעמם. אני ינסה להפוך את הפרק הבא ליותר מעניין :)

הקוטלת פרק 3

shlomi 29/01/2013 744 צפיות 4 תגובות
אני עדיין לא ממש יודע איך אני ממשיך את זה אז אני מפתח פה את הדוח-שיח, אני יודע שזה משעמם. אני ינסה להפוך את הפרק הבא ליותר מעניין :)

הורדתי את הקשת.
"למה עקבת אחרי?", שאלתי אותו.
"זאת לא השאלה הנכונה. השאלה הנכונה היא מה אתה עושה פה, כל כך רחוק מהמחנה?", השיב לי בשאלה.
"לא יודע, פשוט רציתי זמן עם עצמי", נאנחתי.
הוא התקרב אליי. "מה מטריד אותך?"
"אני חושב הרבה על הבית לאחרונה, אני חושב על הנידוי שלי, אני חושב על צו ההרג שהוטל עליי. אני כמעט בטוח שיש משלחת של ציידי ראשים שמוכנים לכרות את ראשי מעליי ולמכור אותו למלכי."
"יש לך עכשיו מלכה, אל תשכח את זה. בקשר לציידי ראשים, אני חושב שמצאתי את הדבר המושלם בשבילך". הוא תחב את ידו מאחורי מעילו והוציא חפץ קצר.
"מה זה?", שאלתי מתוך סקרנות.
"תפתח את זה רק בשעת צרה."
"אין בעיה."
"תישבע לי!"
"אני נשבע בכל היקר לי, בסדר?"
הוא העביר אליי את החבילה. על אף הפיתוי הרב לא פתחתי אותה.
"בקשר להתנדבויות שלך…", התחיל הזקן.
"אני יודע, אני יודע. להפסיק לתת לאנשים לנצל את הטוב לב שלי", אמרתי אוטומטית. כל כך הרבה פעמים קיימנו את השיחה הזאת. "אבל זה חלק ממי שאני, אני לא יכול לברוח מזה."
"בגלל החלק הזה שלך נודית", הזכיר לי בפעם המי יודע כמה הזקן.
"אני יודע… אבל אני לא יכול לשלוט בזה."
"אני יודע שאתה יכול להגיע לגדולות, אני צופה את זה."
"תודה שאתה ממשיך להאמין בי. אבל מי אני? אין לי זהות, אני אלף מגורש. בלי משפחה, בלי מקום קבוע. התחברתי לבני האדם אך הם לא תחליף לחבריי האלפים. אתה תמיד אומר שאני נועד לגדולות, אך אני לא יותר מאלף בלי זהות. אני שוקל לעזוב את בני האדם, הם יותר מדי קרובים לממלכת הגמדים. הם האויבים שלנו, אם הם יזהו אותנו הם יהרגו אותי בו במקום."
"עשה כפי רצונך, רק זכור, אתה תמיד תוכל לשנות את העולם אם רק תאמין בכך"….


תגובות (4)

דווקא זה ממש לא משעמם, אהבתי את הפרק הזה כי הדו שיח הזה נתן לי יותר ידע על הדמות, אתה כותב מעולה, ככה שכל מה שתכתוב יתקבל בברכה :)
מחכה לפרק הבא!

29/01/2013 15:01

חחחח תודה, אני תמיד מפרסם בשעות המאוחרות יותר כי מפוצצים אותי בשיעורים והלילה זה הזמן היחיד שפנוי

29/01/2013 15:02

חחחחח כן, מכירה את זה XD

29/01/2013 15:03

זה ממש לא משעמם. וזה באמת מלמד יותר על הדמות. כל פרט שאתה יכול לכתוב על הדמויות מתקבל בברכה, ככה הסיפור מובן יותר.
הכתיבה שלך מעולה!
מחכה לפרק הבא :)

30/01/2013 00:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך