ori44
תהנו :)

הקוסם פרק ראשון.

ori44 20/08/2011 634 צפיות תגובה אחת
תהנו :)

עופר החל להכין את שיעורי הבית שלו. היה בחוץ חושך, וכולם ישנו כבר. רק הוא היה תקוע עם השיעורי בית. "58+57 = אה… זוכרים אחד בראש…. אה כן! 115! אוקיי. התרגיל הבא…" לפתע, כבו האורות בביתו של עופר. חושך. "בטח יש הפסקת חשמל.. " הוא גישש בחושך ומצא את הפנס שלו. הוא הדליק את הפנס, וחזר לשיעורי הבית. רחש קל הקפיץ את עופר מכיסאו. חייבים להודות, שלהיות לבד בבית בהפסקת חשמל זה קצת מלחיץ. "אמא? הגעת הביתה כבר?" שאל בחשש. אין תשובה. בדרך כלל אמו הייתה חוזרת ב23:00 מעבודתה כארכיאולוגית. והשעה כבר הייתה 23:30. עופר כיוון את הפנס לכיוון המטבח. הוא ראה דמות רוכנת מעל משהו. עופר התחיל כבר להילחץ ממש. לפתע, חזר החשמל. הדמות נעלמה. פתק נח על אדן החלון.
********
אורי חיפש בטירוף את האופניים שלו. "הם היו פה! לאן הם נעלמו?"
"אולי השארת אותם בבית? אמר רן.
לאחר רגע של חשיבה, אורי ענה לו: "לא… אני חושב שלא… אני בטוח שהם נגנבו." "טוב, בוא נמשיך לחפש". השעה הייתה כבר 23:30. אורי ורן חזרו ממסיבת הסיום של כיתתם. "אני השארתי את האופניים כאן, כדי שלא אצטרך לחזור הביתה ברגל! אני בטוח!" אמר אורי. רן חיפש מאחורי תחנת האוטובוס שבה ירדו. אורי חיפש בצדדים ומלפניה. "טוב, בוא נחזור הביתה." אמר רן. למרות שרן ואורי היו אחים, הם היו שונים אחד מהשני. אורי היה מוכן להישאר ער כל הלילה כדי לחפש את האופניים, ואילו רן היה מוותר אחרי 10 דקות. אורי היה יותר אמיץ, רן היה יותר חכם. לרן היה שיער חום קצר, ולרן היה שיער שחור קצוץ. הם היו בערך באותו הגובה, עם עיניים חומות שניהם. "טוב, אולי כדי באמת שנחזור" אמר אורי. הם הלכו צמודים אחד לשני והתרחקו מתחנת האוטובוס. זקן אחד עבר לידם עם מקל הליכה. הם הסתכלו עליו לרגע והמשיכו ללכת.

********
עופר קרא את הפתק. הוא היה כתוב בשפה זרה שעופר לא יכול לקרוא, הוא קיווה שאולי אימו תבין אותו. אימא שלו גידלה אותו לבד, אבא שלו עזב אותם לפני 4 שנים למטרות מחקר במצרים. נשארה לו עוד שנה להיות שם. עופר התגעגע אליו מאוד.
הרחש נשמע שוב. עופר הניח את הפתק על אדן החלון, ויצא למרפסת. האוויר היה קריר, והיה שקט מוחלט. זה היתרון של לגור במושב. עופר התיישב על כיסא מעץ, והסתכל סביב.הכלבה של עופר, קים, התיישבה לידו על הדשא והתגרדה. רעש חזק נשמע מתוך הבית. עופר זינק מהכיסא לתוך הבית. בדרכו לקח מקל מטאטא ישן, לכל מקרה. הבית היה מבולגן. כל הסירים והמחבתות היו פזורים על הרצפה. הכיסאות היו הפוכים והכורסאות קרועות. עופר רץ לחדר שלו. כל הדיסקים שאהב לשמוע היו שבורים. המיטה שבורה, ובפינה עמד איש עם מגבעת. "שלום לך" אמר האיש. "ציפיתי לקצת יותר ממקל מטאטא ישן" עופר הביט בבעתה על האיש, הוא היה לבוש בחליפה שחורה, עם חולצה אפורה מתחת. עופר, שהיה די אמיץ, כמעט התעלף. האיש השחור לחש כמה מילים, ובידו נוצרה חרב, שנראה שנוצרה מהאוויר. הוא התנפל על עופר עם חרב שלופה.
************
אורי ורן הגיעו הביתה. הם גרו בת"א. "איך היה?" שאל אביהם, שחר. רן מיד רץ לאבא שלו והתחיל לספר הכל. אורי הלך לחדרו עצוב. אף אחד לא הפריע לו. "מה קרה לו?" שאלה אמא שלהם, סיגל. "גנבו לאורי את האופניים" סיפר רן. "חיפשנו אותם ולא מצאנו." אני הולך אליו." אמר רן. הוא הלך אל חדרו של אורי, ונכנס. אורי שכב על מיטת הקומתיים שלהם עם הפנים בכרית. רן התקדם לעברו. רן זרק עליו כרית. "קדימה, תתעודד כבר!" אמר. אורי הרים את פניו מהכרית. הוא זרק על רן כרית בחזרה. הם הסתכלו אחד על השני, וכעבור שנייה, התפקעו מצחוק. פתאום, אור חזק האיר את החדר, וסינוור את שניהם. אורי נפל מהמיטה, ושניהם נשכבו על הרצפה, חסרי הכרה.

המשך יבוא…..


תגובות (1)

מישהו קרא?

22/08/2011 14:00
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך